Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 13:02 

Hardtraxx Veteran

Nemesyz schreef:
Ik zal wel onder een steen geleefd hebben, maar Frontliner nu dus ook al weg bij Scantraxx?
Met z'n nieuwe eigen label. Maar waarom een eigen label meteen. Van Brennan Heart snap ik het wel, ervaring zat. Maar met die producties van Frontliner van afgelopen jaar lijkt me nou niet zo'n slimme zet om vervolgens óók nog eens helmaal onafhankelijk te gaan werken.

Ik vond Frontliner na Headhunterz toch de beste producer van Scantraxx (Tillt, Digital Age, Italian HS en A² ff niet meegeteld) hoor, en hij is ook nog eens erg populair.

Bovendien is het tegenwoordig een stuk makkelijker om een eigen label te managen dan bvb 5 jaar geleden, omdat er geen vinyl gedrukt meer hoeft te worden, en je jezelf makkelijker kan promoten met Social Media.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 14:00 

Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:

Ik vond Frontliner na Headhunterz toch de beste producer van Scantraxx (Tillt, Digital Age, Italian HS en A² ff niet meegeteld) hoor, en hij is ook nog eens erg populair.

Bovendien is het tegenwoordig een stuk makkelijker om een eigen label te managen dan bvb 5 jaar geleden, omdat er geen vinyl gedrukt meer hoeft te worden, en je jezelf makkelijker kan promoten met Social Media.

Zo had ik het nog niet bekeken, seems legit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 16:28 

Hardtraxx Elite

T is best logisch.. Vaak als je bij een groot label zit moet je voldoen aan een bepaald beeld met je tracks.. Ze willen alleen bepaalde stijlen releasen, iets wat anders niet... Zet je je eigen label op, heb je veel meer creatieve vrijheid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 18:54 

Hardtraxx Veteran

Wie zal de volgende worden die Scantraxx zal verlaten?
Ik zelf denk Heady
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 18:55 

Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Ik zelf denk Heady

kap is met dat gespeculeer :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 18:58 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Fusionmania schreef:
Ik zelf denk Heady

Ik zelf denk niet Heady
helemaal niemand trouwens :)
Waarom zou ie?
Geef me 1 goede reden?

Dat hij z'n track een keer sneller kan releasen want bijv Lessons in Love ligt ook al een halfjaar klaar en zodat hij en als hij een eigen label opricht dan kan hij de upcoming talents zelf trainen zeg maar. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 19:00 

Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Socializerz schreef:
Fusionmania schreef:
Ik zelf denk Heady

Ik zelf denk niet Heady
Waarom zou ie?
Geef me 1 goede reden?

Dat hij z'n track een keer sneller kan releasen want bijv Lessons in Love ligt ook al een halfjaar klaar en zodat hij en als hij een eigen label opricht dan kan hij de upcoming talents zelf trainen zeg maar. ;)

Lessons in Love ligt niet in de handen van Scantraxx hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 19:02 

Hardtraxx Veteran

Oja Ultra Records toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 01:06 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Ik zelf denk niet Heady

Hoe weet jij dat niemand anders dat denkt? :P

Ik denk niet dat hij weg zal gaan, maar ik denk ook niet dat hij lang meer blijft. Zijn succes wordt steeds groter en groter en met een eigen label, kan hij een '2e' succes hebben, naast de HHZ-alias. Ik verwacht hem toch wel in de top 10 van de DJ Mag en daardoor zal z'n naam alleen maar groter worden.

Maar ik denk net zo goed dat hij bij Scantraxx blijft, omdat hij daar (En ook daardoor) groot is geworden.

Het kan, zoals altijd, beide kanten op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 18:55 

Hardtraxx Elite

Fusionmania schreef:
Socializerz schreef:
Fusionmania schreef:
Ik zelf denk Heady

Ik zelf denk niet Heady
Waarom zou ie?
Geef me 1 goede reden?

Lessons In Love ligt niet bij Scantraxx, dat ligt bij het label van Kaskade.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 21:25 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:

Was al gezegd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 21:30 

patrickjeb schreef:
jambekkie schreef:

Was al gezegd :P

Bedankt voor de mededeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 00:50 

Hardtraxxer

Krusaders have stopped/split up:

http://www.scantraxx.com/artists/krusaders/32

Citaat:
Nick Verspaget: Hey guys, its time to just spread the word: Jimmy and me split up. Jimmy will continue in hardstyle, doesnt know under which name yet. He is still experimenting in his studio. Off course we will remain best friends next to brothers :) Thnx friends for all the nice words!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... omments=30
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 08:24 

Hardtraxx Veteran

Heady was toch al weg bij Scantraxx? Dat had hij toch gereageerd op een twitter vraag van iemand waarom er zoveel wegliep bij Scantraxx? Of was dat Frontliner
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 13:31 

Hardtraxx Addict

p-stylez schreef:
Heady was toch al weg bij Scantraxx? Dat had hij toch gereageerd op een twitter vraag van iemand waarom er zoveel wegliep bij Scantraxx? Of was dat Frontliner

Ik denk niet dat dat een serieuze reactie was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 14:10 

Artiest

ja headhunterz zei dat ie niet meer bij scantraxx zat, klopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 16:55 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:

Ik vroeg headhunterz of hij hier wat wou uitleggen over wat er bij scantraxx allemaal aan de hand was, aangezien hij hier toen redelijk actief was. Toen zei hij als geintje dat hijd at niet wou omdat hij toch niet meer bij scantraxx zat. Volgens mij lazen veel mensen dat beetje verkeerd haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 12:54 

Hardtraxx Elite

Ik vind adrenalize, arkaine, atmozfears, the anarchist een goede toevoeging aan scantraxx. Zo kan je het ook bekijken :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 12:59 

Aan het typen...

Ik vind het eerlijk gezegd meer van hetzelfde, maar dan nog niet op het niveau van Headhunterz, Wildstylez etc. Aan de andere kant dat wat ze produceren is wel volgens de hitjesformule, dus ondanks dat het allemaal meer van hetzelfde is, zal het wel weer scoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 13:37 

Hardtraxx Elite

Wildstylez is continue bezig met al die bootlegs maar heeft nu ook een collab met atmozfears gemaakt. Die ik erg veelbelovend vind klinken (in LQ), ik denk dat atmozfears nog erg groot gaan worden. Ik vind dat zei qua producties al op een erg hoog niveau zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 14:40 

Hardtraxx Veteran

Ik niet, allemaal standaard... Waarin onderscheiden zij zich in tegenstelling tot de rest. Alles is hetzelfde tegenwoordig, helemaal bij Scantraxx. Niemand durft meer, en als ze al durven is het van een laag niveau :P . Nee dankje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 14:51 

Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Ik vind adrenalize, arkaine, atmozfears, the anarchist een goede toevoeging aan scantraxx. Zo kan je het ook bekijken :) .

Ik vind dit persoonlijk allemaal dertien in een dozijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 20:18 

Hardtraxx Addict

The Anarchist; Battlescarz, Outrageouz, Eclipse, The Skreetch. Vertel mij niet dat dat standaard is, om The Anarchist te verdedigen dan. De rest vind ik ook niks bijzonders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 20:21 

Hardtraxx Veteran

idd, alleen The Anarchist is niet 13 in een dozijn en ook nog eens een goede producer
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 13:19 

Hardtraxx Veteran

Adrenalize vind ik echt wel lekkere tracks maken :)
Atmozfearz zijn vaak ook heerlijk (niet altijd)
Arkaine heb ik niet zo veel mee.
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen