Hij staat ook bij uitgetreden mensen.
Noujazeg haha.wrote:Je weet wie Niek Wesseldijk is?
En aantal pagina's terug staat het ook
Noujazeg haha.wrote:Je weet wie Niek Wesseldijk is?
En aantal pagina's terug staat het ook
Dusss, zo gek was mijn vraag toch niet of hij hier ff wat kon uitleggen wat er gaande is? Nu die grap iets te ver doorvoeren. Beetje jammer.wrote:Headhunterz @djheadhunterzOkay guys the word is out! I'm joining bazz implant recordings!
Okeeuh.wrote:Hij heeft dat nooit getweet hoor, is gewoon weer een keiharde troll van Banaanslak.
Echt wel.wrote:Hij heeft dat nooit getweet hoor, is gewoon weer een keiharde troll van Banaanslak.
Lots of rumours that i've joined BIR, it all isn't true. I'm proud to say that from now on i got my very own 'Hard With Style' label
wrote:Hij heeft dat nooit getweet hoor, is gewoon weer een keiharde troll van Banaanslak.
jawrote:Headhunterz @djheadhunterzLots of rumours that i've joined BIR, it all isn't true. I'm proud to say that from now on i got my very own 'Hard With Style' label
Heb jij ook een eigen label opgericht?wrote:jawrote:Headhunterz @djheadhunterzLots of rumours that i've joined BIR, it all isn't true. I'm proud to say that from now on i got my very own 'Hard With Style' label
Van Morgan Freemanwrote:Is het nou weer een troll van hier of een van Hhz?
De man die episch zegt;wrote:Van Morgan Freemanwrote:Is het nou weer een troll van hier of een van Hhz?
Festuca gaat over de producties kerel. Headhunterz is maar het boegbeeld de echte creatieve man achter de releases is Festuca.wrote:Heb jij ook een eigen label opgericht?
Jaja, nu valt de appel uit de mouw!wrote:Festuca gaat over de producties kerel. Headhunterz is maar het boegbeeld de echte creatieve man achter de releases is Festuca.wrote:Heb jij ook een eigen label opgericht?
Als je het niet leuk vind, kijk dan niet :')wrote:ik zeg slotje
ik hoop hier nieuws te vinden omtrent Scantraxx, daarom kijk ik hier.wrote:Als je het niet leuk vind, kijk dan niet :')wrote:ik zeg slotje
Laten we het hopen idd...wrote:Morgen de 1 year HWS, misschien krijgen we nog iets te horen over dit
Daar heb je een puntwrote:ik hoop hier nieuws te vinden omtrent Scantraxx, daarom kijk ik hier.wrote:Als je het niet leuk vind, kijk dan niet :')wrote:ik zeg slotje
maar helaas zijn bijna alle posts hier zijn trolls en of onzin. Doe dat in off-topic en houdt dit deel van de site gewoon serieus.
wrote:Ja nouwisset mooi geweest