Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271 ... 287  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben al een hele tijd op zoek naar een Remix/Edit van Jones & Stephenson - The First Rebirth. Heb deze kapot gedraaid zo rond 2008-2010 schat ik, maar kan hem nergens terug vinden. Van wat ik me herinner is de melodie hetzelfde, maar voorafgaand hieraan zingt een zware mannenstem iets als "I'm thinking ... what the music ain't might be" en nog een heel riedeltje wat ik dan meemompelde, maar geen idee meer heb van wat hij zei. Ohja het woord "niggas" gebruikte die ook een paar keer haha. Niet de meest duidelijke omschrijving, maar diegene die hem weet is een held. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fromrussiaWITLOF schreef:
Ik ben al een hele tijd op zoek naar een Remix/Edit van Jones & Stephenson - The First Rebirth. Heb deze kapot gedraaid zo rond 2008-2010 schat ik, maar kan hem nergens terug vinden. Van wat ik me herinner is de melodie hetzelfde, maar voorafgaand hieraan zingt een zware mannenstem iets als "I'm thinking ... what the music ain't might be" en nog een heel riedeltje wat ik dan meemompelde, maar geen idee meer heb van wat hij zei. Ohja het woord "niggas" gebruikte die ook een paar keer haha. Niet de meest duidelijke omschrijving, maar diegene die hem weet is een held. :D




Staat o.a. op de Ground Zero 2008 CD in betere kwaliteit. Kan me ook herinneren dat er een CD mee begon maar die vind ik zo gauw niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
fromrussiaWITLOF schreef:
Ik ben al een hele tijd op zoek naar een Remix/Edit van Jones & Stephenson - The First Rebirth. Heb deze kapot gedraaid zo rond 2008-2010 schat ik, maar kan hem nergens terug vinden. Van wat ik me herinner is de melodie hetzelfde, maar voorafgaand hieraan zingt een zware mannenstem iets als "I'm thinking ... what the music ain't might be" en nog een heel riedeltje wat ik dan meemompelde, maar geen idee meer heb van wat hij zei. Ohja het woord "niggas" gebruikte die ook een paar keer haha. Niet de meest duidelijke omschrijving, maar diegene die hem weet is een held. :D




Staat o.a. op de Ground Zero 2008 CD in betere kwaliteit. Kan me ook herinneren dat er een CD mee begon maar die vind ik zo gauw niet.

Yes dit is 'm! Thanks, hij gaat op repeat. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 22:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/bart.sliepenbe ... 239104967/

Weet iemand hoe deze remix/tool/mashup heet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
De door jou gevolgde link kan zijn verlopen of de pagina is wellicht alleen zichtbaar voor een doelgroep waarin jij niet bent opgenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oh shit.... RSU :lol:

Remix met de melodie van blademasterz - masterblade.

Gedraaid op Qlimax afgelopen weekend. Door wie kan ik niet zien. Het is iig niet de RAdical remix

Edit:
Found it!
Dee-block & s-te-pack - blade me now
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

knap dat jullie al die tracks bij naam weten te vinden. Ik herken altijd een hoop maar kan nooit op de namen komen.

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 11:21 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ik was afgelopen zaterdag op reactivate en hoorde gek genoeg een nummer dat ik totaal niet kende en heel veel andere blijkbaar wel hij werd 2 keer gedraaid een keer door tuneboy volgens mij en een keer door max enforcer vs frontliner
in het nummer noemen ze allenamen van het oprichten van hardstyle dan noemen ze the prophet zany Luna dana headhunterz isaac en nog een paar weet ook niet de goeie volgorde maar ze eindigen met max enforcer
ik hoop dat iemand mij kan helpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 11:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

future trunks schreef:
ik was afgelopen zaterdag op reactivate en hoorde gek genoeg een nummer dat ik totaal niet kende en heel veel andere blijkbaar wel hij werd 2 keer gedraaid een keer door tuneboy volgens mij en een keer door max enforcer vs frontliner
in het nummer noemen ze allenamen van het oprichten van hardstyle dan noemen ze the prophet zany Luna dana headhunterz isaac en nog een paar weet ook niet de goeie volgorde maar ze eindigen met max enforcer
ik hoop dat iemand mij kan helpen


Hardstyle Masterz - Respect
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 12:38 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

RemcoM. schreef:
future trunks schreef:
ik was afgelopen zaterdag op reactivate en hoorde gek genoeg een nummer dat ik totaal niet kende en heel veel andere blijkbaar wel hij werd 2 keer gedraaid een keer door tuneboy volgens mij en een keer door max enforcer vs frontliner
in het nummer noemen ze allenamen van het oprichten van hardstyle dan noemen ze the prophet zany Luna dana headhunterz isaac en nog een paar weet ook niet de goeie volgorde maar ze eindigen met max enforcer
ik hoop dat iemand mij kan helpen


Hardstyle Masterz - Respect



held ! thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 14:27 
 
Hardtraxx Veteran



:$

https://www.facebook.com/groups/3924350 ... 267009049/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2018 00:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:


Regain - This is Regain
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2018 00:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kent iemand de laatste track uit de Magic Show aftermovie op Wish Outdoor 2011?
Start op 1:38

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2018 04:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Lem-X - More Drumming
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2018 13:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thanks! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 07:11 
 
Hardtraxx Newbie

Tijdens we are hardstyle 2018 werd een plaat gedraaid door angerfist en partyraiser. Het was 1 van de laatste tracks die ze draaiden. Hij heet iets van dynamite. Het is niet de track van furyan. helemaal op het einde werd ie gedraaid. Kan iemand mij helpen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2019 16:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zat een beetje kansloos naar dashcamfilmpjes te kijken toen ik een plots een leuk hardstyle deuntje hoorde die ik nog niet ken.
Vanaf 14:09 https://www.youtube.com/watch?v=pTSuhp2U3vE
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2019 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Zat een beetje kansloos naar dashcamfilmpjes te kijken toen ik een plots een leuk hardstyle deuntje hoorde die ik nog niet ken.
Vanaf 14:09 https://www.youtube.com/watch?v=pTSuhp2U3vE


Mark With A K - See Me Now (Da Tweekaz Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 23:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kwam deze bij toeval weer tegen..... :love: ^^ iemand enig idee of hier ooit iets mee gedaan is? Vanaf 16:30 minuten in de B-Frontliner set van Hard Bass 2015

B-Front & Frontliner - ID) :loving:

https://lsdb.nl/set/164819/b-frontliner-hard-bass-2015-team-green-live-07-02-15
https://www.mixcloud.com/hmes/b-frontli ... eam-green/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 16:01 
 
Hardtraxx Veteran



24:30??
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Davide Sonar - Techno Boheme?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt alseen plaat in de stijl van Davide Sonar - Sarabande, ook qua kicks



Denk dat je het in ieder geval in de hoek van Davide Sonar moet zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

Wat Justin zegt, het is idd Techno Boheme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag die eerdere reactie niet toen ik hem gepost had. Opgelost in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 16:46 
 
Hardtraxx Veteran

Dank allen, vette plaat :$ gaat mee in een volgend setje
Vorige  1 ... 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271 ... 287  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen