Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:45 

Aan het typen...

Rudy Peters is inderdaad label manager, maar die is pas 5 jaar bij Scantraxx actief. Ik denk dat het nog steeds The Prophet is die de touwtjes daar in handen heeft, het lijkt me sterk dat Rudy bepaald wat The Prophet gaat doen, gezien het label door The Prophet is opgericht. Eigenlijk best wel slecht voor de scene dat scantraxx in zoveel dingen verweven zit.

Hardtraxx Veteran

Nijidik schreef:
Als ik eerlijk ben vond ik Wasted Penguinz niet bij Scantraxx passen, die ene kijkt altijd alsof hij depressief is en de ander is volgensmij ook gewoon iemand die er voor grap bij is. Die indruk kreeg ik althans, ook dat ze altijd zat zijn, en dat ze muziek helemaal niet serieus nemen. Vind het jammer en toch ook weer goed voor Scantraxx. Hopelijk krijgt Digital Age snel wat nieuwe namen erbij.

Man man man, jij bent echt de beste aanwinst hier sinds tijden :worship:

Hardtraxx Addict

Nijidik schreef:
Als ik eerlijk ben vond ik Wasted Penguinz niet bij Scantraxx passen, die ene kijkt altijd alsof hij depressief is en de ander is volgensmij ook gewoon iemand die er voor grap bij is. Die indruk kreeg ik althans, ook dat ze altijd zat zijn, en dat ze muziek helemaal niet serieus nemen. Vind het jammer en toch ook weer goed voor Scantraxx. Hopelijk krijgt Digital Age snel wat nieuwe namen erbij.

Hoezo nemen zij muziek niet serieus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:47 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Crew (Prophet vocalz editzz)

:worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:50 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Oxbow schreef:
Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Crew (Prophet vocalz editzz)

:worship: :lol:

Die vond ik ook wel prachtig :lol:

Nijidik schreef:

Gast, het gaat er toch niet om hoe ze kijken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:51 

Hardtraxx Elite

Natuurlijk blijft The Prophet eindverantwoordelijk, maar ik geloof dat iedereen die bij Scantraxx werkt dezelfde passie heeft voor de muziek en dat het daarom een heel hecht team is. Dat hoor je, dat zie je en dat lees je terug. Iedereen die een baantje heeft weet dat dat belangrijk is en dat het werk allemaal steeds beter gaat lopen omdat er vertrouwen is. Als iedereen depressief is daarzo, dan gebeurd er natuurlijk niks. De meeste mensen zullen toch ook wel voor een baas werken? Dan weet je toch wat een baas zoal doet?

A-Lusion en andere artiesten krijgen niet genoeg de kans om te laten zien wat ze echt kunnen, vind ik. Juist omdat Scantraxx zo groot is. Af en toe een release is niet genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:56 

Aan het typen...

Als alles daar zo goed loopt, dan loopt niet de een na de andere artiest weg. Scantraxx, eigenlijk de hele hardstyle scene is heel goed in elkaar de handen boven het hoofd houden. Het is net een kernoorlog, als de een iets zegt over een ander, is diegene meteen de pineut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:56 

Hardtraxx Crew

jambekkie schreef:
A-Lusion en andere artiesten krijgen niet genoeg de kans om te laten zien wat ze echt kunnen, vind ik. Juist omdat Scantraxx zo groot is. Af en toe een release is niet genoeg.

A-Lusion had vroeger een eigen aparte stijl, waardoor hij echt een groot aantal fans had. Toen zat ie ook al bij Scantraxx. Op een gegeven moment is de stijl gaan veranderen bij Scantraxx, en daarin is A-Lusion in mee gegaan (uit zichzelf of via Scantraxx). Nu heeft A-Lusion een eigen label, maar is het nog steeds niet boeiend en hetzelfde als z'n laatste releases op Scantraxx. Hij heeft vroeger de kans gehad om te laten zien wat ie kan, maar is helemaal van stijl veranderd. Bij hem ligt het dus (denk ik) niet aan Scantraxx, anders had ie wel wat vernieuwds/creatiefs uitgebracht op zijn eigen label, zoals vroeger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:01 

Hardtraxx Addict

Even naar aanleiding van dit topic en de bump van Lyst in het ''Hardstyle, wat er beter kan'' topic zou ik zeggen dat er gepleit moet worden voor meer openheid in de scene. Dit is een genre waarbij liefhebbers en makers nogal dicht bij elkaar staan qua contact. Daarbij hoort openheid en geen geheimzinnig gedoe waardoor iedereen zijn eigen conclusies gaat trekken die soms helemaal nergens op gebaseerd zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:03 

Hardtraxx Elite

Het is niet dat ineens alle artiesten weglopen hoor. Van Scope DJ is het helemaal nog niet zeker en van Frontliner ook nog niet, want dat kan hetzelfde verhaal zijn als bij Digital Age ;) Van Brennan Heart trouwens ook nog. Jammer dat we geen zekerheid hebben. Ik kan ook begrijpen dat producers een eigen label willen starten en weg willen bij Scantraxx vanwege de vrijheid. Zelf releases wat je wil en wanneer je wil. Geen wachtlijsten meer, geen nieuwe beginnende producers die nu voorrang krijgen.. Gewoon Frontliner, gewoon A-Lusion etc.

