Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 23:55 

Donateur

leuk plaatje climax mag wat harder
en dat gezeur altijd over commercieel en top 40 van TMF hou alsjeblieft je bek is uiteindelijk valt het toch wel weer mee...
+ heel veel producers experimenteren met nummers dus waarom zou HHZ & Wildstylez dit niet mogen?
dit is een keer wat anders je moet ook origineel blijven en dat sommigen dit niet mooi vinden kan ik begrijpen maar zeur dan aub niet zo en ga andere muziek luisteren ipv altijd hun uit te maken voor losers etc. en als ze dan weer een goeie productie hebben vind je ze weer de :bomb:
:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 00:42 

Donateur

What he said!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 01:20 

Hardtraxxer

Ik bash headhunterz en wildstylez helemaal niet hierom. Neemt niet weg dat ik dit echt oprecht een kutproductie vind..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 01:38 

Hardtraxx Addict

tja die hamburgers zullen wel harder en vetter geweest zijn dan dit nummer.......
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 05:21 

Donateur

Jur schreef:
Mja, ik beschouw het als een pure opzweper-plaat... als de sfeer een beetje kapot is dat je deze ff op kan zetten ;)

kijk hijsnapt het
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 07:54 

Donateur

Nu nog een p1 hard remix erachteraan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 08:25 

Hardtraxx Veteran

Die advertentie is wel heel erg aanwezig op hardtraxx.nl :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 08:46 

Hardtraxx Veteran

Q-Dominic schreef:
Ik bash headhunterz en wildstylez helemaal niet hierom. Neemt niet weg dat ik dit echt oprecht een kutproductie vind..

Dit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 09:30 

Hardtraxxer

Reacties toevoegen is uitgeschakeld voor deze video.

denk dat willem het niet meer zo leuk vond xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 10:25 

Donateur

Jesper-HardBeatz schreef:
Reacties toevoegen is uitgeschakeld voor deze video.

denk dat willem het niet meer zo leuk vond xd

Denk en hoop ook dat Willem dit plaatje regelrecht de plee doorspoelt en weer normale dingen gaat produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 10:36 

Hardtraxxer

Hardtraxx Ads :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 10:44 

Hardtraxx Addict

frankhardenberg schreef:
leuk plaatje climax mag wat harder
en dat gezeur altijd over commercieel en top 40 van TMF hou alsjeblieft je bek is uiteindelijk valt het toch wel weer mee...
+ heel veel producers experimenteren met nummers dus waarom zou HHZ & Wildstylez dit niet mogen?
dit is een keer wat anders je moet ook origineel blijven en dat sommigen dit niet mooi vinden kan ik begrijpen maar zeur dan aub niet zo en ga andere muziek luisteren ipv altijd hun uit te maken voor losers etc. en als ze dan weer een goeie productie hebben vind je ze weer de :bomb:
:')

Sorry doe het toch: +1 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 10:58 

Aan het typen...

Jur schreef:
Ben ik nou echt de enige die dit géén waardeloze plaat vind?

Al die boe-roeperts en hhz-basherts staan straks wel op bijvoorbeeld een Defqon als deze track in de CDspelert zit... oh de ironie. (mits oud genoeg)

Sorry, ik was bij hhz set op defqon, omdat we graag de afsluiting van t feest wilden zien. Ik heb de vrijwel de hele set stilgestaan. Ik ga niet los op zijn tok tok kicks en die kut melodieen. Alleen Subsonic en Trapped waren lekker. De hele afsluiting van hem was een grote flop. Willen jullie nog harder? - Saifam Mashup. Wij wilden harder, niet nog meer van hetzelfde.

Er is weer een grens overschreden richting de commercie. Jullie zeggen dat dit commercieel is, dat zeiden wij ook toen de melodie hardstyle opkwam. Je kunt dan wel zeggen dat het commerciele gedeelte wel meevalt, maar hoeveel procent van dit forum luistert pas naar hardstyle sinds het melodieus is geworden? Precies, het overgrote deel. Het hardstyle publiek is toen vertigvoudigt, ondanks dat de oude liefhebbers noodgedwongen de scene moesten verlaten.

Ps. als zij deze plaat uit gaan brengen, vind ik dat ze de kritiek ook onder ogen moeten zien en niet zoals gedaan werd op youtube, de reacties uitschakelen. Want als er een ding is waar onze hhz niet tegen kan is dat kritiek, terwijl dat juist hetgene is wat je beter kan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 11:06 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Jur schreef:

Al die boe-roeperts en hhz-basherts staan straks wel op bijvoorbeeld een Defqon als deze track in de CDspelert zit... oh de ironie. (mits oud genoeg)

Ps. als zij deze plaat uit gaan brengen, vind ik dat ze de kritiek ook onder ogen moeten zien en niet zoals gedaan werd op youtube, de reacties uitschakelen. Want als er een ding is waar onze hhz niet tegen kan is dat kritiek, terwijl dat juist hetgene is wat je beter kan maken.

Ik denk dat meneertje HHZ al genoeg kritiek heeft gehad de laatste tijd, ook vóór dit nummer. Alles wat hij doet zit volgens velen een negatief kantje aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 11:09 

Aan het typen...

Atraxisz schreef:
Lyst schreef:
Jur schreef:

Ik denk dat meneertje HHZ al genoeg kritiek heeft gehad de laatste tijd, ook vóór dit nummer. Alles wat hij doet zit volgens velen een negatief kantje aan.

En toen kon hij er wel tegen? Sorry, al krijg je alleen maar kritiek, is nog geen excuus om reacties op een plaat te blokkeren. En die velen zijn voornamelijk oude hardstyle liefhebbers, maar die hebben het zo langerzamerhand zich er wel bij neergelegd. Het zijn nu vooral zijn eigen fans, behalve dan die paar fanboys die alles van hem goed vinden, die deze plaat afkraken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 11:11 

Hardtraxx Addict

Ok, dat van de de blokkering van de reacties is wel zielig, maar dat hij nu wel eens kritiek mag krijgen ben ik het niet mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 11:19 

Hardtraxxer

Dj C-Mind schreef:
Jur schreef:
Mja, ik beschouw het als een pure opzweper-plaat... als de sfeer een beetje kapot is dat je deze ff op kan zetten ;)

kijk hijsnapt het

Ik denk dat hij het niet snapt.. Als HHZ of Wildstylez draaien hoort de sfeer niet eens kapot te zijn.. ze zijn een van de beste producers op hardstyle gebied! HHZ en Wildstylez hebben deze plaat echt niet nodig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 11:21 

Aan het typen...

Atraxisz schreef:
Ok, dat van de de blokkering van de reacties is wel zielig, maar dat hij nu wel eens kritiek mag krijgen ben ik het niet mee eens

Wanneer mag iemand dan wel kritiek krijgen? Nooit?
Ik heb die uitspraak overigens nooit gedaan, ik vind dat hij iedere artiest op elke plaat wel kritiek mag krijgen. Als het van een klein groepje is, kun je er misschien weinig mee, maar als er zoveel negatieve reacties komen, en dan niet alleen vanuit de zogenaamde "haters". Dan zou ik toch eens aan mijn hoofd krabben.

En wie dit een opzweper vind... Sorry dan verschillen we wel heel erg van mening.
Als het dan al zo slecht gaat, dan zie ik de mensen eerder naar huis gaan met deze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 11:24 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Jur schreef:

Sorry, ik was bij hhz set op defqon, omdat we graag de afsluiting van t feest wilden zien. Ik heb de vrijwel de hele set stilgestaan. Ik ga niet los op zijn tok tok kicks en die kut melodieen. Alleen Subsonic en Trapped waren lekker. De hele afsluiting van hem was een grote flop. Willen jullie nog harder? - Saifam Mashup. Wij wilden harder, niet nog meer van hetzelfde.

Er is weer een grens overschreden richting de commercie. Jullie zeggen dat dit commercieel is, dat zeiden wij ook toen de melodie hardstyle opkwam. Je kunt dan wel zeggen dat het commerciele gedeelte wel meevalt, maar hoeveel procent van dit forum luistert pas naar hardstyle sinds het melodieus is geworden? Precies, het overgrote deel. Het hardstyle publiek is toen vertigvoudigt, ondanks dat de oude liefhebbers noodgedwongen de scene moesten verlaten.

Dat verhaal over defqon.1, je kunt toch al van te voren raden dat hij dat soort nummers draait, ga dan naar tat&zat ofzo, maar goed over het nummer De vocals zijn echt te kut gewoon, hierdoor is het nummer al verkloot, mislukte versie van living for the moment ongeveer.
En van headhunterz kan me dit niet boeien, maar dat wildstylez zoiets maakt vind ik dan wel weer erg jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 11:35 

Donateur

Lyst schreef:
En toen kon hij er wel tegen? Sorry, al krijg je alleen maar kritiek, is nog geen excuus om reacties op een plaat te blokkeren. En die velen zijn voornamelijk oude hardstyle liefhebbers, maar die hebben het zo langerzamerhand zich er wel bij neergelegd. Het zijn nu vooral zijn eigen fans, behalve dan die paar fanboys die alles van hem goed vinden, die deze plaat afkraken.

Tsja, hij wil in zn nummers toch zo graag de grootste zijn (just say my name), dan moet je er ook staan als je onderuit wordt gehaald vind ik.

Ik hoor The Prophet nog zeggen dat ze er bij Scantraxx aan gingen werken om de breaks korter te houden en weer terug te gaan naar de "oude" stijl... ha-ha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 11:36 

Hardtraxx Addict

Mijn mening ligt heel simpel, Ik vind deze plaat helemaal NIKS. Maar ik ga NIET lopen zeuren of flamen op een producer waarvan ik 1 plaatje even wat minder vind. Ze komen er wel weer, en anders maar niet, maar het zijn nog steeds hardstyle producers, ONZE muziek.

HHZ & WS waren, zijn en zullen altijd geweldig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 11:42 

Aan het typen...

Citaat:
Dat verhaal over defqon.1, je kunt toch al van te voren raden dat hij dat soort nummers draait, ga dan naar tat&zat ofzo, maar goed over het nummer

Zoals ik al zei, wij wilden graag de afsluiting zien met het vuurwerk, en me kameraad vindt headhunterz wel goed, dus moet je je soms aanpassen he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 12:03 

Ik ga me afvragen wat er in hem omging toen hij deze lyrics bedacht.. :bomb: :x
Better next time!...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 12:05 

Hardtraxx Elite

En nou zijn de reacties dus uitgezet, zo ging t volgens mij ook toen The Prophet een track gemaakt met een of andere rap negert, ene hoop gebash, dag later waren de reacties verwijderd, en paar dagen later was die track nergens meer op youtube te vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 12:06 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
En nou zijn de reacties dus uitgezet, zo ging t volgens mij ook toen The Prophet een track gemaakt met een of andere rap negert, ene hoop gebash, dag later waren de reacties verwijderd, en paar dagen later was die track nergens meer op youtube te vinden :P

Vs THC dude - Hardstyle Leeft.. Dat was inderdaad ook wel heel erg dramatisch eerlijk gezegd.. Toen de versie met Shayla: Don't Touch Me.. Nog steeds niet echt onder de indruk van.. Ook daarna niet meer gehoord.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen