Haha wilde hem ook al posten! Dit doet hij gewoon goed, lekker wijf!
Maar hoe zit het met de fotografe Luna?
Haha wilde hem ook al posten! Dit doet hij gewoon goed, lekker wijf!
Hij had een paar maanden terug een insta story over er iets speelde in z'n priveleven en dat hij even wat minder op socials zou zijn ofzo. Wss was het toen uit met Luna, postte ook niks meer met haar ofzo 1+1=2 #boulevardTkTT wrote:Haha wilde hem ook al posten! Dit doet hij gewoon goed, lekker wijf!
Maar hoe zit het met de fotografe Luna?
Prrrrt.TkTT wrote:Haha wilde hem ook al posten! Dit doet hij gewoon goed, lekker wijf!
THArdstyler wrote: Prrrrt.
Da’s mijn synonym voor lekker wijf
Remi wrote:THArdstyler wrote: Prrrrt.Da’s mijn synonym voor lekker wijf
Als je Headhunterz volgt op insta dan zag je in de posts op zijn verhaal deze week dat het wat meer is dan enkel een shoot.DonnyD wrote:Ze zitten beide bij body engineers! Kan dit niet gewoon een gezamenlijke shoot zijn of mis ik wat?
Ah oké! Nee ik volg geen dj's meer dus niet gezien!Grim wrote:Als je Headhunterz volgt op insta dan zag je in de posts op zijn verhaal deze week dat het wat meer is dan enkel een shoot.DonnyD wrote:Ze zitten beide bij body engineers! Kan dit niet gewoon een gezamenlijke shoot zijn of mis ik wat?
Iks dee, pikkebaas.kbm_ wrote:Volgens mij was Headhunterz gewoon stiekem op date met die Koen Kardashian en was die knappe meid mee als afleidingsmanouvre :p
:pkbm_ wrote:Volgens mij was Headhunterz gewoon stiekem op date met die Koen Kardashian en was die knappe meid mee als afleidingsmanouvre :p
Volg(de) Linnebel wel, vreselijk al die kleffe verhalen op dr instagramTkTT wrote:Mensen hem afgelopen weekend gevolgd? Hij was flink aan het kleffen met die Linnebel!
Waar is het meisje zonder hoofd gebleven dan?Grim wrote:Als je Headhunterz volgt op insta dan zag je in de posts op zijn verhaal deze week dat het wat meer is dan enkel een shoot.DonnyD wrote:Ze zitten beide bij body engineers! Kan dit niet gewoon een gezamenlijke shoot zijn of mis ik wat?
Die heeft het niet overleefd zonder hoofdsonnebloem wrote:Waar is het meisje zonder hoofd gebleven dan?
Jaa!Solis wrote:Misschien de topictitel veranderen naar met welk lekker wijf neukt Headhunterz-topic?
Ok.TkTT wrote:Jaa!Solis wrote:Misschien de topictitel veranderen naar met welk lekker wijf neukt Headhunterz-topic?We kunnen het hier ook gaan hebben over HHZ die stopt met de DJ mag top 100!
Huh gaat headhunters stoppen met zijn DJ mag 100 comeback ?Helicaze wrote:Ok.TkTT wrote:Jaa!Solis wrote:Misschien de topictitel veranderen naar met welk lekker wijf neukt Headhunterz-topic?We kunnen het hier ook gaan hebben over HHZ die stopt met de DJ mag top 100!
Hij stopt met de DJ mag top 100.