je avatar maakt het er niet serieuzer op...wrote:Allemaal moooooooooooooooooooooooi
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Die van jou ook nietwrote:je avatar maakt het er niet serieuzer op...wrote:Allemaal moooooooooooooooooooooooi
Morgen om 3 uur 's middags toch?wrote:Morgen de 1 year HWS, misschien krijgen we nog iets te horen over dit
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
correctwrote:Morgen om 3 uur 's middags toch?wrote:Morgen de 1 year HWS, misschien krijgen we nog iets te horen over dit
Kan niet wachten!wrote:correctwrote:Morgen om 3 uur 's middags toch?wrote:Morgen de 1 year HWS, misschien krijgen we nog iets te horen over dit
Ik hoop op B-front Mysterias, die nieuwe WP platen en uiteraard het Defqon anthem!
Headhunterz heeft zo te zien zijn Twitter verwijdert..
Ik zie zijn pagina nog hoorwrote:Headhunterz heeft zo te zien zijn Twitter verwijdert..
Bij mij deed hij het net niet. Kut Twitter.wrote:Echt niet joh gekkiewrote:Headhunterz heeft zo te zien zijn Twitter verwijdert..
Troll Failed..wrote:Bij mij deed hij het net niet. Kut Twitter.
Nee geen troll. Was anders wel met wat beters gekomen.wrote:Troll Failed..wrote:Bij mij deed hij het net niet. Kut Twitter.
Dat zou ik ook zeggen als mijn troll gefaald was 
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 8 hours ago
Er word in HWS wel gesproken over: Welcome by Digital Age ....
Dat is Shadows , hoort bij dat nummerwrote:Er word in HWS wel gesproken over: Welcome by Digital Age ....
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 8 hours ago
wrote:Dat is Shadows , hoort bij dat nummerwrote:Er word in HWS wel gesproken over: Welcome by Digital Age ....
Ohhhh kende het nummer nog niet... haha best grote faal eigenlijk
Hippe internetwoordjes als 'faal' constant gebruiken is pas faal.
Dus stel je je beeld van het topic bij en weet je dat je hier niet moet zijn voor nieuws. De wereld aanpassen aan jouw verwachtingen gaat wat ver, vind je niet?wrote:ik hoop hier nieuws te vinden omtrent Scantraxx, daarom kijk ik hier.wrote:Als je het niet leuk vind, kijk dan niet :')wrote:ik zeg slotje
maar helaas zijn bijna alle posts hier zijn trolls en of onzin. Doe dat in off-topic en houdt dit deel van de site gewoon serieus.
hier wordt of gediscussieerd of gespeculeerd niks mis mee toch? bedoel, wil je niet mee gaan hierin zeg dan ook gewoon niks, ipv zelf ook helemaal niks toe te voegen aan het topic... haters gonna hate!
Ik had het ook niet over de discussies en speculaties, maar over het getroll.wrote:hier wordt of gediscussieerd of gespeculeerd niks mis mee toch? bedoel, wil je niet mee gaan hierin zeg dan ook gewoon niks, ipv zelf ook helemaal niks toe te voegen aan het topic... haters gonna hate!
Ik voel mij zowaar vereerd dat je mijn naam nog kent nadat ik al heel lang vrij inactief benwrote:Jij neemt Jambekkie serieus?wrote:Nee weet ik, had het ook niet over jou maar op pagina 1 in dit topic staan nog een aantal van die beweringen door onder andere jambekkie die altijd over veel inside informatie beschikt. Waarvandaan dat komt is echter classified, maar geloven moeten wij het.Die valt bij mij wel in het rijtje biscuit, frankhardenberg, emmerick, klementino enz.
Ontopic:
Ik vind het nogal irritant dat hier zo weinig echte bronnen van zijn. Als er al bronnen zijn, dan zijn het statements of kleine feiten waaruit bewezen wordt dat iemand of een eigen label wil starten of weg is bij een label. Waarom deze keuze gemaakt is wordt nooit volledig onderbouwd, en als je al via via informatie wil dan moet je 30 pagina's roddelblaat doorlezen. Op zich best interessant, maar dat is nog minder betrouwbaar dan de paparazzi soms.
Ik sluit me aan bij wat, volgens mij door Lyst en nog iemand, al eerder werd onderstreept. Wat meer openheid in de scene van partijen als Scantraxx e.d. zou een grote opluchting zijn. De censuur en geslotenheid van bijvoorbeeld een Scantraxx doet me soms sterk denken aan het propagandabeleid van de Sovjet Unie.
EDIT: zie nu ook dat ik dit topic een beetje ver omhoog trap
Oeps.wrote:Hippe internetwoordjes als 'faal' constant gebruiken is pas faal.
Ik zal wel onder een steen geleefd hebben, maar Frontliner nu dus ook al weg bij Scantraxx?
Met z'n nieuwe eigen label. Maar waarom een eigen label meteen. Van Brennan Heart snap ik het wel, ervaring zat. Maar met die producties van Frontliner van afgelopen jaar lijkt me nou niet zo'n slimme zet om vervolgens óók nog eens helmaal onafhankelijk te gaan werken.
Met z'n nieuwe eigen label. Maar waarom een eigen label meteen. Van Brennan Heart snap ik het wel, ervaring zat. Maar met die producties van Frontliner van afgelopen jaar lijkt me nou niet zo'n slimme zet om vervolgens óók nog eens helmaal onafhankelijk te gaan werken.