View on YouTubepatrickjeb wrote:Wie is Joost?
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
S
- 2 posts member since 2016
- last seen Aug 2018
Helaas, deze kende ik allemaal al. Het is helaas niet die prachtige melodieuze bootleg die The Allstarz daar draaien op het filmpje.DonnyD wrote:Kan helaas niet luisteren maar hier misschien 1 van?ssjoerdy wrote:Iemand die al achter deze is gekomen, hoorde 'm laatst ook op een feest en ik zoek deze echt!
BLØF - Zoutelande (Odssey Remix)
BLØF - Zoutelande (Sandstorm Remix)
BLØF - Zoutelande (Gustj'n Hardstyle Remix)
Klopt, deze draaide hij ook op dance boulevard. Leuke remixNightFly013 wrote:Dankjewel, is inderdaad van Joost. Heb hem ondertussen ontvangen
Andre Hazes Jr. - Leef (Dr Phunk & Billy The Kit RMX)
Ik heb die Zoutelande bootleg ook nog niet kunnen vinden helaas. Owja, Joost = Billy The Kit 
-
ZHardtraxxer
- 107 posts member since 2017
- last seen Nov 2019
Weet iemand misschien welke 2 tracks gebruikt zijn in de instastory van b2s? kon even geen betere manier vinden om het te delen... Thanks!
https://wetransfer.com/downloads/db234e ... 509/ea49f8
https://wetransfer.com/downloads/76f39d ... 731/11f321
-
BHardtraxxer
- 381 posts member since 2018
- last seen Jul 2020
De eerste is KELTEK - Mask On My Faceztiwef wrote:Weet iemand misschien welke 2 tracks gebruikt zijn in de instastory van b2s? kon even geen betere manier vinden om het te delen... Thanks!
En de tweede weet ik ook niet..
Die tweede ken ik ook niet, maar ik ben er wel erg in geïnteresseerd!
Iemand die de track kent met de vocals: Come back conclusion (of refusion) of iets dergelijks? Vrije nieuwe plaat.
Edit: Luminite - Intrusion
Edit: Luminite - Intrusion
Recente rawplaat. Zat in de set van digital punk en adaro op Decibel. Vandaag legde Rejecta deze erop.
Zit een mannelijke ‘anthemstem’ in die zegt ; ‘its going to be a long and hard summer.
Plaat begint met een soort distorded kick en ga even later over in een snoeiharde ‘normale’ kick. Weet even de juiste benamingen niet
Zit een mannelijke ‘anthemstem’ in die zegt ; ‘its going to be a long and hard summer.
Plaat begint met een soort distorded kick en ga even later over in een snoeiharde ‘normale’ kick. Weet even de juiste benamingen niet
Adaro & E-force - Long Hard SummerScotty018 wrote:Recente rawplaat. Zat in de set van digital punk en adaro op Decibel. Vandaag legde Rejecta deze erop.
A-Lusion - Vertias. Check ook de Scantraxx HMH 2008 versie hiervan, zeker de moeite waard
.
Hahah bedankt. Blijkbaar heb ik deze track al in m'n afspeellijst staan. Dacht al dat het me zo bekend voor kwamKhadber wrote:A-Lusion - Vertias. Check ook de Scantraxx HMH 2008 versie hiervan, zeker de moeite waard.
View on YouTube
Van 19:05 tot 20:25 ongeveer.
Wie kan me helpen????
Edit: Nvm, al best snel gevonden haha. Noizeskill - Panic Exhale!
Van 19:05 tot 20:25 ongeveer.
Wie kan me helpen????
Edit: Nvm, al best snel gevonden haha. Noizeskill - Panic Exhale!
NightFly013 wrote:En iemand die mss deze ook kent, bootleg van Zoutelande?
Dat moet deze dan zijn denk ik
View on YouTube
Oke, dit wordt spoorzoeken voor de beste. Hoop dat iemand weet welke deze is hahaha.
Ik zoek een track van ongeveer periode 2001-2004.
De track heeft een ziek gated kick met een klein melodietje van 4 tellen dat constant herhaald wordt.
Ik weet dat van die sample ook een hardcore track is gemaakt, maar ik kom van beide niet te weten welke namen deze hebben
.
Van horen zeggen heb ik vernomen dat deze track (of een edit ervan) afgelopen weekend is gedraaid bij X-Qlusive Holland XXL voordat Bring it on werd ingemixt.
Wie helpt me uit de brand? De winnaar krijgt op qlimax een pilsje van me!
Ik zoek een track van ongeveer periode 2001-2004.
De track heeft een ziek gated kick met een klein melodietje van 4 tellen dat constant herhaald wordt.
Ik weet dat van die sample ook een hardcore track is gemaakt, maar ik kom van beide niet te weten welke namen deze hebben
Van horen zeggen heb ik vernomen dat deze track (of een edit ervan) afgelopen weekend is gedraaid bij X-Qlusive Holland XXL voordat Bring it on werd ingemixt.
Wie helpt me uit de brand? De winnaar krijgt op qlimax een pilsje van me!
Dit is de track list van Bass Chaserz op X-Qlusive Holland, zij hebben bring it on gedraaid dus misschien heb je daar wat aan. Heb alleen niet het gevoel dat het 'Bier en Tieten' is wat je bedoelt 
14. Poogie Bear - Happy Together (Shadowfact Bootleg)
15. Warface - Mashup 5.0
16. SRV Mannen - Bier en Tieten (Bass Chaserz X-Qlusive Holland 2018 Tool)
17. Rebelion & Sub Sonik ft. LXCPR - Bring it On
18. E-Force & Bass Chaserz - Attack
15. Warface - Mashup 5.0
Hahah nee klopt, maar misschien dat in die tool Bass Chaserz die sample heeft gebruikt. Ik zag een filmpje langskomen in RSU waar die track die ik bedoelde gedraaid werd en ik hoorde dat Bring it on werd ingemixt erna.makrooy wrote:Dit is de track list van Bass Chaserz op X-Qlusive Holland, zij hebben bring it on gedraaid dus misschien heb je daar wat aan. Heb alleen niet het gevoel dat het 'Bier en Tieten' is wat je bedoelt
15. Warface - Mashup 5.0
Zeg het maar dan, waar zou hij hier moeten zitten?
Bier & Tieten hoor ik wel wat bekende samples in
View on Mixcloud
View on Mixcloud
jaa yess, precies het stuk op 33:10, die melodie bedoel ik! Weet je welke track het is?Steffnov wrote:Zeg het maar dan, waar zou hij hier moeten zitten?Bier & Tieten hoor ik wel wat bekende samples in
View on Mixcloud
Dat is iig het deuntje van For You Marlene (Activator Remix)
Laat die Activator Remix maar achterwege, het origineel is een oude Thunderdome track uit 2000.Pommer wrote:Dat is iig het deuntje van For You Marlene (Activator Remix)
Yess, dat is degene die ik bedoelde! Super bedankt!Pommer wrote:Dat is iig het deuntje van For You Marlene (Activator Remix)