Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 03:53 

hou van jou.

maar ik ga nu slapen. doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 03:54 

Artiest

Dysphoria schreef:
hou van jou.

maar ik ga nu slapen. doei

ok slaap lekker schatje~! doeiiii
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 06:33 

Ze geeft je hoofd dyspho xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 11:23 

Hardtraxx Addict

Ho kan iemand nu dan uitleggen wat de "constructies" zijn met Digital Age, BHM, Italian Hardstyle etc.?
Ik snap dan wel dat A2 gewoon een sublabel, maar verder begrijp ik er maar barweinig van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 11:28 

Hardtraxxer

MacMichael schreef:
Ho kan iemand nu dan uitleggen wat de "constructies" zijn met Digital Age, BHM, Italian Hardstyle etc.?
Ik snap dan wel dat A2 gewoon een sublabel, maar verder begrijp ik er maar barweinig van.

de rest hier begrijpt er ook geen zak vak, alleen denken ze van wel haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 11:48 

Aan het typen...

Het valt, net als scantraxx, zover ik weet allemaal onder DJ BV, wat volgens mij ook van The Prophet is. Echter wat de functie van DJ BV nu precies is kan ik nergens verifiëren. Maar volgens mij blijven heel veel dingen gewoon door dezelfde mensen gebeuren. Waar ik wel benieuwd naar ben is of ze als ze een eigen label hebben in deze constructie, wel gewoon alle rechten op door hun daar uitgebrachte tracks hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 13:20 

Ik zie Headhunterz wel naar Digital Age verkassen.

En zou me ook niet verbazen als de jongens van Arkaine er ook naartoe gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 13:26 

Hardtraxx Addict

JEFSKIII schreef:

Ik denk dat hhz eerder een eigen label neemt dan bij scantraxx weggaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 13:28 

Hardtraxx Addict

Phase 2 schreef:
JEFSKIII schreef:

Een sublabel bedoel je? Je spreekt jezelf een beetje tegen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 13:50 

Artiest

JEFSKIII schreef:

Ik vind Arkaine daar lang niet bijpassen, moeten nog heel veel leren denk ik voordat je tussen zulke mensen mag aansluiten (imo) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 13:59 

Artiest

Waarom vraagt iemand hier niet gewoon info bij KVK aan van Scantraxx en dan snappen we er allemaal al een stuk meer van >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 14:16 

Hardtraxx Addict

Dark Pact schreef:
Waarom vraagt iemand hier niet gewoon info bij KVK aan van Scantraxx en dan snappen we er allemaal al een stuk meer van >.<

Ik zal je niet tegenhouden het te doen! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 15:30 

Hardtraxx Addict

Nijidik schreef:
Phase 2 schreef:
JEFSKIII schreef:

Een sublabel bedoel je? Je spreekt jezelf een beetje tegen haha.

Digital age is toch geen sublabel van scantraxx. Als scantraxx bepaalde werkzaamheden voor digital age verricht maakt dat het nog niet gelijk een sublabel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 15:52 

Hardtraxx Addict

Nee maar je zegt dat hij eerder een eigen label neemt dan dat hij bij Scantraxx weggaat. Maar als hij een eigen label neemt dan gaat hij toch juist weg bij Scantraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 15:52 

Hardtraxx Addict

Ik heb even gekeken. Zo te zien is Scantraxx Recordz uit de KVK geschreven en is het Scantraxx B.V. Gezien dit dus een besloten vennootschap is, zou het dan zo zijn dat Digital Age, A2 etc. vennoten zijn onder Scantraxx B.V.? Suggestie, geen feiten :P. En om echt informatie op te vragen moet je geld betalen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 16:15 

Hardtraxx Elite

TakkU schreef:
Verklaart ook wel een beetje waarom Heady zn studio verplaatst heeft, uit het Scantraxx HQ!

Dat verklaart helemaal niks! Ik woon 2 minuten van het Scantraxx hq vandaan, is niet waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 16:26 

Hardtraxx Elite

Dat het niet waar is dat heady uit het Scantraxx HQ weg is? :huh: Headhunterz heeft een nieuwe studio ergens in Veenendaal, niet meer zn studio op de 1e verdieping in De Meern hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 16:34 

Hardtraxx Elite

TakkU schreef:
Dat het niet waar is dat heady uit het Scantraxx HQ weg is? :huh: Headhunterz heeft een nieuwe studio ergens in Veenendaal, niet meer zn studio op de 1e verdieping in De Meern hoor...

Neenee, dat is wel waar dat ie zijn studio daar niet meer heeft. Maar de reden waarom ie daar weg is klopt niet. Het zit nog allemaal goed tussen Heady en Scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 16:35 

Hardtraxx Elite

En jij weet dat natuurlijk precies.. Heerlijk, ongefundeerd in de rondte blaten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 16:36 

Hardtraxx Elite

TakkU schreef:
En jij weet dat natuurlijk precies.. Heerlijk, ongefundeerd in de rondte blaten!

Heb jij reden om te denken dat Headhunterz ruzie heeft met Scantraxx en daarom maar weg is gegaan? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 16:36 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:

jambekkie is the prophet :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 16:41 

Hardtraxx Addict

jambekkie schreef:
TakkU schreef:

Neenee, dat is wel waar dat ie zijn studio daar niet meer heeft. Maar de reden waarom ie daar weg is klopt niet. Het zit nog allemaal goed tussen Heady en Scantraxx.

Dat heb je zeker ook allemaal meegekregen door interviews te lezen en je te verdiepen in Hardstyle. Klinklare onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 16:46 

Hardtraxx Elite

Squid schreef:
jambekkie schreef:
TakkU schreef:

Dat heb je zeker ook allemaal meegekregen door interviews te lezen en je te verdiepen in Hardstyle. Klinklare onzin.

Is er enige reden om de denken dat er ineens wel ruzie is tussen Headhunterz en Scantraxx? Tuurlijk niet!

Jullie willen alleen maar drama zien en denken meteen maar het slechtste. Kijk maar eens ff rond, zo ook naar dit topic. Omdat WP weg is, en omdat sommige hun eigen weg willen gaan en Frontliner een Soundcloud page heeft denken jullie meteen dat alles daar fout loopt. Denk eens ff helder na! Tuurlijk is het zo dat Headhunterz de meeste vreselijke ruzie heeft. Daarom is ie weg uit het Scantraxx HQ en gaat ie tracks maken voor zijn eigen geheime label waar Arkaine en DBSTF ook naartoe zullen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 16:52 

Hardtraxx Addict

Kwisniks schreef:
Ik heb even gekeken. Zo te zien is Scantraxx Recordz uit de KVK geschreven en is het Scantraxx B.V. Gezien dit dus een besloten vennootschap is, zou het dan zo zijn dat Digital Age, A2 etc. vennoten zijn onder Scantraxx B.V.? Suggestie, geen feiten :P. En om echt informatie op te vragen moet je geld betalen. ;)

Dat lijkt me niet. Waarom zouden ze wildstylez en noisecontrollers ineens vennoot maken als ze een eigen label beginnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 16:52 

Hardtraxx Addict

Zal me allemaal een worst wezen hoe het zit. Maar ga niet interessant doen dat je in de buurt woont van de Meern en dat je alles daardoor weet. Want al zou je er naast wonen dan zou je het nog niet weten. Niemand weet precies hoe het zit, jij zonder twijfel ook niet.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen