de vocals zijn echt goed vind ik!
de melodie vind ik net wat te standaard
voor mij mag het harder gaan
de melodie vind ik net wat te standaard
voor mij mag het harder gaan
wrote:en wat vind je van tatarola - who is calling dan?
bah dit is geen hardstyle..
noem nog ns een paar vette nummers dan?
defqon.wma
djmert - i like hardstyle.mp3
Weet je wat het is, ze zitten met hun melodieuze sound sowieso al een beetje op het randje...wrote:Hmmjaa,
Die vocal heeft opzich wel wat vind ik, kan opzich ook wel vet zijn als mensen m meezingen denk ik...
Mag wel iets harder, alhoewel met goede sub gaat het best lekker:)
En als laatste vind ik t een beetje te ver gaan om te zeggen dat ze zich op een commercieel publiek richtten na 1 'mindere' track...
epic post :')wrote:hahahaha die post van dj-rico01, ik l0lde hem ff
denk dat ze hiermee bij de jetix kids top 20 ofzo willen komen.. of bestaat dat niet meer?
Ben ik niet 100 % met je eens, maar dan komen we weer op smaak. Over de track: Ze stellen me gewoon teleur, ik kan d'r niets meer en niets minder over zeggen, ik vind d'r niks an!wrote:HHz moet meer zoals vroeger gaan produceren, maar dat weet iedereen hier wel ..
en the story unfolds en life beyond earth en ard of creation zijn(waren) ook echt wel bommetjes hoarwrote:Van headhunterz is dit te verwachten. Maar Wildstylez? Wildstylez is DE producer van 2009. Alleen maar dikke nummers staan op zijn naam.. Enige vette nummer die hij met HHZ heeft gemaakt is Blame it on the Music.
wrote:denk dat ze hiermee bij de jetix kids top 20 ofzo willen komen.. of bestaat dat niet meer?
Ik ben geen hhz of wldzz bashert maar ik vind dit echt een waardeloze plaat van twee mannen die zoveel beter kunnen. Het lijkt wel of ze dit even voor de grap in elkaar hebben gezet.wrote:Ben ik nou echt de enige die dit géén waardeloze plaat vind?
Al die boe-roeperts en hhz-basherts staan straks wel op bijvoorbeeld een Defqon als deze track in de CDspelert zit... oh de ironie. (mits oud genoeg)