Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 16:53 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
TakkU schreef:
En jij weet dat natuurlijk precies.. Heerlijk, ongefundeerd in de rondte blaten!

Heb jij reden om te denken dat Headhunterz ruzie heeft met Scantraxx en daarom maar weg is gegaan? ;)

geld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 16:58 

jambekkie schreef:
TakkU schreef:
Verklaart ook wel een beetje waarom Heady zn studio verplaatst heeft, uit het Scantraxx HQ!

Dat verklaart helemaal niks! Ik woon 2 minuten van het Scantraxx hq vandaan, is niet waar.

Ja meneer jambekkie de beterweter woont 2 minuten van het Scantraxx HQ, staat alles met stoepkrijt op die kut schuur van je?
Blijkbaar zijn die 2 minuten niet dichtbij genoeg, anders had Audiofreq je mooi naar de maan kunnen pitchen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 17:04 

Hardtraxx Elite

jambekkie schreef:
TakkU schreef:
En jij weet dat natuurlijk precies.. Heerlijk, ongefundeerd in de rondte blaten!

Heb jij reden om te denken dat Headhunterz ruzie heeft met Scantraxx en daarom maar weg is gegaan? ;)

heb ik ergens ook maar iets gezegd over ruzie? Nee.. Ik heb alleen aangegeven dat het mij niet heel gek lijkt dat wanneer hij een eigen label oid start hij wellicht daarom zijn studio verplaatst heeft... Wilt toch niet betekenen dat er ruzie is? Lezen mensen, niet invullen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 17:12 

Headhunterz die krijgt een schaterlach vanjewelste als hij dit topic leest
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 17:38 

Almighty schreef:

Ik lach mezelf ook kapot als ik zijn muziek hoor tegenwoordig dus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 18:00 

Artiest

Beep boop
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 18:05 

Hardtraxx Veteran

kan er niet meezitten

vond scantraxx laatste jaren toch al crap (op 1 of 2 artiesten na)

maar waarom blijft dit niet gewoon bij een melding ipv gelijk heel scantraxx de grond in te boren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 18:17 

Hardtraxx Addict

Phase 2 schreef:
Kwisniks schreef:
Ik heb even gekeken. Zo te zien is Scantraxx Recordz uit de KVK geschreven en is het Scantraxx B.V. Gezien dit dus een besloten vennootschap is, zou het dan zo zijn dat Digital Age, A2 etc. vennoten zijn onder Scantraxx B.V.? Suggestie, geen feiten :P. En om echt informatie op te vragen moet je geld betalen. ;)

Dat lijkt me niet. Waarom zouden ze wildstylez en noisecontrollers ineens vennoot maken als ze een eigen label beginnen?

Dan komt weer het feit dat dit allemaal pure speculatie natuurlijk is, maar het zou kunnen dat voor het publiek het een Digital Age release is, maar dat het wel allemaal als vennoot (en dus een kapitaalschieter is) onder Scantraxx B.V. is gebracht. Zo lijken ze dus bij een apart label te zitten, maar zit het allemaal onder 1 dak. Dit is natuurlijk ook gewoon suggereren.

@Nikkita, strange indeed. The costs of a BV are €18000. Why did you delete your post by the way? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 18:18 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Almighty schreef:

Ik lach mezelf ook kapot als ik zijn muziek hoor tegenwoordig dus :lol:

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 18:45 

nikkita schreef:
Beep boop

was gezellig vannacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 19:33 

Hardtraxx Addict

Kwisniks schreef:
Dan komt weer het feit dat dit allemaal pure speculatie natuurlijk is, maar het zou kunnen dat voor het publiek het een Digital Age release is, maar dat het wel allemaal als vennoot (en dus een kapitaalschieter is) onder Scantraxx B.V. is gebracht. Zo lijken ze dus bij een apart label te zitten, maar zit het allemaal onder 1 dak. Dit is natuurlijk ook gewoon suggereren.

@Nikkita, strange indeed. The costs of a BV are €18000. Why did you delete your post by the way? :P

Het kost niet echt 18.000 maar je moet het wel hebben.

Maar waarom zou digital age geldschieter worden voor scantraxx? Lijkt me een vreemde constructie die voor scantraxx niet nodig is. Digital age kan ook zonder vennoot te zijn bij scantraxx horen he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 20:47 

Hardtraxx Veteran

Dark Pact schreef:
Waarom vraagt iemand hier niet gewoon info bij KVK aan van Scantraxx en dan snappen we er allemaal al een stuk meer van >.<

https://www.kvk.nl/handelsregister/zoek ... 3702750000

Betaal jij €7,90? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 21:28 

Artiest

Fusionmania schreef:
Dark Pact schreef:
Waarom vraagt iemand hier niet gewoon info bij KVK aan van Scantraxx en dan snappen we er allemaal al een stuk meer van >.<

Ik betaal niets haha :P Vind het interessant om te zien hoe het er aan toe gaat, maar op het moment geen tijd voor om me daar in te verdiepen en geen zin om geld aan uit te geven. Wellicht later een keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 21:45 

Hardtraxx Addict

Correct me if i'm wrong, maar ik kan me nog herinneren dat deze gegevens op HT hebben gestaan en ze er vervolgens af zijn gegooid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 21:48 

Hardtraxx Newbie

Fusionmania schreef:
Dark Pact schreef:

heel goed.... in je kick zit bijna even veel bass als in je synth :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 21:50 

Artiest

Phase 2 schreef:
Kwisniks schreef:

Het kost niet echt 18.000 maar je moet het wel hebben.

Maar waarom zou digital age geldschieter worden voor scantraxx? Lijkt me een vreemde constructie die voor scantraxx niet nodig is. Digital age kan ook zonder vennoot te zijn bij scantraxx horen he.

It does require 18,000 in capital start-up, plus minimum of 1000 for paperwork/lawyer crap alone...

Citaat:
A BV may be created by one or more individuals or legal entities, Dutch or foreign, with a minimum paid in capital of €18,000. After the Ministry of Justice issues a statement of no-objection, a deed of incorporation is executed and filed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 21:55 

nikkita het is weer tijd voor sexy sexy time!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 21:56 

Hardtraxx Addict

Stynz1234 schreef:
Fusionmania schreef:
Dark Pact schreef:

Verkeerd topic neem ik aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 22:00 

Artiest

Dysphoria schreef:
nikkita het is weer tijd voor sexy sexy time!!!

very nice

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 22:01 

Donateur

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 22:08 

Hardtraxx Veteran

Stynz1234 schreef:
Fusionmania schreef:
Dark Pact schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 22:10 

Hardtraxx Elite

Dysphoria ga ergens anders je postcount verhogen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 22:21 

jaloers
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 22:23 

Hardtraxx Newbie

@Squid

Jaa, snap er niet zo veel van..

denk dat dat me eerst post ooit was
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 22:29 

Hardtraxx Veteran

Ah, je had het over het nummer in z'n onderschrift! Mooi dat dit mysterie ook weer is opgelost.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen