Wie zegt dat hij geen nieuwe platen heeft gemaakt? 
Gast heeft echt geen half jaar niks gedaan iddR_vd wrote:Wie zegt dat hij geen nieuwe platen heeft gemaakt?
Gast heeft echt geen half jaar niks gedaan iddR_vd wrote:Wie zegt dat hij geen nieuwe platen heeft gemaakt?
Ja, omdat Hard News het zegt zeker. Volgens hen kwam er ook een nieuwe liveact aanDesley DD wrote:Lijkt me sterk dat hij niks heeft gedaan aangezien er ook gewoon een nieuwe Project one EP aan komt.
Het artikel is ook alweer verwijderd, dan zal het wel onzin zijn geweest inderdaadPedaalemre wrote:Ja, omdat Hard News het zegt zeker. Volgens hen kwam er ook een nieuwe liveact aanDesley DD wrote:Lijkt me sterk dat hij niks heeft gedaan aangezien er ook gewoon een nieuwe Project one EP aan komt.hoe zie je dat voor je. Beide heren hebben hun solo-acts, Project One en dan gaan ze Project Two ernaast doen of wat. Geen bron geen geloofwaardigheid.
Dit eerder,Jordy wrote:Of dat het nog niet naar buiten gebracht mocht worden. Zo komt die marketing machine wel aardig in de war namelijk.
Ja dat viel mij dus ook al opTHArdstyler wrote:Ik dacht effe dat ie er met Nochtli vandoor ging, hoe die reageren op elkaars Social Media
Wel een cameraatje hoor als ik de hashtag moet geloven, Sony A9DerBeuker wrote:Headhunterz zijn vriendin is nu zijn officiële fotograaf https://www.instagram.com/moonlifemedia/
Nochtli is al jaren bezetExterkate wrote:Mooi zo. I'm back in the gameTHArdstyler wrote:Ik dacht effe dat ie er met Nochtli vandoor ging, hoe die reageren op elkaars Social Media
Haha dat dacht ik inderdaad ook!THArdstyler wrote:Ik dacht effe dat ie er met Nochtli vandoor ging
Maakt ze op een andere manier goed maat, no worries.DonnyD wrote:Haha dat dacht ik inderdaad ook!THArdstyler wrote:Ik dacht effe dat ie er met Nochtli vandoor ging![]()
OT: ik vind haar helemaal niet zo knap
Zij jou wel denk ikDonnyD wrote:Haha dat dacht ik inderdaad ook!THArdstyler wrote:Ik dacht effe dat ie er met Nochtli vandoor ging![]()
OT: ik vind haar helemaal niet zo knap
Wie niet? Zou ze beide vierkant rammeng in de 2e clitmax.DonnyD wrote:OT: ik vind haar helemaal niet zo knap
Dat weet ik wel zeker!Millard Fillmore wrote:Zij jou wel denk ik
Dan heb ik het natuurlijk niet over NochtliTHArdstyler wrote:Wie niet?
THArdstyler wrote:2e clitmax.
Ja. Met opnames uit de studio van gisteravond en zal meteen wel een kleine releaseparty-aflevering zijn.sonnebloem wrote:Morgen kwam de nieuwe HWS?