Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 11:57 

Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Wout1997 schreef:
Als het over Theracords Allstars ging was 3 zeker niet teveel?
dan was het allemaal kut q-dance kut b2s dit dat geweest.
nu zijn het wat minder boeiende namen voor jullie en nu is het allemaal oke of teveel?

:sleep:

Intelligentie komt met de jaren zeggen ze wel eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 12:03 

Hardtraxx Addict

wtf @ dat plaatje. daar klopt geen donder van. xd

en jambekkie, wat je gevoel betreft, de ene organisatie heeft het beter voor elkaar dan de andere. scantraxx is op den duur uit de kluiten gewassen en het lijkt me daar één grote zooi ongeregeld, in tegenstelling tot bijv. theracords (veel kleiner). fusion krijgt ook last, want die doen ook al verrekte lang over haar releases (die kunnen dan juist wel weer een opsplitsing gebruiken imo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 12:23 

Hardtraxx Veteran

Scantraxx wordt nu al een heel stuk kleiner en die hebben geen grote artiest meer over.
Vraag me echt af wat er met Scantraxx gaat gebeuren. Ik heb zo'n gevoel dat het vrij snel afgelopen is of dat ze door gaan met talenten.

Fusion moet gewoon weer Superplastik opnieuw leven inblazen voor de softere/ onbekende releases. Dus Omegatypez/ Toneshifterz/ Nitrouz/ The Pitcher/ Slim Shore/ Rebourne daar heen en B-Front/ Zany/ Jack of Sound/ Donkey Rollers/ Titan op het Fusion label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 12:26 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Fusion moet gewoon weer Superplastik opnieuw leven inblazen voor de softere/ onbekende releases. Dus Omegatypez/ Toneshifterz/ Nitrouz/ The Pitcher/ Slim Shore/ Rebourne daar heen en B-Front/ Zany/ Jack of Sound/ Donkey Rollers/ Titan op het Fusion label.

amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 12:58 

Hardtraxx Addict

Wat maakt het nu uit onder welk label het komt?

Ik denk dat ze toch niet meer sneller gaan releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:24 

Phase 2 schreef:
Wat maakt het nu uit onder welk label het komt?

Ik denk dat ze toch niet meer sneller gaan releasen.

Precies, als het toch onder 1 dak zit, dan maakt het alsof geen hol uit. Alleen staat er SPK oid voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:39 

Hardtraxx Veteran

Misschien dat het dan wel sneller gaat, wie weet ;) En wat Dirty Workz doet vind ik ook erg vet.
Gewoon een mainlabel, label voor de talenten en een label voor degenen die overkwamen van Hardcopy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:41 

Daveytl schreef:

Misschien moet je jezelf eens afvragen waarom iets het heden niet gehaald heeft, was het niet interessant genoeg/paste het niet in het plaatje van het hele gebeuren etc.
Dat ook met mensen die terug willen naar oldscool hardstyle (waaronder bv. lyst), die stijl heeft het gewoon niet gehaald omdat hij geevolueerd is naar iets groters/beter/interessanter. Je kan er zoveel over zeggen wat je wil, het komt toch niet terug, en dat dringt bij sommigen niet door denk ik. Je gaat Nokia toch ook niet vragen om te stoppen met de LUMIA telefoon, en terug gsm's te gaan bouwen met een zwart wit scherm.
Dingen veranderen en leg je daar nu toch gewoon bij neer :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:44 

Hardtraxx Veteran

Je mist davey z'n punt Spablauw, wat me niks verbaast eigenlijk (Spablauw >.< ). Fusion moet gewoon weer met een sublabel komen zodat het mainlabel weer gewoon pure kwaliteit en flinke hardstyle kan leveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:46 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Ik heb ook gehoord dat het contract van Headhunterz in oktober afliep, dus hier kan je lekker over siscussieren.

jambekkie schreef:
Ik wil alleen zeggen dat je niet zomaar alles op een forum moet plaatsen. Dan komen er allerlei geruchten en dat is gewoon waardeloos, slaat gewoon nergens op, daar heb je helemaal geen klote aan

Juist :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:52 

Ja misschien mis ik zijn punt wel maar deze commentaar is eigenlijk meer algemeen. Ik zie vaak zulke uitspraken, en vond het wel redelijk gepast daar toch eens een algemene commentaar op te schrijven :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:53 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Ja misschien mis ik zijn punt wel maar deze commentaar is eigenlijk meer algemeen. Ik zie vaak zulke uitspraken, en vond het wel redelijk gepast daar toch eens een algemene commentaar op te schrijven :).

Spablauw schreef:
En aan een dakpan erger ik me gewoon niet, lees er wel overheen dan. :thumbup:

Dat heb je lang volgehouden
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:54 

Hardtraxx Veteran

Dit keer was het serieus ik denk dat het meer erover gaat als jij mensen probeert uit te lokken. Dat hij daar niet op in gaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:55 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Dit keer was het serieus ik denk dat het meer erover gaat als jij mensen probeert uit te lokken. Dat hij daar niet op in gaat ;)

Pact gevormd met Spablauw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:59 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Wout1997 schreef:

Pact gevormd met Spablauw?

nee, sorry man nog niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 17:08 

Als het lijkt dat je interessante gesprekken wilt houden dan ga ik graag nog op je in, als je weer de irritante persoon gaat uit hangen, dan lees ik over je heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 19:14 

Aan het typen...

Spablauw schreef:
Misschien moet je jezelf eens afvragen waarom iets het heden niet gehaald heeft, was het niet interessant genoeg/paste het niet in het plaatje van het hele gebeuren etc.
Dat ook met mensen die terug willen naar oldscool hardstyle (waaronder bv. lyst), die stijl heeft het gewoon niet gehaald omdat hij geevolueerd is naar iets groters/beter/interessanter. Je kan er zoveel over zeggen wat je wil, het komt toch niet terug, en dat dringt bij sommigen niet door denk ik. Je gaat Nokia toch ook niet vragen om te stoppen met de LUMIA telefoon, en terug gsm's te gaan bouwen met een zwart wit scherm.

Gelukkig heb jij de verandering meegemaakt en weet je waar je over praat. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 19:16 

Hardtraxx Addict

juiste plek om een fusiondiscussie te gaan voeren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 19:23 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:

Wat een post dit.. the fuck Spablauw, the fuck :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 19:33 

Hardtraxx Crew

Spablauw, je meent het toch niet serieus he? Die vergelijking tussen Nokia en hardstyle? Slaat namelijk echt he-le-maal nergens op :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 19:35 

Had die reacties wel verwacht hoor. Moest iemand iets afbreken wat ik zelf goed vind zou ik er ook tegen ingaan, je doet maar :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 19:39 

Aan het typen...

Sorry, maar wij laten ons niet door anderen opleggen wat beter/interessanter is. Dat je zoiets uberhaupt al aanhaalt zegt genoeg over jou. En dingen gebeuren niet gewoon, dat roepen alleen mensen die het grotere plaatje niet begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 19:45 

Lyst schreef:
Sorry, maar wij laten ons niet door anderen opleggen wat beter/interessanter is. Dat je zoiets uberhaupt al aanhaalt zegt genoeg over jou. En dingen gebeuren niet gewoon, dat roepen alleen mensen die het grotere plaatje niet begrijpen.

Het zijn dus jullie vs. 99 % vd bevolking :)...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 19:49 

Hardtraxx Crew

Spablauw schreef:
Had die reacties wel verwacht hoor. Moest iemand iets afbreken wat ik zelf goed vind zou ik er ook tegen ingaan, je doet maar :thumbup: .

Technologie ontwikkelt zich verder, muziek veranderd. Door vernieuwingen in de technologie komt er een uitgebreider product op de markt: je vergelijking tussen een zwart wit scherm en de Lumia. Muziek verandert ook door de tijd heen, maar dat is nog altijd voor het grootste gedeelte smaakgebonden. Muziek van 5, 10 of 15 jaar geleden is kwalitatief gezien niet minder dan muziek van nu. Dus die vergelijking klopt van geen kanten, je vergelijkt iets met wat verbeterd met iets wat veranderd.

En waarom moet je je ergens maar in hemelsnaam bij neerleggen bij iets wat je niet aanstaat. Je hebt toch een eigen mening en een mond gekregen om die eigen mening te verwoorden? Het doet er dan ook helemaal niet toe of die mening wel of geen invloed heeft op iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 20:52 

Hardtraxx Veteran

Spablauw, stel dat jouw favoriete producers nu alleen nog maar meuk zouden maken en dat dat de nieuwe Hardstyle wordt, zou jij er dan niks van zeggen/ niks tegen doen?
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen