nee was niet save the day againPommer wrote:Heb het filmpje niet gezien maar als je Save the day zegt denk ik gelijk aan Showtek - Save the day again ?
maar toch bedankt voor je reactie pommer!
nee was niet save the day againPommer wrote:Heb het filmpje niet gezien maar als je Save the day zegt denk ik gelijk aan Showtek - Save the day again ?
nee komt uit een set uit 2010 maar stond niet in de tracklistwootum wrote:Bij sorrow denk ik meteen aan Gunz 4 Hire - Sorrow??
Misschien handig als je zegt welke set ;-)laytono wrote:nee komt uit een set uit 2010 maar stond niet in de tracklistwootum wrote:Bij sorrow denk ik meteen aan Gunz 4 Hire - Sorrow??
oh ja sorry slim shore inqontrol 2010 eerste nummerFaalhaas wrote:Misschien handig als je zegt welke set ;-)laytono wrote:nee komt uit een set uit 2010 maar stond niet in de tracklistwootum wrote:Bij sorrow denk ik meteen aan Gunz 4 Hire - Sorrow??
Slim Shore @ In Qontrol 2010laytono wrote: oh ja sorry slim shore inqontrol 2010 eerste nummer
Goeie vraag dan, kan het niet terugluistere aangezien de set wel bij dat nr begint.. maar zal idd vast nog wat voorzitten aangezien het een set van 55min is..laytono wrote:is nog voor dutch masters taste me (slim shore edit)
Faalhaas wrote:Ik heb hem nu op, had hem nog op de pc staan.
Slim Shore - There Is No Tomorrow heet die.
http://lsdb.eu/set/45839/Slim_Shore_-_I ... 04-10.html
Nope... en volgens mij ook niet eens meer gedraaid na IQlaytono wrote:nooit gereleasd zeker?
Bodylotion, en dan heb je daarvan ook nog een catscan remix volgens mij..+[HC_Maurits_HC]+ wrote:De hardcore remix van "how much can you take" (zatox)
ik hoorde m op een feesje ma weet de artiest niet!
Plz tell me
ja heb m gevonden danke!! (Y)Wesz91 wrote:Bodylotion, en dan heb je daarvan ook nog een catscan remix volgens mij..
Radical Redemption- TBA volgens mijTaxi wrote:Bij XXlerator RAW werd (geloof ik door MiM live) een track gedraaid met de vocals; "I don't remember asking you a fucking thing!" Weet iemand welke track ik bedoel?
Omg+[HC_Maurits_HC]+ wrote:De hardcore remix van "how much can you take" (zatox)
ik hoorde m op een feesje ma weet de artiest niet!
Plz tell me
Radical Redemption – Sexual AccessoriesDaveytl wrote:Radical Redemption- TBA volgens mijTaxi wrote:Bij XXlerator RAW werd (geloof ik door MiM live) een track gedraaid met de vocals; "I don't remember asking you a fucking thing!" Weet iemand welke track ik bedoel?
Nog even een laat bedankje, dit was m idd!Wesz91 wrote:Brennan Heart - Running LateSnor wrote:Ik zoek voor een vriendin van me een track waar het stukje text "like a motherfucking earthquake" in voorkomt. Hij werd gedraaid op Q-Base vorige week bij de A2 vs Tillt bunker. Meer dan dat wist ze niet meer, ik kon er niet zoveel mee, hopen dat jullie het wel kunnen
Maar is die in de a2/tillt bunker gedraaid.. hmm