Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 15:16 

Hardtraxx Veteran

En terecht 3 man is te veel voor één act, voegde niets speciaals toe bij hun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 15:19 

Hardtraxx Veteran

Als het over Theracords Allstars ging was 3 zeker niet teveel?
dan was het allemaal kut q-dance kut b2s dit dat geweest.
nu zijn het wat minder boeiende namen voor jullie en nu is het allemaal oke of teveel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 15:31 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
nu zijn het wat minder boeiende namen voor jullie en nu is het allemaal oke of teveel?

Dat is toch geen vaste act knuppel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 15:33 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Wout1997 schreef:

Dat is toch geen vaste act knuppel.

heeft er toch niets mee te maken knuppel, ze zijn toch altijd met meer dan 3 personen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 15:34 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 15:35 

Hardtraxx Crew

Wout1997 schreef:
heeft er toch niets mee te maken knuppel, ze zijn toch altijd met meer dan 3 personen

Het gaat er toch om dat Arkaine altijd met z'n drieen on stage zou staan en een live-act als Theracords, Minus Is More of Donkey Rollers maar zelden voor komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 15:36 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Wout1997 schreef:

Het gaat er toch om dat Arkaine altijd met z'n drieen on stage zou staan en een live-act als Theracords, Minus Is More of Donkey Rollers maar zelden voor komt

als je het zo bekijkt wel ja. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 15:50 

Hardtraxx Veteran

Davey zei precies hetzelfde :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 15:51 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Davey zei precies hetzelfde :')

dat van davey vond ik onduidelijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 15:54 

Hardtraxx Newbie

Het is toch eigelijk ook erg vreemd dat ze net 3 kwartjaar contract hebben , op vele grote feeste/festivals stonden
van b2s & Q-dance. en dat ze dan nu tegen 3 jongens zeggen die net wat platen uit hebben gebracht en onder
contract staan bij scantraxx we boeken jullie niet meer omdat jullie met 3e staan en dat is te veel..

vind ik beetje slecht van die 2 organisatoren!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 16:05 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:

:sleep:

Intelligentie komt met de jaren zeggen ze wel eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 16:07 

Hardtraxx Addict

@ Arkaine gezeur

ja maar nu kunnen we ook niet veel goeds meer vertellen over scantraxx. Allemaal sublabels worden aangemaakt. Releases zijn zo onduidelijk als wat. Hier en daar wat releases van The Prophet (en scantraxx oude kwaliteit wordt hiermee niet gewaarborgd) en dat is het wel. En dit kan er ook nog wel bij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 20:03 

Hardtraxx Elite

delange schreef:
@ Arkaine gezeur

ja maar nu kunnen we ook niet veel goeds meer vertellen over scantraxx. Allemaal sublabels worden aangemaakt. Releases zijn zo onduidelijk als wat. Hier en daar wat releases van The Prophet (en scantraxx oude kwaliteit wordt hiermee niet gewaarborgd) en dat is het wel. En dit kan er ook nog wel bij :P

1. het heeft niks met scantraxx te maken 2. hier hadden we het niet over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 20:20 

Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
delange schreef:
@ Arkaine gezeur

1. het heeft niks met scantraxx te maken 2. hier hadden we het niet over.

sorry dat jij niet snapt dat ik dat op iemand wilde antwoorden, maar ik hem niet geciteerd had. sorry dat ik zo veel moeite heb met mezelf aan te passen in dit forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 00:15 

Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
Bij The Qontinent was Jim er ook niet bij.

Bij decibel weer wel zo te zien:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 08:16 

Donateur

93Wesley93 schreef:
Wout1997 schreef:

:sleep:

Intelligentie komt met de jaren zeggen ze wel eens.

Dan ga jij met ongeschoolde mensen om; het is namelijk: "Wijsheid komt met de jaren.". ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 08:17 

Donateur

delange schreef:
@ Arkaine gezeur

Ik mis The Masochist! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 08:52 

Hardtraxx Veteran

Even terug te komen op de vorige pagina, hoezo is 3 voor een vaste act wel te veel, maar voor een live act niet? Doel je hier op kosten? Zo ja, dan snap ik je
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 09:07 

Donateur

Zou Deepack ook om die reden niet meer met drie optreden dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 10:44 

Hardtraxxer

teupie schreef:
Even terug te komen op de vorige pagina, hoezo is 3 voor een vaste act wel te veel, maar voor een live act niet? Doel je hier op kosten? Zo ja, dan snap ik je

Decibel was hun laaste officiele optreden als3 samen. Denk dat het puur een kostenplaatje is voor de grote feesten. Maar dat weet ikniett zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 11:30 

Donateur

teupie schreef:

Het ging volgens mijn bron om de kosten ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 11:36 

Hardtraxx Elite

lijkt me eerder dat ze het gewoon niet mooi vinden staan? 3 is ook gewoon te veel. 1 mixt en 2 staan er naast. . Denk aan psyko punkz of dbstf. 1 mixt meestal en de ander zwaait wat met de handen. Als je met 3 bent zijn er 2 die wat rondzwaaien en 1 mixt. Dat is teveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 11:46 

Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
lijkt me eerder dat ze het gewoon niet mooi vinden staan? 3 is ook gewoon te veel. 1 mixt en 2 staan er naast. . Denk aan psyko punkz of dbstf. 1 mixt meestal en de ander zwaait wat met de handen. Als je met 3 bent zijn er 2 die wat rondzwaaien en 1 mixt. Dat is teveel.

dus theracords live vind jij niks? vind het juist geniaal, beetje de boel opzwepen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 11:47 

Hardtraxx Elite

teupie schreef:
emmerick schreef:

dus theracords live vind jij niks? vind het juist geniaal, beetje de boel opzwepen!

Ik heb het over een standaard act. Niet over live acts. Voor live kan het wel aangezien dat niet zo vaak voorkomt. Uiteindelijk gaat het natuurlijk over de mensen die er staan. Kunnen die goed met het publiek omgaan of niet. Als dat zo is kunnen er wat mij betreft altijd wel 3 of meer staan maar bij arkaine was dat niet echt het geval geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 12:55 

Donateur

Ok mij best, het komt omdat het niet mooi staat. :/
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen