Ik ben al een hele tijd op zoek naar een Remix/Edit van Jones & Stephenson - The First Rebirth. Heb deze kapot gedraaid zo rond 2008-2010 schat ik, maar kan hem nergens terug vinden. Van wat ik me herinner is de melodie hetzelfde, maar voorafgaand hieraan zingt een zware mannenstem iets als "I'm thinking ... what the music ain't might be" en nog een heel riedeltje wat ik dan meemompelde, maar geen idee meer heb van wat hij zei. Ohja het woord "niggas" gebruikte die ook een paar keer haha. Niet de meest duidelijke omschrijving, maar diegene die hem weet is een held. 
View on YouTubefromrussiaWITLOF wrote:Ik ben al een hele tijd op zoek naar een Remix/Edit van Jones & Stephenson - The First Rebirth. Heb deze kapot gedraaid zo rond 2008-2010 schat ik, maar kan hem nergens terug vinden. Van wat ik me herinner is de melodie hetzelfde, maar voorafgaand hieraan zingt een zware mannenstem iets als "I'm thinking ... what the music ain't might be" en nog een heel riedeltje wat ik dan meemompelde, maar geen idee meer heb van wat hij zei. Ohja het woord "niggas" gebruikte die ook een paar keer haha. Niet de meest duidelijke omschrijving, maar diegene die hem weet is een held.
Staat o.a. op de Ground Zero 2008 CD in betere kwaliteit. Kan me ook herinneren dat er een CD mee begon maar die vind ik zo gauw niet.