Je hebt twee keer gepost in 2010 of zo en je besloot nu om plots terug te komen?wrote:@Squid
Jaa, snap er niet zo veel van..
denk dat dat me eerst post ooit was
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
op jouw vermogen om threads, ogeacht het onderwerp, vol te spammen? Niet bepaald nee.wrote:jaloers
-
B
Jij boos.wrote:op jouw vermogen om threads, ogeacht het onderwerp, vol te spammen? Niet bepaald nee.wrote:jaloers
Ik kan hier niets uithalen eerlijk gezegt. Denk dat je dan toch moet kijken naar DJ BV, daar zal meer interessante info staan. Want het enigste wat uit dit document valt te halen is de locatie en de omzet/winst.wrote:Ik heb toegang naar KVK.
Scantraxx B.V.
Wat is dat dan voor een bedrijf dan?wrote:Ik kan hier niets uithalen eerlijk gezegt. Denk dat je dan toch moet kijken naar DJ BV, daar zal meer interessante info staan. Want het enigste wat uit dit document valt te halen is de locatie en de omzet/winst.wrote:Ik heb toegang naar KVK.
Scantraxx B.V.
https://www.kvk.nl/handelsregister/zoek ... 2543280000
-
B
DJ B.V. is een onderdeel van de illumati, het is allemaal 1 grote samenzwering!
Dat is het bedrijf waarvan Scantraxx is, tenminste dat bedrijf heeft 100% van de aandelen in handen. Veel mensen vermoeden dat DJ BV ook de aandelen in handen heeft van Digital age, Italian Hardstyle etc.wrote:Wat is dat dan voor een bedrijf dan?wrote:Ik kan hier niets uithalen eerlijk gezegt. Denk dat je dan toch moet kijken naar DJ BV, daar zal meer interessante info staan. Want het enigste wat uit dit document valt te halen is de locatie en de omzet/winst.wrote:Ik heb toegang naar KVK.
Scantraxx B.V.![]()
https://www.kvk.nl/handelsregister/zoek ... 2543280000
Bestaande handelsnamen
DJ B.V. | Dreamland Studio | 4 you 2 buy | XSIGHTMENT | Scantraxx Recordz | MXUP | DJ Publishing | Midify
DJ B.V. | Dreamland Studio | 4 you 2 buy | XSIGHTMENT | Scantraxx Recordz | MXUP | DJ Publishing | Midify
-
OHardtraxxer
- 52 posts member since 2011
- last seen Feb 2013
Tijd voor een nieuw topic? De hiërarchie van Hardstyle labels. We raken aardig off-topic op deze manier hoewel ik het goed kan begrijpen.
Er staat overigens in dat bestand dat de oprichting 700euro heeft gekost en er 18.000euro startkapitaal is geinvesteerd om even op het verhaal van Nikkita terug te komen.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
CR en QR zijn verre van wat gezond is...
We kunnen beter wachten op meer info want ik denk dat er veel/groot nieuws op ons te wachten staat 
Straks gaan we nog een detective inhuren met zijn allen om de vergaderingen bij Scantraxx af te luisteren 
Sssst!wrote:Straks gaan we nog een detective inhuren met zijn allen om de vergaderingen bij Scantraxx af te luisteren
-
J
Die hebben we al, dat is jambekkiewrote:Straks gaan we nog een detective inhuren met zijn allen om de vergaderingen bij Scantraxx af te luisteren
Als het geen dubbelspion iswrote:Die hebben we al, dat is jambekkiewrote:Straks gaan we nog een detective inhuren met zijn allen om de vergaderingen bij Scantraxx af te luisteren
Misschien kunnen we het duo project one wel inhuren, zien er gevaarlijk uit! Lijken mij zeer goede detectives.

-
J
Lijken wel X-Men figuurtjes.wrote:Misschien kunnen we het duo project one wel inhuren, zien er gevaarlijk uit! Lijken mij zeer goede detectives.
-
D
Ze lijken eerder op die ene dude van Star Trek. 
Deze dus;

Deze dus;

-
J
Ze lijken eerder op Headhunterz en Wildstylez 
Ssst! Nu kunnen we ze toch niet meer inzetten nu iedereen weet wie ze zijnwrote:Ze lijken eerder op Headhunterz en Wildstylez
-
J
Daarom moeten we ook Gunz For Hire inhuren, niemand herkent ze met hun maskers op, zijn Ran-D en Adaro.