Gangsterdwerg schreef:
TiMOTHYb schreef:
Nee weet ik, had het ook niet over jou maar op pagina 1 in dit topic staan nog een aantal van die beweringen door onder andere jambekkie die altijd over veel inside informatie beschikt. Waarvandaan dat komt is echter classified, maar geloven moeten wij het.
Jij neemt Jambekkie serieus?

Die valt bij mij wel in het rijtje biscuit, frankhardenberg, emmerick, klementino enz.
Ik voel mij zowaar vereerd dat je mijn naam nog kent nadat ik al heel lang vrij inactief ben
Ontopic:
Ik vind het nogal irritant dat hier zo weinig echte bronnen van zijn. Als er al bronnen zijn, dan zijn het statements of kleine feiten waaruit bewezen wordt dat iemand of een eigen label wil starten of weg is bij een label. Waarom deze keuze gemaakt is wordt nooit volledig onderbouwd, en als je al via via informatie wil dan moet je 30 pagina's roddelblaat doorlezen. Op zich best interessant, maar dat is nog minder betrouwbaar dan de paparazzi soms.
Ik sluit me aan bij wat, volgens mij door Lyst en nog iemand, al eerder werd onderstreept. Wat meer openheid in de scene van partijen als Scantraxx e.d. zou een grote opluchting zijn. De censuur en geslotenheid van bijvoorbeeld een Scantraxx doet me soms sterk denken aan het propagandabeleid van de Sovjet Unie.
EDIT: zie nu ook dat ik dit topic een beetje ver omhoog trap

Ben het gaan lezen omdat ik dingen las in releasetopics die ik niet kon plaatsen(vertrek van artiesten).