Dat is DJ Mystery - Punanisjobie wrote:View on YouTube
@ 0.26 - 0.30, kan er niet meer op komen
Die kicks klappen zo lekker he
Related topics
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: hoe heet de track?
- View the latest post: Hoe heet deze track topic (Andere Muziek)
- View the latest post: Iemand die weet hoe het nummer heet?
- View the latest post: Enig idee hoe dit nummer heet en/of van wie die is?
Active topics in Algemeen
Moderators
Juist! dankuBadToTheBone wrote:Dat is DJ Mystery - Punanisjobie wrote:[youtube]/youtube]
@ 0.26 - 0.30, kan er niet meer op komen
Die kicks klappen zo lekker he
zelfde filmpje als sjobie, alleen dan vanaf 0:40? ligt op t puntje van mn tong maar kan er niet op komen! 
Raving Bootleg van The Viper & Evil Activities.pecola-tje wrote:zelfde filmpje als sjobie, alleen dan vanaf 0:40? ligt op t puntje van mn tong maar kan er niet op komen!
Ran-D & Adaro - In For The Kill (Bootleg)
Hoe heet deze op het bergin ook alweer? View on YouTube
Een van deze.
Ik heb een vraagje, maar ik verwacht niet dat er mensen zijn die het weten...
je hebt zo'n early track waar in je zo;n chick hoort die zegt: i am bisexual. Rest van de tekst ben ik vergeten :p.
Ik hoop dat iemand de track kent
je hebt zo'n early track waar in je zo;n chick hoort die zegt: i am bisexual. Rest van de tekst ben ik vergeten :p.
Dark Oscillators - Nobody Is PerfectHardstyleking wrote:Ik heb een vraagje, maar ik verwacht niet dat er mensen zijn die het weten...
nice top man thanksdawasiknie wrote:Dark Oscillators - Nobody Is PerfectHardstyleking wrote:Ik heb een vraagje, maar ik verwacht niet dat er mensen zijn die het weten...
-
T
- 3 posts member since 2010
- last seen Sep 2011
Ben op zoek naar een nummer dat gisteren gedraaid is op Q-base in de a2 bunker,
tijdens de set van Alpha2 & Wildstylez,
track gaat beetje duister en lomp :p,
enige vocal die ik zo kan herinneren is een vrouw die schreeuwt oh my god en dan een paar kicks en klapt
de bass er kei hard in,
hoop dat iemand weet wat ik bedoel :p
enige vocal die ik zo kan herinneren is een vrouw die schreeuwt oh my god en dan een paar kicks en klapt
de bass er kei hard in,
Headhunterz - Doomed komt meteen in me op, is ie dat?Timmie22 wrote:Ben op zoek naar een nummer dat gisteren gedraaid is op Q-base in de a2 bunker,
de bass er kei hard in,
-
T
- 3 posts member since 2010
- last seen Sep 2011
Ja dat is em:), dacht dat dat em niet was dus was al aan het zoeken maar die gewoon overgeslagen :p haha.wootum wrote:Headhunterz - Doomed komt meteen in me op, is ie dat?Timmie22 wrote:Ben op zoek naar een nummer dat gisteren gedraaid is op Q-base in de a2 bunker,
de bass er kei hard in,
Knalde er richtig hard op in de bunker, niet normaal.
Bedankt
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Happymen - Love Is You (Stunned Guys Hardcore Mix)jRn wrote:Hoe heet deze op het bergin ook alweer? View on YouTube
Volgens mij Frequencerz- Revolutions.wouzer wrote:View on YouTube
Ik denk Crypsis- TBAwouzer wrote:View on YouTube
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Die laatste is is Mausparade een tool van Chain Reaction en die eerste is inderdaad Revolutions van Frequencerz
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Zaterdag draaide B-Front en Korsakoff een stukje wat volgens mij gewoon een los nummer is van zo'n vrouw met een briljante en gevoelige stem. Echt zwaar kippenvel. Ik weet niet of iemand van jullie het nummer zal kennen maar ik ben er lomp hard naar op zoek!