Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 15:49 

Hardtraxxer

peultjes schreef:
Phase 2 schreef:
Als jullie favorite vakkenvuller van de Albert heijn op de hoek weggaat eisen jullie dan ook een uitgebreide verklaring?

Nogal een verschil he.. Een DJ vervult een iets andere rol als een vakkenvuller bij de Albert Heijn. Daarnaast worden ze vaak gepresenteerd als een veel belovende DJ en verdwijnen ze vervolgens via de achterdeur zonder dat er ook maar 1 woord aan vuil word gemaakt..

Ze verdwijnen niet via de achterdeur. Ze gaan gewoon door, en meer informatie zou binnenkort online komen.
Wat wordt er nou nog verwacht van hen dan...

#idon'tgetit. :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 15:52 

Hardtraxxer

Ze verdwijnen bij Scantraxx via de achterdeur, dat ze vervolgens zelf verder gaan staat daar los van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 15:55 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
De reden waarom artiesten weg zijn gegaan zijn voor mij niet meer dan geruchten, echter ik heb het over hoe Scantraxx geworteld zit in deze scene en daar weet ik inderdaad wel redelijk van hoe het zit, maar als het niet zo is, be free to correct me.

Hoe zit dat in elkaar kerel. Vertel het ons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 16:59 

Hardtraxxer

nu komen de geruchten :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 17:08 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
MacMichael schreef:
Waarom zijn de artiesten die nu weg zijn bij Scanrtaxx weg? Ofja, wat zijn de geruchten.
De wasted penguinz zijn er uitgeschopt omdat ze een zeer slechte houding hadden en niet tegen kritiek op hun tracks konden, fabian probeerde Dov te naaien, en over barry is niks zeker
.

hahah gast
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 17:13 

Socializerz schreef:
MacMichael schreef:
Waarom zijn de artiesten die nu weg zijn bij Scanrtaxx weg? Ofja, wat zijn de geruchten.
De wasted penguinz zijn er uitgeschopt omdat ze een zeer slechte houding hadden en niet tegen kritiek op hun tracks konden, fabian probeerde Dov te naaien, en over barry is niks zeker
.

Faasje. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 17:33 

Artiest

Cruelty schreef:
Socializerz schreef:
dat zijn niet de geruchten maar de waarheid

En jij bent daar zo zeker van omdat?

Dat eerste klopt iig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 17:33 

Hardtraxx Veteran

Phase 2 schreef:
Als jullie favorite vakkenvuller van de Albert heijn op de hoek weggaat eisen jullie dan ook een uitgebreide verklaring?

Slechte vergelijking, we hebben 't hier over het grootste hardstyle label ter wereld, niet over een vakkenvuller op de hoek bij de AH.

Wil ook wel wat duidelijkheid nu, geruchten zijn leuk om over te praten maar je word er niks wijzer van. Zo meteen zitten we weer allemaal onterechte conclusies te trekken uit dingen die we niet eens zeker weten. Ben d'r ook mee eens dat er veel mag veranderen bij Scantraxx (heel veel zelfs), maar waarom al die artiesten weg gaan weet ik niet en (we hebben 't over Scantraxx) zullen we misschien ook wel nooit weten. De kaken worden altijd stijf op elkaar gehouden door de grote mensen achter de schermen...

Eigenlijk zouden alle labels zo moeten zijn als Theracords (ja daar heb je de vergelijking weer..) . Onafhankelijk, hebben niks te verbergen, je vind 't leuk of niet 't maakt ze niks uit qua commentaar, doen hun eigen ding etc etc.. Dat is toch ook veel fijner als artiest lijkt me :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 17:53 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Eigenlijk zouden alle labels zo moeten zijn als Theracords (ja daar heb je de vergelijking weer..) . Onafhankelijk, hebben niks te verbergen, je vind 't leuk of niet 't maakt ze niks uit qua commentaar, doen hun eigen ding etc etc.. Dat is toch ook veel fijner als artiest lijkt me :)

Daar moet je als artiest wel tegen kunnen. Er zijn denk ik wel diverse artiesten die gaan huilie huilie als er kritiek op internet staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 17:54 

Hardtraxx Elite

Fusionmania schreef:
Zygoma schreef:
patrickjeb schreef:
Krusaders

Leven die nog? :huh:

Jawel, maar die zijn er voorlopig mee gestopt omdat ze het te druk hadden vanwege hun studie.

Ze zijn niet gestopt maar met iets nieuws bezig, waar binnekort waarschijnlijk wel meer bekend over gemaakt zal worden, Jimmy heeft het idd druk met school maar Nick werkt al full-time :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 17:59 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
G1LL schreef:

Daar moet je als artiest wel tegen kunnen. Er zijn denk ik wel diverse artiesten die gaan huilie huilie als er kritiek op internet staan.

Dat krijg je nou eenmaal als artiest, niet iedereen vind jouw muziek nou eenmaal mooi >.< . Dat iedereen zo lovend is over Micheal Jackson altijd snap ik, het is ook een hele grote artiest en ook veel van hem vind ik leuk. Maar dat wil niet direct zeggen dat ik alles van hem vet vind, een artiest krijgt nou eenmaal kritiek :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 19:24 

Hardtraxx Addict

Heeft TiLLT! iets te maken met Scantraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 19:40 

Donateur

Dat zowel artiesten als het label het niet nodig vinden hun doelgroep op de hoogte te stellen van veranderingen als deze en de motivatie daarvan is hoe dan ook erg kwalijk. Sluit wel een beetje aan op dat verhaal met oogkleppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 20:21 

Hardtraxx Veteran

MacMichael schreef:
Heeft TiLLT! iets te maken met Scantraxx?

Nee, dat zei Edwinn ook al maar dat klopt niet. Gold Records wel (voormalig sublabel van TillT)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 20:23 

Artiest

TiMOTHYb schreef:
Dat zowel artiesten als het label het niet nodig vinden hun doelgroep op de hoogte te stellen van veranderingen als deze en de motivatie daarvan is hoe dan ook erg kwalijk.

Soms moeten zaken compleet afgewikkeld zijn voor je er iets over kan zeggen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 20:29 

Donateur

Dus jij denkt een van beide partijen nog gaat communiceren over deze voorvallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 20:31 

Dit word gewoon in de doofpot gestopt, zoals alle criminele randzaken bij Scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 20:32 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Dus jij denkt een van beide partijen nog gaat communiceren over deze voorvallen?

Nee, Geck-O zegt dat je niet teveel moet speculeren, omdat er nog niks definitief is. Minister Rutte zei toch ook niks over die Katshuis bullshit? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 20:33 

Aan het typen...

Geck-o schreef:
TiMOTHYb schreef:
Dat zowel artiesten als het label het niet nodig vinden hun doelgroep op de hoogte te stellen van veranderingen als deze en de motivatie daarvan is hoe dan ook erg kwalijk.

Dan moet je ook niet alvast naar buiten brengen dat je opstapt, voordat het afgehandeld is. :P
Betwijfel het echter dat er echt wat naar buiten gaat komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 20:34 

Artiest

XtD schreef:
Ik heb maar één ding over deze zaak te zeggen..

:yay:

+1 :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 20:36 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Geck-o schreef:
TiMOTHYb schreef:

Dan moet je ook niet alvast naar buiten brengen dat je opstapt, voordat het afgehandeld is. :P
Betwijfel het echter dat er echt wat naar buiten gaat komen.

Zelfde met Bioweapon verhaal. Er komt een persbericht dit er komt een persbericht dat.. Nooit gezien. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 20:37 

Donateur

Heb jij een klap van een molen gehad ergens jambekkie? Ik stel dat het mij handig lijkt dat een van de beide partijen met een duidelijke boodschap richting doelgroep (de scene) communicieren om gespeculeer tegen te gaan. Een aantal pagina´s terug ben JIJ vrolijk aan het speculeren en wil je je bronnen weer eens niet prijsgeven, maar goed ik ben volgens mij een van de weinigen die je überhaupt nog serieus neemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 20:38 

Donateur

Edwinn schreef:
Zelfde met Bioweapon verhaal. Er komt een persbericht dit er komt een persbericht dat.. Nooit gezien. :whistle:

Resultaat; twee lekkende partijen en als 3e een Vocalist die het vuurtje lekker aan blijft wakkeren. Well played.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 20:39 

Hardtraxxer

Speculaties speculaties en nog meer van dat. Jammer dat er zo slecht gepraat kan worden over mensen en dat vaak zonder enige kennis van de werkelijke situaties...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 20:51 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Heb jij een klap van een molen gehad ergens jambekkie? Ik stel dat het mij handig lijkt dat een van de beide partijen met een duidelijke boodschap richting doelgroep (de scene) communicieren om gespeculeer tegen te gaan. Een aantal pagina´s terug ben JIJ vrolijk aan het speculeren en wil je je bronnen weer eens niet prijsgeven, maar goed ik ben volgens mij een van de weinigen die je überhaupt nog serieus neemt.

Ten eerste: wij als fans hoeven helemaal niets over deze zaken te weten. Scantraxx is helemaal niks verplicht en al helemaal niet om ons te zeggen wat er in die organisatie allemaal afspeelt. Wat we willen is een ander verhaal. Wasted Penguinz zijn weg, dat weten we door een facebookberichtje en daar had best meer openheid in mogen zijn. Wat betreft A-Lusion is het duidelijk. Brennan Heart heeft nog niks bekend gemaakt wat betreft BHM verder, dus dat moeten we nog afwachten, valt nog niks over te zeggen. Wat betreft Frontliner en Scope DJ, daar moet je helemaal niet over praten, want daar weten we helemaal niets van! We hebben alleen maar een pagina op Soundcloud nounou.

Ten tweede: ik speculeer niet zomaar. Lees maar even goed terug naar wat ik allemaal heb gezegd.

Ten derde: Het interesseert me werkelijk geen reet hoe jij en anderen over mij denken. Wat een grap haha, het is maar internet :P
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen