Jur schreef:
Ben ik nou echt de enige die dit géén waardeloze plaat vind?
Al die boe-roeperts en hhz-basherts staan straks wel op bijvoorbeeld een Defqon als deze track in de CDspelert zit... oh de ironie. (mits oud genoeg)
Sorry, ik was bij hhz set op defqon, omdat we graag de afsluiting van t feest wilden zien. Ik heb de vrijwel de hele set stilgestaan. Ik ga niet los op zijn tok tok kicks en die kut melodieen. Alleen Subsonic en Trapped waren lekker. De hele afsluiting van hem was een grote flop. Willen jullie nog harder? - Saifam Mashup. Wij wilden harder, niet nog meer van hetzelfde.
Er is weer een grens overschreden richting de commercie. Jullie zeggen dat dit commercieel is, dat zeiden wij ook toen de melodie hardstyle opkwam. Je kunt dan wel zeggen dat het commerciele gedeelte wel meevalt, maar hoeveel procent van dit forum luistert pas naar hardstyle sinds het melodieus is geworden? Precies, het overgrote deel. Het hardstyle publiek is toen vertigvoudigt, ondanks dat de oude liefhebbers noodgedwongen de scene moesten verlaten.
Ps. als zij deze plaat uit gaan brengen, vind ik dat ze de kritiek ook onder ogen moeten zien en niet zoals gedaan werd op youtube, de reacties uitschakelen. Want als er een ding is waar onze hhz niet tegen kan is dat kritiek, terwijl dat juist hetgene is wat je beter kan maken.