hou van jou.
maar ik ga nu slapen. doei
ok slaap lekker schatje~! doeiiiiwrote:hou van jou.
de rest hier begrijpt er ook geen zak vak, alleen denken ze van wel hahawrote:Ho kan iemand nu dan uitleggen wat de "constructies" zijn met Digital Age, BHM, Italian Hardstyle etc.?
Ik snap dan wel dat A2 gewoon een sublabel, maar verder begrijp ik er maar barweinig van.
Ik denk dat hhz eerder een eigen label neemt dan bij scantraxx weggaat.wrote:Ik zie Headhunterz wel naar Digital Age verkassen.
En zou me ook niet verbazen als de jongens van Arkaine er ook naartoe gaan.
Een sublabel bedoel je? Je spreekt jezelf een beetje tegen haha.wrote:Ik denk dat hhz eerder een eigen label neemt dan bij scantraxx weggaat.wrote:Ik zie Headhunterz wel naar Digital Age verkassen.
Ik vind Arkaine daar lang niet bijpassen, moeten nog heel veel leren denk ik voordat je tussen zulke mensen mag aansluiten (imo)wrote:Ik zie Headhunterz wel naar Digital Age verkassen.
Ik zal je niet tegenhouden het te doen!wrote:Waarom vraagt iemand hier niet gewoon info bij KVK aan van Scantraxx en dan snappen we er allemaal al een stuk meer van
Digital age is toch geen sublabel van scantraxx. Als scantraxx bepaalde werkzaamheden voor digital age verricht maakt dat het nog niet gelijk een sublabel.wrote:Een sublabel bedoel je? Je spreekt jezelf een beetje tegen haha.wrote:Ik denk dat hhz eerder een eigen label neemt dan bij scantraxx weggaat.wrote:Ik zie Headhunterz wel naar Digital Age verkassen.
Dat verklaart helemaal niks! Ik woon 2 minuten van het Scantraxx hq vandaan, is niet waar.wrote:Verklaart ook wel een beetje waarom Heady zn studio verplaatst heeft, uit het Scantraxx HQ!
Neenee, dat is wel waar dat ie zijn studio daar niet meer heeft. Maar de reden waarom ie daar weg is klopt niet. Het zit nog allemaal goed tussen Heady en Scantraxx.wrote:Dat het niet waar is dat heady uit het Scantraxx HQ weg is?Headhunterz heeft een nieuwe studio ergens in Veenendaal, niet meer zn studio op de 1e verdieping in De Meern hoor...
Heb jij reden om te denken dat Headhunterz ruzie heeft met Scantraxx en daarom maar weg is gegaan?wrote:En jij weet dat natuurlijk precies.. Heerlijk, ongefundeerd in de rondte blaten!
jambekkie is the prophetwrote:En jij weet dat natuurlijk precies.. Heerlijk, ongefundeerd in de rondte blaten!
Dat heb je zeker ook allemaal meegekregen door interviews te lezen en je te verdiepen in Hardstyle. Klinklare onzin.wrote:Neenee, dat is wel waar dat ie zijn studio daar niet meer heeft. Maar de reden waarom ie daar weg is klopt niet. Het zit nog allemaal goed tussen Heady en Scantraxx.wrote:Dat het niet waar is dat heady uit het Scantraxx HQ weg is?Headhunterz heeft een nieuwe studio ergens in Veenendaal, niet meer zn studio op de 1e verdieping in De Meern hoor...
wrote:Dat heb je zeker ook allemaal meegekregen door interviews te lezen en je te verdiepen in Hardstyle. Klinklare onzin.wrote:Neenee, dat is wel waar dat ie zijn studio daar niet meer heeft. Maar de reden waarom ie daar weg is klopt niet. Het zit nog allemaal goed tussen Heady en Scantraxx.wrote:Dat het niet waar is dat heady uit het Scantraxx HQ weg is?Headhunterz heeft een nieuwe studio ergens in Veenendaal, niet meer zn studio op de 1e verdieping in De Meern hoor...
Dat lijkt me niet. Waarom zouden ze wildstylez en noisecontrollers ineens vennoot maken als ze een eigen label beginnen?wrote:Ik heb even gekeken. Zo te zien is Scantraxx Recordz uit de KVK geschreven en is het Scantraxx B.V. Gezien dit dus een besloten vennootschap is, zou het dan zo zijn dat Digital Age, A2 etc. vennoten zijn onder Scantraxx B.V.? Suggestie, geen feiten. En om echt informatie op te vragen moet je geld betalen.