Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 16:50 

Donateur

Moeten we hier niet Nederlands praten :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 16:52 

Hardtraxx Crew

roberttt schreef:
Moeten we hier niet Nederlands praten :cool:

Citaat:
Op dit forum wordt Nederlands of Engels gepraat. Andere talen worden niet geaccepteerd.

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 17:08 

Hardtraxx Elite

nikkita schreef:
Zygoma schreef:
kaboem schreef:
As for whether it's a "good thing" for Scantraxx to fall: I respectfully disagree... They have helped grow some of the top artists currently in the scene. I may not like what they do, but it's why I didn't go with them. It's that simple, for me.

The Roman Empire has done some things too. they have fallen aswell.

Yeah, and Hitler made the Autobahn. Stupid comparison >.<

Yeah, I can see how the mass genocide of millions is totally the same as a company people chose to sign to, that still consistently churns out fan favourites. :thumbdown:

I said that to underline the stupidity of his comparison, not to compare Scantraxx to Hitler ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 18:56 

;) There are plenty of other comparisons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 23:33 

Hardtraxx Veteran

Hoezo is dat een stomme vergelijking van hem? Is een prima voorbeeld namelijk. Zoek maar is naar de naar het Greiner model.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 03:34 

Donateur

En waar hebben we nikkita weer. Soort van spinkdokter voor artiesten die geen zin/tijd c.q. energie hebben om zelf eens daadwerkelijk met hun aanhang te communiceren op wat loze tweets en reclame berichtjes na. Gadverdamme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 03:41 

Donateur

Lyst schreef:
We moeten gewoon een ernstig gerucht de wereld in helpen en net doen alsof het de waarheid is. Dan is het voor scantraxx beter om met de echte verklaring te komen, want die is waarschijnlijk minder schadelijk, dan dat ze zich stil houden :+

Echt de meest trieste schijnvertoning ooit inderdaad, totale minachting van je publiek zoals Derksen dat zo mooi verwoord altijd. Misschien dat jambekkie en Geck-O aan kunnen geven wanneer er precies eens iets naar buiten gebracht wordt. Niet lullig bedoeld maar jullie gaven zaken die nog niet compleet waren afgerond als oorzaak voor het uitblijven van een fatsoenlijke reactie. Vind het allemaal zeer slap en karig, voor zo'n groot label met zo'n grote aanhang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 09:40 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
En waar hebben we nikkita weer. Soort van spinkdokter voor artiesten die geen zin/tijd c.q. energie hebben om zelf eens daadwerkelijk met hun aanhang te communiceren op wat loze tweets en reclame berichtjes na. Gadverdamme.

Artiesten zijn niet verplicht er iets over te melden toch. Als artiesten bij een label weggaan is het in ieder geval. Iet omdat ze bij het label helemaal konden doen wat ze wilde. Scantraxx hoeft geen verantwoording af te leggen aan het publiek wat er omgaat binnen het bedrijf en de artiesten hoeven dat ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 09:45 

Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
TiMOTHYb schreef:

Artiesten zijn niet verplicht er iets over te melden toch. Als artiesten bij een label weggaan is het in ieder geval. Iet omdat ze bij het label helemaal konden doen wat ze wilde. Scantraxx hoeft geen verantwoording af te leggen aan het publiek wat er omgaat binnen het bedrijf en de artiesten hoeven dat ook niet.

Het hoeft inderdaad niet, maar ik vind persoonlijk dat ze het wel moeten doen, ik vind het niet meer dan normaal dat je weet wat er gaande is binnen een bedrijf als er verschuivingen plaatsvinden. Scantraxx moet gewoon een verklaring afleggen en daarin duidelijk uitleggen waarom er verschillende artiesten weggaan, zullen ze toch niet doen maar ik vind dat ze het moeten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 09:46 

Donateur

TiMOTHYb schreef:

Nikkita weet alles :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 10:30 

Donateur

Phase 2 schreef:

Als een persoon in een publieke functie ergens met werkzaamheden stopt of een organisatie verlaat is het toch niet meer dan normaal om met ook maar iets van een verklaring te komen? Kijk maar naar politici, of bijvoorbeeld Krezip.

Gaat roddels en dit soort topics tegen, wekt duidelijkheid en vertrouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 10:33 

Hardtraxx Addict

hardstyle007 schreef:
Phase 2 schreef:
TiMOTHYb schreef:

Het hoeft inderdaad niet, maar ik vind persoonlijk dat ze het wel moeten doen, ik vind het niet meer dan normaal dat je weet wat er gaande is binnen een bedrijf als er verschuivingen plaatsvinden. Scantraxx moet gewoon een verklaring afleggen en daarin duidelijk uitleggen waarom er verschillende artiesten weggaan, zullen ze toch niet doen maar ik vind dat ze het moeten doen.

Het is tot op heden toch nog enkel wasted penguinz die zeker weg is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 10:38 

Donateur

Waar kan ik daar hun bericht over lezen dan? En waarom released BH op een ander (sub)label?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 11:33 

Hardtraxx Veteran

Als Headhunterz nou even langs komt om het één en ander duidelijk te maken. Die zal wel weten hoe de vork in de steel steekt. Mja denk niet dat hij dat doet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 11:41 

Hardtraxx Veteran

Die Brennan Heart Music en Keep It Up Music gaan waarschijnlijk gewoon onder Scantraxx vallen lijkt me?
niet als een echt sublabel, maar meer zoiets als Italian Hardstyle, Digitale Age en Tillt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 11:44 

Aan het typen...

Ja waarschijnlijk wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 11:45 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Die Brennan Heart Music en Keep It Up Music gaan waarschijnlijk gewoon onder Scantraxx vallen lijkt me?
niet als een echt sublabel, maar meer zoiets als Italian Hardstyle, Digitale Age en Tillt.

Dan had Brennan Heart wel gewoon zijn Mifify-label gehouden denk ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 11:54 

Hardtraxx Veteran

Misschien staat "Brennan Heart Music" mooier, dan klinkt het alsof het echt van hem is. en gewoon een frisse start met een nieuwe labelnaam, misschien is dat wel de reden.
Volgens mij kunnen Brennan Heart en Frontliner het prima vinden met The Prophet en hebben ze nooit problemen gehad met Scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 12:05 

Aan het typen...

Midify was wel een sublabel, dit waarschijnlijk niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 15:07 

Hardtraxx Addict

Citaat:
Headhunterz ‏@djheadhunterz

@NiekWesseldijk Ik zit niet meer bij Scantraxx dus eigenlijk niet nee :D

Check zijn Twitter. Wtf is er gaande?!?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 15:08 

Hardtraxx Veteran

Nijidik schreef:
Citaat:

Haha, ik vroeg hem of hij hier wat kon uitleggen haha. Neem aan dat hij hier beetje een troll opvoert haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 15:10 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Nijidik schreef:
Citaat:

Haha, ik vroeg hem of hij hier wat kon uitleggen haha. Neem aan dat hij hier beetje een troll opvoert haha. :P

Ik vrees dat hij er echt weg is. Vind het niet iets om even over te trollen eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 15:11 

Hardtraxx Veteran

Haha, Headhunterz wil nog wel eens rare dingen op twitter zetten he. :P
Edit:
Volgens G1LL zit hij er echt niet meer bij. Haha. Of hier wordt een dikke troll opgezet, of ze hebben het goed geheim weten te houden haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 15:28 

Hardtraxx Veteran

Hmm.. Ben benieuwd. Lijkt me inderdaad een troll, maarja je weet maar nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 15:29 

Hardtraxxer

Mijl lijkt het ook een trol, anders hebben ze het zoals hierboven al staat enorm goed geheim weten te houden.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen