Active topics in Algemeen

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Stinkjanus wrote:Zaterdag draaide B-Front en Korsakoff een stukje wat volgens mij gewoon een los nummer is van zo'n vrouw met een briljante en gevoelige stem. Echt zwaar kippenvel. Ik weet niet of iemand van jullie het nummer zal kennen maar ik ben er lomp hard naar op zoek!
Is het deze?

View on YouTube
Kon het niet laten de Noisia remix te doen i.p.v. het origineel

Is een bootelg van gemaakt door Chain reaction. Die werd gedraait door o.a. B-front geloof ik (Hier te vinden). Dat is trouwens hetzelfde nummer als die hier boven wordt herkent als Crypsis - TBA
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Ja man volgens mij is het die! Bedankt!
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Wat is ook alweer die HC plaat die hetzelfde deuntje gebruikt als Metallica - The Unforgiven....ik weet dat ik hem heb, maar kan er atm echt niet opkomen >.<
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Steffnov wrote:Wat is ook alweer die HC plaat die hetzelfde deuntje gebruikt als Metallica - The Unforgiven....ik weet dat ik hem heb, maar kan er atm echt niet opkomen >.<
Mad Dog - Nasty
I guess...
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Wesz91 wrote:
Steffnov wrote:Wat is ook alweer die HC plaat die hetzelfde deuntje gebruikt als Metallica - The Unforgiven....ik weet dat ik hem heb, maar kan er atm echt niet opkomen >.<
Mad Dog - Nasty
I guess...
Dat is hem inderdaad, kon er al niet opkomen. Thanks! *voelt zich best wel dom nu...'tis de alcohol xD*
L
Hardtraxx Newbie
39 posts member since 2009
last seen Dec 2011
ik zoek een nummer waar in de tekst zit going to the right and going to left lijkt me een soort mash up.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
laytono wrote:ik zoek een nummer waar in de tekst zit going to the right and going to left lijkt me een soort mash up.
Ik denk dat je bedoelt Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat
Die vocals komen uit Zany & Pavo - Here We Go
L
Hardtraxx Newbie
39 posts member since 2009
last seen Dec 2011
Mr Lellebel wrote:
laytono wrote:ik zoek een nummer waar in de tekst zit going to the right and going to left lijkt me een soort mash up.
Ik denk dat je bedoelt Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat
Die vocals komen uit Zany & Pavo - Here We Go
dat is hem :D bedankt!! :clap:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Vandaag bij dbstf een hardstyle bootleg gehoord van nero - promises. Enig idee van wie die is?
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
PNXRMX wrote:Vandaag bij dbstf een hardstyle bootleg gehoord van nero - promises. Enig idee van wie die is?
Is het deze?

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
radouan wrote:
PNXRMX wrote:Vandaag bij dbstf een hardstyle bootleg gehoord van nero - promises. Enig idee van wie die is?
Is het deze?

View on YouTube
Nee gelukkig niet, die is wel echt ruk :P die van t feest klonk nog best aardig iig. Kicks in de intro waren wat minder maar verder klonk t wel goed.
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Origineel is echt bazig, Skrillex remix ook wel.
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
View on YouTube

hoe heet dat liedje bij 14:00 - 14:13
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
jRn wrote:http://www.youtube.com/watch?v=fEH9kel6_Rc&feature=player_embedded#!

ligt echt op het puntje...... xd
Hardtraxxer
334 posts member since 2010
last seen Oct 2015
jRn wrote:http://www.youtube.com/watch?v=fEH9kel6_Rc&feature=player_embedded#!

Dikke grote bassplaat van Zazafront geloof ik
S
Hardtraxxer
237 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Ik zoek voor een vriendin van me een track waar het stukje text "like a motherfucking earthquake" in voorkomt. Hij werd gedraaid op Q-Base vorige week bij de A2 vs Tillt bunker. Meer dan dat wist ze niet meer, ik kon er niet zoveel mee, hopen dat jullie het wel kunnen :P
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Snor wrote:Ik zoek voor een vriendin van me een track waar het stukje text "like a motherfucking earthquake" in voorkomt. Hij werd gedraaid op Q-Base vorige week bij de A2 vs Tillt bunker. Meer dan dat wist ze niet meer, ik kon er niet zoveel mee, hopen dat jullie het wel kunnen :P
Brennan Heart - Running Late
Maar is die in de a2/tillt bunker gedraaid.. hmm :P
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Wesz91 wrote:
Snor wrote:Ik zoek voor een vriendin van me een track waar het stukje text "like a motherfucking earthquake" in voorkomt. Hij werd gedraaid op Q-Base vorige week bij de A2 vs Tillt bunker. Meer dan dat wist ze niet meer, ik kon er niet zoveel mee, hopen dat jullie het wel kunnen :P
Misschien wel Eastside Connection - Our Message, weet ik veel, in ieder geval wat harder :p
Hardtraxxer
278 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Wesz91 wrote:
Ik denk toch dat het Running Late is ja! :yes:
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
PNXRMX wrote:Nee gelukkig niet, die is wel echt ruk :P
Viel te proberen :whistle:
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Wesz91 wrote:
Werd volgens mij niet gedraaid in de bunker, maar dat is indd Running Late :)
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
was wel gedraaid in die bunker, maar wel al rond een uur of 7/8 al als t goed is! heb hem zelf namelijk ook gehoord daar :thumbup:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
mr_vertigo wrote: Werd volgens mij niet gedraaid in de bunker, maar dat is indd Running Late :)
Is dat die plaat waar jij zo lyrisch over was tijdens Decibel?
S
Hardtraxxer
612 posts member since 2011
last seen Oct 2017
b-front draaide op decibel save the day (filmpje bij nieuwe tracks zatox - noisemaker (code black remix))
van wie is die track? :)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Heb het filmpje niet gezien maar als je Save the day zegt denk ik gelijk aan Showtek - Save the day again ? :)