JEFSKIII schreef:
Fusionmania schreef:
Haha wat een trieste kerel zeg, heeft hij me als ''vriend'' verwijderd en ook nog eens mijn bericht verwijderd.

Die Roland van de Bass Modulators?
Wat een grap is die kerel, net als heel Scantraxx.
Kan geen positief word meer zeggen over Scantraxx want ze brengen alleen maar stront.
Wasted Penguinz zou me niet verbazen dat ze zelf weg zijn gegaan, gezien Confined Thoughts niet goed was gekeurd door die mafklapper van de Bass Modulators, dus wie weet zat er meer achter..
Terwijl in mijn ogen Wasted Penguinz tracks het vrijwel altijd goed doen bij veel, vergeleken met die Audiofreq, The Prophet meuk etc.
En als Headhunterz slim is, gaat hij gewoon lekker naar Digital Age, daar zie ik hem ook nog wel eens heen gaan.
Roland Evers, inderdaad die knul van Bass Modulators. Die is sinds een paar maanden ook een soort van 'manager' bij Scantraxx. Hij controleert alle tracks die binnenkomen.
Hij zal inderdaad ook de track:
Confined Thoughts hebben geweigerd omdat deze te veel leek op: Melancholia. Hoewel dit trouwens echt één grote onzin is, deze tracks doen het veel beter als Atmozfears en deze release desnoods Aura en Living for the Future wat tevens héél erg om elkaar lijkt.
Ongelooflijk, Scantraxx... jullie zinken.