Weet ik.wrote:t is nog geen donderdag hewrote:Heb ik het nou gemist op SLAM, of is t nog niet geweest?
R
Hardtraxx Veteran
5557 posts member since 2013
last seen 18 hours ago
Iemand pre order link? 
https://www.allmusic.com/album/return-o ... 0000040826wrote:Iemand pre order link?
Wel al te vinden op itunes:
https://itunes.apple.com/de/album/the-r ... 1348764123
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Weet iemand waarom de tracks maar zo kort duren? Of foutje van iTunes?wrote: 3. The Truth (Interlude) 0:37
9. Eye of the Storm (Interlude) 0:40
Interlude...
Soort van scene tussen de tracks. Zie je ook veel bij Rap-albums.
wrote:Interlude...
B
Hardtraxxer
171 posts member since 2017
last seen Dec 2020
Benieuwd of het alleen gepraat is of dat er ook een climaxje in zit.wrote:Interlude...
Headhunterz kennende zal het een stukje muziek zijn. Sfeer verhogend. Weet nog wel dat Showtek een telefoontje met Deepack op het album had gezet. Had je vrij weinig aan natuurlijk. 
Staan leuke tracks op maar wacht wel tot het mini-albumpje op spotify staat
G
Hardtraxxer
756 posts member since 2012
last seen 8 hours ago
Waar kan je een hardcopy pre-orderen?
Nog niks bekend daaroverwrote:Waar kan je een hardcopy pre-orderen?
Nog niet, is "for now" alleen digitaal zegt 'ie in z'n Insta storywrote:Waar kan je een hardcopy pre-orderen?
Dan kan er daarna weer een announcement komen over wanneer het album hardcopy te kopen is.
Het marketing team van Headhunterz draait overuren.wrote:Dan kan er daarna weer een announcement komen over wanneer het album hardcopy te kopen is.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Ik vind het album te klein om te kopen. De platen ben je binnen een maand alweer zat. Het zou beter zijn als Heady nog een half jaar door zou produceren en dan een album met 15 a 16 platen te releasen. En dan een mooi verhaal ervan maken.
Dan zouden mensen sowieso de interesse verliezen; meer dan een jaar wachten na een comeback op platen.wrote:Ik vind het album te klein om te kopen. De platen ben je binnen een maand alweer zat. Het zou beter zijn als Heady nog een half jaar door zou produceren en dan een album met 15 a 16 platen te releasen. En dan een mooi verhaal ervan maken.
Spotify Duuuhhhhhhhwrote:Ik vind het album te klein om te kopen. De platen ben je binnen een maand alweer zat. Het zou beter zijn als Heady nog een half jaar door zou produceren en dan een album met 15 a 16 platen te releasen. En dan een mooi verhaal ervan maken.
Of alle remixen erop knallen die zijn gemaakt....
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen Sep 2026
Er moet nog wel iets te hypen zijn voor het komende half jaar natuurlijkwrote:Of alle remixen erop knallen die zijn gemaakt....
De hype heeft nu ook een jaar stand gehouden waar we pas afgelopen maand echt duidelijkheid kregenwrote:Dan zouden mensen sowieso de interesse verliezen; meer dan een jaar wachten na een comeback op platen.wrote:Ik vind het album te klein om te kopen. De platen ben je binnen een maand alweer zat. Het zou beter zijn als Heady nog een half jaar door zou produceren en dan een album met 15 a 16 platen te releasen. En dan een mooi verhaal ervan maken.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
Klopt, en HHZ heeft eigenlijk al een half jaar lang niks geproduceerd... Alle platen waren in september al 99% af.
Vgm heeft ie elke plaat nog aangepast / geremasterd sinds ie zijn nieuwe studio heeft hoorwrote:Klopt, en HHZ heeft eigenlijk al een half jaar lang niks geproduceerd... Alle platen waren in september al 99% af.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
Nou poehoee, dat duurt wel een half jaar ja, elke week 40 uur durende werkweek (1040 uur totaal).wrote:Vgm heeft ie elke plaat nog aangepast / geremasterd sinds ie zijn nieuwe studio heeft hoorwrote:Klopt, en HHZ heeft eigenlijk al een half jaar lang niks geproduceerd... Alle platen waren in september al 99% af.
Eerlijk is eerlijk, hij had wel een paar nieuwe platen kunnen maken in het afgelopen half jaar.
Ben niet boos, alleen teleurgesteld