Nee het is geen Noisecontrollers plaat (misschien bedoelde je gimme love), anders had ik t wel gewetenErikZ wrote:Denk meteen aan een Noisecontrollers plaat, kan alleen even niet plaatsen welkeTSFH wrote:https://www.youtube.com/watch?v=MqxU9fhoYko
De melodie vanaf 0:26 komt mij erg bekend voor van een ander hardstyle nummer, maar kan er helaas niet op komen. Iemand die mij kan helpen?
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
Die sounds lijken heel erg op die van een Tuneboy plaat, maar kan even niet op de naam komen.
Edit: Tell Me About It denk ik
Last edited by Pommer on 09 Aug 2018 17:04, edited 1 time in total.
Noisecontrollers - Space misschien?ErikZ wrote:Denk meteen aan een Noisecontrollers plaat, kan alleen even niet plaatsen welkeTSFH wrote:https://www.youtube.com/watch?v=MqxU9fhoYko
De melodie vanaf 0:26 komt mij erg bekend voor van een ander hardstyle nummer, maar kan er helaas niet op komen. Iemand die mij kan helpen?
Nope is m ook niet. Wel thanks tho, was dat plaatje helemaal vergeten johPommer wrote:Die sounds lijken heel erg op die van een Tuneboy plaat, maar kan even niet op de naam komen.
Misschien Atmozfears & Audiotricz - This Is The Time?TSFH wrote:https://www.youtube.com/watch?v=MqxU9fhoYko
Nope ook nietPaultheone wrote:Misschien Atmozfears & Audiotricz - This Is The Time?TSFH wrote:https://www.youtube.com/watch?v=MqxU9fhoYko
Doet mij denken aan Showtek & Justin Prime - Cannonball misschien heb je een hardstyle remix gehoord van The Prophet ?
Om even duidelijk te zijn. Het gaat mij specifiek om de square lead melodie die je vanaf 0:26 tot 0:37 hoort
View on YouTube
Dit misschien?
Dit misschien?
Jaaa eindelijk. Thanks man! Dacht al dat een het een tuneboy plaatje kon zijn.geert3ssen wrote:View on YouTube
Dit misschien?
Jammer dat er geen climax edit van gemaakt is, melodie is heerlijkgeert3ssen wrote:View on YouTube
Dit misschien?
Ik heb even op 1001tracklists gekeken en daar staat die wel goed. Stephanie - Sicknite (Devin Wild Remix) w/ Devin Wild - Children Of The Sun (Dreamfields 2016 anthem)
Ik ben op zoek naar een vrij nieuwe euforische hardstyle track met de volgende vrouwlijke vocals (een deel, weet niet alles)
Together, side by side
en mogelijk ook: never,no never (maar weet t niet zeker meer
)
Together, side by side
en mogelijk ook: never,no never (maar weet t niet zeker meer
Weet je toevallig nog waar je hem gehoord hebt? Bij welke artiest?hurricane wrote:Ik ben op zoek naar een vrij nieuwe euforische hardstyle track met de volgende vrouwlijke vocals (een deel, weet niet alles)
Together, side by side
en mogelijk ook: never,no never (maar weet t niet zeker meer)
Nee helaas, kan zijn bij een feest of liveset maar geen idee welke.Grim wrote:Weet je toevallig nog waar je hem gehoord hebt? Bij welke artiest?hurricane wrote:Ik ben op zoek naar een vrij nieuwe euforische hardstyle track met de volgende vrouwlijke vocals (een deel, weet niet alles)
Together, side by side
Typisch geval van dat t opeens weer spontaan naar boven komt
Hoorde gisteren 3x nummer van Andre Hazes - Leef (bootleg/remix) voorbij komen op Lakedance. Zelfs Mark with a K draaide hem geloof ik. Iemand enig idee van wie deze bootleg/remix is?
Zal straks ff filmpje uploaden, is mss makkelijker.
Owja, ook nog een leuke Blof - Zoutelande (bootleg/remix). Ben ik ook nieuwsgierig naar
Owja, ook nog een leuke Blof - Zoutelande (bootleg/remix). Ben ik ook nieuwsgierig naar
Cyber - Together?hurricane wrote:Ik ben op zoek naar een vrij nieuwe euforische hardstyle track met de volgende vrouwlijke vocals (een deel, weet niet alles)
Together, side by side
Thanks voor t meedenken maar dat is hem niet.G1LL wrote: Cyber - Together?
De vrouwlijke vocal in de track die ik bedoeld is meer vervormd zegmaar, er zit een effect op.
Nee, deze is het...klinkt toch anders. Iemand een idee?Randleman wrote:Ik weet alleen deze Bootleg:NightFly013 wrote:Hoorde gisteren 3x nummer van Andre Hazes - Leef (bootleg/remix) voorbij komen op Lakedance. Zelfs Mark with a K draaide hem geloof ik. Iemand enig idee van wie deze bootleg/Remix is
View on SoundCloud
View on YouTube
En iemand die mss deze ook kent, bootleg van Zoutelande?
View on YouTube
Die Leef remix is van Billy the kit:NightFly013 wrote:Hoorde gisteren 3x nummer van Andre Hazes - Leef (bootleg/remix) voorbij komen op Lakedance. Zelfs Mark with a K draaide hem geloof ik. Iemand enig idee van wie deze bootleg/remix is?
View on Instagram
Dankjewel, is inderdaad van Billy The Kit (Joost). Heb hem ondertussen ontvangen 
Andre Hazes Jr. - Leef (Dr Phunk & Billy The Kit RMX)
Last edited by NightFly013 on 20 Aug 2018 17:12, edited 1 time in total.
-
S
- 2 posts member since 2016
- last seen Aug 2018
Iemand die al achter deze is gekomen, hoorde 'm laatst ook op een feest en ik zoek deze echt!
Kan helaas niet luisteren maar hier misschien 1 van?ssjoerdy wrote:Iemand die al achter deze is gekomen, hoorde 'm laatst ook op een feest en ik zoek deze echt!
BLØF - Zoutelande (Odssey Remix)
BLØF - Zoutelande (Sandstorm Remix)
BLØF - Zoutelande (Gustj'n Hardstyle Remix)
Wie is Joost? Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.NightFly013 wrote:Dankjewel, is inderdaad van Joost. Heb hem ondertussen ontvangen