Waar zie jij dan foto's met fans die wel een kast zijn? Dit jaar tel ik maar 3 foto's (op insta) met kasten, en alle drie zijn toevallig net van dit weekend defqon met 2 mensen waar die al langer mee bevriend is. Daarnaast zijn er tig foto's en videos met zijn Chinese publiek.
Met je lichaam bezig zijn is niks mis mee, dat veel posten ook niet wat mij betreft, maar ik kan het me voorstellen dat het een beetje overkill wordt voor mensen nu. Ik volg hem zelf sinds 2006, en ben hem toen gaan volgen omdat hij vette tracks maakte. Je ziet tegenwoordig bijna meer fitness-gerelateerde posts dan muziek, en het is ergens wel logisch, dat hoe groter je wordt als je dan meer interesses hebt/erbij krijgt, het handig is dat je al naam hebt gemaakt ergens anders in dus het overal makkelijker instappen hebt omdat je nou eenmaal een bekend persoon bent. Je ziet het overal, youtubers die ook dj dingen gaan doen en andersom, en dergelijke. Maar ik ben hem gaan volgen omdat hij 'DJ Headhunterz' was en ik zou het leuker vinden om muziek als #1 prioriteit te zien en z'n andere interesses als bij-dingetje.
Maargoed. Uiteindelijk is hij ook een mens met meerdere interesses dus ik kan er natuurlijk niets aan veranderen. Lichtelijk zuur voor de doorgewinterde fans maar gewoon logisch vanuit zijn perspectief.