geld?wrote:Heb jij reden om te denken dat Headhunterz ruzie heeft met Scantraxx en daarom maar weg is gegaan?wrote:En jij weet dat natuurlijk precies.. Heerlijk, ongefundeerd in de rondte blaten!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
J
Ja meneer jambekkie de beterweter woont 2 minuten van het Scantraxx HQ, staat alles met stoepkrijt op die kut schuur van je?wrote:Dat verklaart helemaal niks! Ik woon 2 minuten van het Scantraxx hq vandaan, is niet waar.wrote:Verklaart ook wel een beetje waarom Heady zn studio verplaatst heeft, uit het Scantraxx HQ!
Blijkbaar zijn die 2 minuten niet dichtbij genoeg, anders had Audiofreq je mooi naar de maan kunnen pitchen.
heb ik ergens ook maar iets gezegd over ruzie? Nee.. Ik heb alleen aangegeven dat het mij niet heel gek lijkt dat wanneer hij een eigen label oid start hij wellicht daarom zijn studio verplaatst heeft... Wilt toch niet betekenen dat er ruzie is? Lezen mensen, niet invullen...wrote:Heb jij reden om te denken dat Headhunterz ruzie heeft met Scantraxx en daarom maar weg is gegaan?wrote:En jij weet dat natuurlijk precies.. Heerlijk, ongefundeerd in de rondte blaten!
-
A
Headhunterz die krijgt een schaterlach vanjewelste als hij dit topic leest
-
K
Ik lach mezelf ook kapot als ik zijn muziek hoor tegenwoordig duswrote:Headhunterz die krijgt een schaterlach vanjewelste als hij dit topic leest
-
NArtiest
- 132 posts member since 2011
Beep boop
Last edited by nikkita on , edited 1 time in total.
kan er niet meezitten
vond scantraxx laatste jaren toch al crap (op 1 of 2 artiesten na)
maar waarom blijft dit niet gewoon bij een melding ipv gelijk heel scantraxx de grond in te boren?
vond scantraxx laatste jaren toch al crap (op 1 of 2 artiesten na)
maar waarom blijft dit niet gewoon bij een melding ipv gelijk heel scantraxx de grond in te boren?
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Dan komt weer het feit dat dit allemaal pure speculatie natuurlijk is, maar het zou kunnen dat voor het publiek het een Digital Age release is, maar dat het wel allemaal als vennoot (en dus een kapitaalschieter is) onder Scantraxx B.V. is gebracht. Zo lijken ze dus bij een apart label te zitten, maar zit het allemaal onder 1 dak. Dit is natuurlijk ook gewoon suggereren.wrote:Dat lijkt me niet. Waarom zouden ze wildstylez en noisecontrollers ineens vennoot maken als ze een eigen label beginnen?wrote:Ik heb even gekeken. Zo te zien is Scantraxx Recordz uit de KVK geschreven en is het Scantraxx B.V. Gezien dit dus een besloten vennootschap is, zou het dan zo zijn dat Digital Age, A2 etc. vennoten zijn onder Scantraxx B.V.? Suggestie, geen feiten. En om echt informatie op te vragen moet je geld betalen.
@Nikkita, strange indeed. The costs of a BV are €18000. Why did you delete your post by the way?
Last edited by Kwisniks on , edited 1 time in total.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
?wrote:Ik lach mezelf ook kapot als ik zijn muziek hoor tegenwoordig duswrote:Headhunterz die krijgt een schaterlach vanjewelste als hij dit topic leest
-
D
was gezellig vannacht.wrote:Beep boop
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Het kost niet echt 18.000 maar je moet het wel hebben.wrote: Dan komt weer het feit dat dit allemaal pure speculatie natuurlijk is, maar het zou kunnen dat voor het publiek het een Digital Age release is, maar dat het wel allemaal als vennoot (en dus een kapitaalschieter is) onder Scantraxx B.V. is gebracht. Zo lijken ze dus bij een apart label te zitten, maar zit het allemaal onder 1 dak. Dit is natuurlijk ook gewoon suggereren.
@Nikkita, strange indeed. The costs of a BV are €18000. Why did you delete your post by the way?
Maar waarom zou digital age geldschieter worden voor scantraxx? Lijkt me een vreemde constructie die voor scantraxx niet nodig is. Digital age kan ook zonder vennoot te zijn bij scantraxx horen he.
https://www.kvk.nl/handelsregister/zoek ... 3702750000wrote:Waarom vraagt iemand hier niet gewoon info bij KVK aan van Scantraxx en dan snappen we er allemaal al een stuk meer van
Betaal jij €7,90?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik betaal niets hahawrote:https://www.kvk.nl/handelsregister/zoek ... 3702750000wrote:Waarom vraagt iemand hier niet gewoon info bij KVK aan van Scantraxx en dan snappen we er allemaal al een stuk meer van
Betaal jij €7,90?
Correct me if i'm wrong, maar ik kan me nog herinneren dat deze gegevens op HT hebben gestaan en ze er vervolgens af zijn gegooid.
heel goed.... in je kick zit bijna even veel bass als in je synthwrote:https://www.kvk.nl/handelsregister/zoek ... 3702750000wrote:Waarom vraagt iemand hier niet gewoon info bij KVK aan van Scantraxx en dan snappen we er allemaal al een stuk meer van
Betaal jij €7,90?
-
NArtiest
It does require 18,000 in capital start-up, plus minimum of 1000 for paperwork/lawyer crap alone...wrote:Het kost niet echt 18.000 maar je moet het wel hebben.wrote: Dan komt weer het feit dat dit allemaal pure speculatie natuurlijk is, maar het zou kunnen dat voor het publiek het een Digital Age release is, maar dat het wel allemaal als vennoot (en dus een kapitaalschieter is) onder Scantraxx B.V. is gebracht. Zo lijken ze dus bij een apart label te zitten, maar zit het allemaal onder 1 dak. Dit is natuurlijk ook gewoon suggereren.
Maar waarom zou digital age geldschieter worden voor scantraxx? Lijkt me een vreemde constructie die voor scantraxx niet nodig is. Digital age kan ook zonder vennoot te zijn bij scantraxx horen he.
A BV may be created by one or more individuals or legal entities, Dutch or foreign, with a minimum paid in capital of €18,000. After the Ministry of Justice issues a statement of no-objection, a deed of incorporation is executed and filed.
-
D
nikkita het is weer tijd voor sexy sexy time!!!
Verkeerd topic neem ik aanwrote:heel goed.... in je kick zit bijna even veel bass als in je synthwrote:https://www.kvk.nl/handelsregister/zoek ... 3702750000wrote:Waarom vraagt iemand hier niet gewoon info bij KVK aan van Scantraxx en dan snappen we er allemaal al een stuk meer van
Betaal jij €7,90?
-
NArtiest
very nicewrote:nikkita het is weer tijd voor sexy sexy time!!!

wrote:heel goed.... in je kick zit bijna even veel bass als in je synthwrote:https://www.kvk.nl/handelsregister/zoek ... 3702750000wrote:Waarom vraagt iemand hier niet gewoon info bij KVK aan van Scantraxx en dan snappen we er allemaal al een stuk meer van
Betaal jij €7,90?

Dysphoria ga ergens anders je postcount verhogen 
-
D
jaloers
@Squid
Jaa, snap er niet zo veel van..
denk dat dat me eerst post ooit was
Jaa, snap er niet zo veel van..
denk dat dat me eerst post ooit was
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ah, je had het over het nummer in z'n onderschrift! Mooi dat dit mysterie ook weer is opgelost.