Ik denk dat A-Lusion zijn stijl zelf heeft veranderd. Dat hoor je weleens hea, zoals bij Headhunterz laatst. Kijk nu naar wat A-Lusion allemaal produceert. Een compleet vernieuwende en eigen visie op het maken van muziek. Hij heeft nu al 3 releases op zijn nieuwe label en dat in een redelijk lekker tempo en heeft meteen al een nieuwe aanwinst erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:04 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop dan ook dat iemand van Scantraxx even z'n zegje hier kan komen doen, zonder dat desbetreffende meteen gelyncht wordt. En anders maar even meeten met The Prophet op Intents, en hopen dat hij wat kwijt wil :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:05 

Hardtraxxer

Nijidik schreef:
ook dat ze altijd zat zijn, en dat ze muziek helemaal niet serieus nemen.

Dat vind ik nou juist het mooie aan Wasted Penguinz, als je al die filmpjes ziet zijn het een stel flauwe lui die te veel zuipen maar als je de meeste tracks luisterd hoor je wel degelijk alle emotie in de muziek zitten, met name in de melodieën.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:05 

Ik wil tekst en uitleg van Headhunterz! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:20 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Ik wil tekst en uitleg van Headhunterz!

Zou inderdaad best tof zijn, als hij dat zou doen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:32 

Hardtraxx Veteran

Wasted Penguinz weg bij Skàntràks? Heb ik iets gemist? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:34 

Hardtraxx Addict

Phase 2 schreef:
Nijidik schreef:

Die indruk krijg ik gewoon van al die video's van hun. Stel dronken gasten die zichzelf de hele dag een beetje bezatten. Tuurlijk zit ik er langs maar ik vind Da Tweekaz qua persoonlijkheid toch echt veel vetter.

Jurheinen schreef:
Citaat:

Ik neem aan dat het sarcasme is?

Stan schreef:
Nijidik schreef:

Dat vind ik nou juist het mooie aan Wasted Penguinz, als je al die filmpjes ziet zijn het een stel flauwe lui die te veel zuipen maar als je de meeste tracks luisterd hoor je wel degelijk alle emotie in de muziek zitten, met name in de melodieën.

Ja er zit veel emotie in hun tracks, maar ik snap gewoon niet dat het uit die 2 kan komen. Van alcohol wordt je creatief zeggen ze wel eens...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:41 

Hardtraxxer

Guys komop. Is het heel nuttig om een heel toppic te wijden aan en te baseren op speculaties? Niemand weet hoe de vork in de steel steekt achter de schermen en waarom een artiest wel of niet vertrekt. Bij een normaal bedrijf vinden er toch ook verschuivingen plaats en blijft niet iedereen zitten tot ie 65 is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:47 

The Z. schreef:
Guys komop. Is het heel nuttig om een heel toppic te wijden aan en te baseren op speculaties? Niemand weet hoe de vork in de steel steekt achter de schermen en waarom een artiest wel of niet vertrekt. Bij een normaal bedrijf vinden er toch ook verschuivingen plaats en blijft niet iedereen zitten tot ie 65 is?

NOU EN HIER KUN JE SCANTRAXX BASHEN
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:55 

Hardtraxx Veteran

Wie maakt de mash?
The Prophet - Really Don't Care About The Recession, Just forget it, Take A Cold Rocking Payback
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:56 

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:01 

Hardtraxx Beheerder

Mooi die namen ook xd

The Prophet - Forget About It
The Prophet - Reccesion
The Prophet - Really don't care

:corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:02 

Kinderachtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:02 

Hardtraxxer

Bij Wasted Penguinz was denk ik de druppel dat ze de vocals uit Confined Thoughts moesten halen, ben benieuwd of ze bij hun nieuwe label wel creatieve vrijheid krijgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:08 

Hardtraxxer

Nijidik schreef:
Phase 2 schreef:
Nijidik schreef:

Die indruk krijg ik gewoon van al die video's van hun. Stel dronken gasten die zichzelf de hele dag een beetje bezatten. Tuurlijk zit ik er langs maar ik vind Da Tweekaz qua persoonlijkheid toch echt veel vetter.

Jurheinen schreef:
Citaat:

Ik neem aan dat het sarcasme is?

Stan schreef:
Nijidik schreef:

Ja er zit veel emotie in hun tracks, maar ik snap gewoon niet dat het uit die 2 kan komen. Van alcohol wordt je creatief zeggen ze wel eens...

Het grappige is dat ze in het echt heel verlegen zijn en amper praten heb ze een paar x gesproken hele toffe/bescheiden jongens (behalve van dat bericht op fb)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:08 

Hardtraxx Veteran

Supernatural schreef:
Bij Wasted Penguinz was denk ik de druppel dat ze de vocals uit Confined Thoughts moesten halen, ben benieuwd of ze bij hun nieuwe label wel creatieve vrijheid krijgen :)

Ik weet wel bijna zeker dat het de druppel was. Alleen er is echt wel meer gebeurd achter de schermen.
Scantraxx is waarschijnlijk genaaid door hun eigen streken.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen