Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 21:12 

Donateur

jambekkie schreef:
Ten tweede: ik speculeer niet zomaar. Lees maar even goed terug naar wat ik allemaal heb gezegd.

jambekkie schreef:
Idd, dat zijn allemaal beslissingen die niet door The Prophet zijn genomen, maar hoogstwaarschijnlijk

En verder staat je vehaal op de 1e pagina zo bol van de aannames en speculaties dat ik ze niet in een fatsoenlijk bericht krijg. Zoek anders zelf even.

jambekkie schreef:
Daarom vind ik het nu ook jammer dat Scantraxx zijn visie heeft veranderd. Tenminste, dat denk ik zo, omdat ze zich ineens concentreren op nieuwe talenten binnen de scene. Ik vind dat ook helemaal niet erg, maar andere producers worden daardoor even niet gehoord.

Dit ook, je weet totaal niet wat ze bij Scantraxx allemaal aan het doen zijn dus je vult het zelf maar even in. Ik zeg niet dat het pertinent fout is, maar om het te voorkomen zou een label eens kunnen communiceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 00:02 

Hardtraxxer

Jolle schreef:
MacMichael schreef:
Heeft TiLLT! iets te maken met Scantraxx?

Nee, dat zei Edwinn ook al maar dat klopt niet. Gold Records wel (voormalig sublabel van TillT)

waar baseer je dat op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 00:04 

Hardtraxx Addict

Ultraterrorloudsound schreef:
Jolle schreef:
MacMichael schreef:
Heeft TiLLT! iets te maken met Scantraxx?

Nee, dat zei Edwinn ook al maar dat klopt niet. Gold Records wel (voormalig sublabel van TillT)

waar baseer je dat op?

Er zijn nog verscheidene tweets en nieuwsberichten vanuit TiLLT! en Scantraxx zelf geweest waarin ze de samenwerking via Gold Records bekendmaakten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 00:21 

Hardtraxx Crew

Kwisniks schreef:
Ultraterrorloudsound schreef:
Jolle schreef:

waar baseer je dat op?

Er zijn nog verscheidene tweets en nieuwsberichten vanuit TiLLT! en Scantraxx zelf geweest waarin ze de samenwerking via Gold Records bekendmaakten.

Staat ook gewoon hier tussen: http://scantraxx.com/labels
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 00:49 

Een ding is zeker: geld speelt een belangrijke rol, aangezien geld de enige drijfveer is bij dit kutlabel. Uiteindelijk maakt geld wel alles kapot. Hopelijk ontstaan er vaker botsingen zodat ze weer maken wat ze zelf willen en we weer hardstyle krijgen, met als doel Amerika af te schrikken met de muziek. Dit is te optimistisch natuurlijk, het zijn immers nog geruchten.

Triple post

Triple post
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 01:02 

Hardtraxx Veteran

Heb die Roland even wat om wat duidelijkheid gevraagd, ben benieuwd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 01:08 

Hardtraxx Veteran

Haha wat een trieste kerel zeg, heeft hij me als ''vriend'' verwijderd en ook nog eens mijn bericht verwijderd. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 01:41 

Hardtraxx Elite

Vinden jullie het nou echt zo gek dat er geen persbericht naar buiten komt? Wat heeft Scantraxx ermee te winnen als ze via een bericht naar buiten brengen dat er een artiest weggaat? Helemaal niks. Je kan dan denk ik ook erg lang wachten op dat bericht, gaat nooit komen... Zulk soort bedrijven willen (heel logisch overigens) hun berichtgeving zo positief mogelijk houden. Dit soort zaken naar buiten brengen heeft totaal geen nut voor ze. Dat sommige fans duidelijkheid willen, zal dat label toch een zak zijn? Artiest is immers weg, dus ze hebben er niks meer mee te verdienen, vind ik vrij logisch...

Verwacht dit soort berichten zeker in dit soort situaties niet. Wanneer er onderling gezeik is zal er echt geen bekendmaking komen. Nu niet, en bij toekomstige gevallen ook niet. In dit geval hebben de artiesten toch echt de verantwoordelijkheid voor het inlichten van fans!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 01:52 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Vinden jullie het nou echt zo gek dat er geen persbericht naar buiten komt? Wat heeft Scantraxx ermee te winnen als ze via een bericht naar buiten brengen dat er een artiest weggaat? Helemaal niks. Je kan dan denk ik ook erg lang wachten op dat bericht, gaat nooit komen... Zulk soort bedrijven willen (heel logisch overigens) hun berichtgeving zo positief mogelijk houden. Dit soort zaken naar buiten brengen heeft totaal geen nut voor ze. Dat sommige fans duidelijkheid willen, zal dat label toch een zak zijn? Artiest is immers weg, dus ze hebben er niks meer mee te verdienen, vind ik vrij logisch...

Verwacht dit soort berichten zeker in dit soort situaties niet. Wanneer er onderling gezeik is zal er echt geen bekendmaking komen. Nu niet, en bij toekomstige gevallen ook niet. In dit geval hebben de artiesten toch echt de verantwoordelijkheid voor het inlichten van fans!

Oftewel, het gaat hen dus alleen om het geld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 02:02 

Hardtraxx Elite

Het is een commercieel bedrijf, dus geld is wel een van de belangrijkste drijfveren.. Maar vertel mij is, wat heeft Scantraxx zelf ermee te winnen als ze via een persbericht naar buiten brengen dat een artiest het label verlaat omdat er onenigheid is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 02:30 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Het is een commercieel bedrijf, dus geld is wel een van de belangrijkste drijfveren.. Maar vertel mij is, wat heeft Scantraxx zelf ermee te winnen als ze via een persbericht naar buiten brengen dat een artiest het label verlaat omdat er onenigheid is?

Niks, maar fans waarderen dat wel, wanneer een persbericht wordt uitgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 08:04 

Hardtraxx Addict

Hie scantraxx hun bedrijf voert en de problemen met werknemers gaat ook niks aan. Ze zijn ook geen verantwoording aan ons verschuldigd. Als ze het naar buiten willen brengen prima.

Als er conflicten zijn ontstaan tussen het label en artiesten dan heeft het voor beide partijen geen zin om met modder naar elkaar te Han gooien. Als beide partijen professioneel genoeg zijn dan besluiten ze dt hun wegen hier scheiden en gaan ze beide hun eigen weg.

Dat gezeik ook altijd dat scantraxx alles alleen maar voor het geld doet kan ook door niemand onerbouwd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 08:56 

Fusionmania schreef:
Haha wat een trieste kerel zeg, heeft hij me als ''vriend'' verwijderd en ook nog eens mijn bericht verwijderd. >.<

Die Roland van de Bass Modulators? :lol:

Wat een grap is die kerel, net als heel Scantraxx.
Kan geen positief word meer zeggen over Scantraxx want ze brengen alleen maar stront.
Wasted Penguinz zou me niet verbazen dat ze zelf weg zijn gegaan, gezien Confined Thoughts niet goed was gekeurd door die mafklapper van de Bass Modulators, dus wie weet zat er meer achter..
Terwijl in mijn ogen Wasted Penguinz tracks het vrijwel altijd goed doen bij veel, vergeleken met die Audiofreq, The Prophet meuk etc.

En als Headhunterz slim is, gaat hij gewoon lekker naar Digital Age, daar zie ik hem ook nog wel eens heen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 09:11 

Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Fusionmania schreef:

Kan geen positief word meer zeggen over Scantraxx want ze brengen alleen maar stront.
Wasted Penguinz zou me niet verbazen dat ze zelf weg zijn gegaan, gezien Confined Thoughts niet goed was gekeurd door die mafklapper van de Bass Modulators, dus wie weet zat er meer achter..
Terwijl in mijn ogen Wasted Penguinz tracks het vrijwel altijd goed doen bij veel, vergeleken met die Audiofreq, The Prophet meuk etc.

En als Headhunterz slim is, gaat hij gewoon lekker naar Digital Age, daar zie ik hem ook nog wel eens heen gaan.

Roland Evers, inderdaad die knul van Bass Modulators. Die is sinds een paar maanden ook een soort van 'manager' bij Scantraxx. Hij controleert alle tracks die binnenkomen.
Hij zal inderdaad ook de track: Confined Thoughts hebben geweigerd omdat deze te veel leek op: Melancholia. Hoewel dit trouwens echt één grote onzin is, deze tracks doen het veel beter als Atmozfears en deze release desnoods Aura en Living for the Future wat tevens héél erg om elkaar lijkt.
Ongelooflijk, Scantraxx... jullie zinken. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 09:19 

Ze eige tracks zal die zeker niet fout keuren, The Prophet tracks worden ook niet afgekeurd. xd

Scantraxx is gewoon een grote miereneuk vereniging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 09:21 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:

Als je politie mierenneukers mag noemen, mag je mierenneukers dan ook politie noemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 09:23 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
JEFSKIII schreef:

Als je politie mierenneukers mag noemen, mag je mierenneukers dan ook politie noemen?

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 10:37 

Hardtraxx Addict

Paul schreef:
JEFSKIII schreef:
Fusionmania schreef:

Roland Evers, inderdaad die knul van Bass Modulators. Die is sinds een paar maanden ook een soort van 'manager' bij Scantraxx. Hij controleert alle tracks die binnenkomen.
Hij zal inderdaad ook de track: Confined Thoughts hebben geweigerd omdat deze te veel leek op: Melancholia. Hoewel dit trouwens echt één grote onzin is, deze tracks doen het veel beter als Atmozfears en deze release desnoods Aura en Living for the Future wat tevens héél erg om elkaar lijkt.
Ongelooflijk, Scantraxx... jullie zinken. :/

Denk je dat de reden is van het weigeren of weet je dat zeker.

Als dat de reden is dan ontkracht dat wel het scantraxx denkt alleen maar aan geld argument wat veel hier aanhalen. Meeliften op het succes van melancholia is dan makkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 10:55 

Aan het typen...

We moeten gewoon een ernstig gerucht de wereld in helpen en net doen alsof het de waarheid is. Dan is het voor scantraxx beter om met de echte verklaring te komen, want die is waarschijnlijk minder schadelijk, dan dat ze zich stil houden :+
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 11:48 

Nogmaals, headhunterz als jij mee leest, doe gerust je zegje, ik ben benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 12:11 

Hardtraxx Addict

Ik dnek dat het 75% van alle hardstyleluisteraars geen zak boeit wie er wel of niet bij Scantraxx zit eigenlijk hoor. Op dit forum krijg je daar hoogte van en houdt iedereen dat bij en hier let men meer op de (al dan niet negatieve) invloeden van Scantraxx maar de gemiddelde luisteraar interesseert dat allemaal denk ik niet bijster veel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 12:11 

Kraak... Piep...

lijkt wel een high school drama hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 12:57 

Hardtraxx Veteran

Zo dat gedoe met die geruchten over Pontuz en The prophet zijn verwijderd. Geen zin in dat gedoe hier! :D
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen