Als Headhunterz een eigen label was begonnen was het Hard With Style geworden denk ik. En dan was je er wel mee dood gespamt haha. Mja straks is het wel waar haha. Hij heeft nog niet weer gereageerd.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
vermakelijk 
Headhunterz:
@NiekWesseldijk Ik beloof het, ik houd je op de hoogte als ik nieuws heb.
Dus we zien het wel.
@NiekWesseldijk Ik beloof het, ik houd je op de hoogte als ik nieuws heb.
Dus we zien het wel.
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 2 hours ago
Misschien is het dus toch gene troll en is het serieus...
Er bestaat al een label met die naamwrote:Als Headhunterz een eigen label was begonnen was het Hard With Style geworden denk ik. En dan was je er wel mee dood gespamt haha. Mja straks is het wel waar haha. Hij heeft nog niet weer gereageerd.
Dat was er van Fusion ook wel.wrote:Er bestaat al een label met die naamwrote:Als Headhunterz een eigen label was begonnen was het Hard With Style geworden denk ik. En dan was je er wel mee dood gespamt haha. Mja straks is het wel waar haha. Hij heeft nog niet weer gereageerd.
Serieus, als heady nog weg gaat. Blijft alleen DBSTF van enig aanzien nog over, en dan is het hopelijk schluss 
-
S
Sjonge wat is daar gaande, The Prophet jaagt z'n mannetjes buite en gaat op pensioen ofwat?
-
D
I smell troll. 
Ik ook. Haha. Mja we zullen het zien.wrote:I smell troll.
-
D
Interessant doen enzo. 
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Ook als jij er niet over liegt hoeft het nog niet waar te zijn.wrote:Geef mij eens één goede reden waarom ik daarover zou liegen?wrote:Want alles wat jij zegt klopt natuurlijk ... iedereen kan hier verkondigen dat hij ergens nagevraagd heeft etc...
-
JHardtraxxer
- 299 posts member since 2011
- last seen Apr 2016
met de 1 year anniversary gaat word hws ook een label? 
Zou me niets verbazenwrote:met de 1 year anniversary gaat word hws ook een label?
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Heady gaat naar label van zatox denk ik haha
Nu worden het wel bijna zeker constructies a la digital age etc. Al denk ik wel dat WP helemaal weg zijn.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Hoe zit die constructie in elkaar dan?wrote:Nu worden het wel bijna zeker constructies a la digital age etc. Al denk ik wel dat WP helemaal weg zijn.
Verklaart ook wel een beetje waarom Heady zn studio verplaatst heeft, uit het Scantraxx HQ!
Als DBSTF ook nog weggaan en A2 scheidt zich af dan blijft er niks meer over haha.
-
NArtiest
- 132 posts member since 2011
LOL Wait a sec... did somebody in this topic just seriously call me a "spin doctor"?
-
D
nikkita is van de kaart
-
NArtiest
A map of where? The Netherlands??wrote:nikkita is van de kaart
-
D
haha gekke vrouw ben jijwrote:A map of where? The Netherlands??wrote:nikkita is van de kaart
-
NArtiest
No shit?! Next thing you'll tell me is that water is wet.wrote:haha gekke vrouw ben jijwrote:A map of where? The Netherlands??wrote:nikkita is van de kaart