Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 13:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat ik als regelmatige HT bezoeker graag zou willen: dat de website/forum responsive gemaakt gaat worden. Op m'n smartphone is het namelijk vrij irritant om door het forum te bladeren. Volgens mij is dit idee al wel eens eerder besproken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 22:48 
 

djkevinkaos schreef:
Wat vaak natuurlijk wel zo is dat er wat geroepen wordt zonder enige vorm van onderbouwing of feitenkennis. Zeker als het over privé aangelegenheden gaat.

Dit kan niet anders dan over mijn reactie gaan. Meneer Kaos, ik bied graag mijn excuses aan voor mijn achterlijke reactie in het Destroy You At Once topic. Niet omdat ik het hier toevallig tegen kwam maar omdat ik na jouw reactie eens bij mezelf ging nadenken, en al vrij snel tot de conclusie kwam dat dat eigenlijk gewoon not done is. Was totaal nergens voor nodig en absoluut niet netjes.

En waarom doe ik dit hier en niet via pb, omdat ik niet een grote bek wil hebben om vervolgens laf achter de rug om sorry sorry te zeggen, ik hoop dat dat hier kan en dat jullie dat begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 12:31 
 
Artiest

AndyAsteroids schreef:
Dit kan niet anders dan over mijn reactie gaan. Meneer Kaos, ik bied graag mijn excuses aan voor mijn achterlijke reactie in het Destroy You At Once topic. Niet omdat ik het hier toevallig tegen kwam maar omdat ik na jouw reactie eens bij mezelf ging nadenken, en al vrij snel tot de conclusie kwam dat dat eigenlijk gewoon not done is. Was totaal nergens voor nodig en absoluut niet netjes.En waarom doe ik dit hier en niet via pb, omdat ik niet een grote bek wil hebben om vervolgens laf achter de rug om sorry sorry te zeggen, ik hoop dat dat hier kan en dat jullie dat begrijpen.


Accepted:D! Netjes :thumbsup:
Bedoelde niet per definitie alleen jou hoor trouwens ;)

Goed weekend :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oei, nu moet iedereen zijn excuses gaan aanbieden! :P

Kevin, regel weer is een avondje hardstyle in envy :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 12:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben vrij negatief over de muziek hier tegenwoordig en plaats regelmatig negatieve reacties, maar ik heb me haast nooit beperkt gevoeld in het geven van mijn mening. Heb ook nooit een waarschuwing of wat dan ook gekregen. Terwijl mijn posts over het algemeen toch vrij pittig kunnen zijn denk ik zo.

Muziek is een smaak issue en ik vind altijd dat je de smaak van anderen moet respecteren. En dat ontbreekt echt heel vaak hier. Iets kut vinden kan altijd, ik vind bijna driekwart van alle hardstyle tegenwoordig kut. Maar ik ga niet meer haatzaaien tegen mensen die een andere smaak hebben. Kijk maar bijv. naar het gebash op de zogenaamde Minus Militia fanboys. De opdringerigheid die bepaalde mensen aan de dag leggen om anderen te overtuigen van hun smaak zorgt voor al die ongezellige reacties. Als mensen elkaar meer in hun waarde zouden laten en elkaars smaak zouden respecteren, dan was het hier een stuk gezelliger. En dit is iets wat in de beginperiode van hardtraxx absoluut wel het geval was. Er was gewoon meer respect voor elkaar.

Ten slotte: het meeste op hardtraxx qua beleid is me wel duidelijk, maar af en toe... één van die dingen is bijvoorbeeld dat (al dan niet relevante) discussies her en der worden afgekapt (zoals in het wistjedat topic, begrijpelijk want dat topic is niet direct om te discussiëren) maar dat het discussie topic vervolgens wordt gesloten. Dat vind ik vrij dictatoriaal en je geeft je leden weinig ruimte meer om nog een discussie te voeren.

En als allerlaatste, ik geniet wel echt het meest als mensen hier full frontal iets afzeiken en dan komt de desbetreffende artiest en dan worden ze ineens poeslief. Man man man xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 15:29 
 

p-stylez schreef:
Oei, nu moet iedereen zijn excuses gaan aanbieden! :P

Haha nee maar dat vind ik wel zo netjes, zeker in dit geval :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 16:12 
 
Artiest

@ p-stylez

Grappig dat je daar NU over begint.. De rest ken je zelf wel invullen denk ik;)

@andy

Haha spreek me maar is ergens een keer aan ofzo dan doen we er eentje :beer:

@dawasiknie

Je kan dat natuurlijk ook anders zien: Iemand geeft een mening en iemand anders weerlegt dat en dan kun je of volharden in je eigen mening of de ander gelijk geven. Niemand heeft de wijsheid in pacht natuurlijk..
Vaak vind ik meningen wel chill als je er iets mee kan.
Wat je zegt is 100% waar inzake een beetje respect naar elkaar. Dit geeft ook veel leukere inhoudelijke discussies/gesprekken.
Uiteindelijk draait het daar toch om op een forum als deze? Muziek=smaak.. 100% waar. En de ene maakt nou eenmaal misschien betere muziek als de andere.. Verschil moet er zijn:P!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 17:28 
 

Zal ik doen, ik trakteer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 23:21 
 

Het is al eens eerder aangekaart, maar gaat er nog een keer gekeken worden naar de regelgeving m.b.t. wat er bij releases hoort en wat in de producer's corner? De huidige regelgeving (minstens 1 officiële release, anders in producer's corner) lijkt me wat achterhaald.

Internetlabels die in 1 dag opgezet zijn schieten als paddenstoelen uit de grond, en over het algemeen zijn die tracks niet beter, en vaak zelfs slechter, dan sommige tracks in de producer's corner. Maar die mogen dan wél tussen releases blijven staan, omdat ze toevallig een vriendje hebben die even een website heeft opgezet. Ik denk dat ik niet alleen namens mezelf spreek als ik zeg dat ik niet echt zit te wachten op de nieuwste release van Status K.O. Music als ik even door de releases blader, een release die zelfs in de producer's corner nog weggelachen zou worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 11:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je kan misschien ook als Hardtraxx zijnde labels erkennen. Vervolgens verplichten bij iedere nieuwe releasetopic die geopend wordt een label te selecteren (dropdown menu) alvorens het topic geplaatst kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 11:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daarvoor moet wat ontwikkeld worden. Derhalve een no-go.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 12:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Daarvoor moet wat ontwikkeld worden. Derhalve een no-go.


Lijkt me niet zo'n ingrijpende ontwikkeling :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 12:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Daarvoor moet wat ontwikkeld worden. Derhalve een no-go.

Lijkt me niet zo'n ingrijpende ontwikkeling :thumbsup:

Klopt. Maar het moet wel even gedaan worden en aangezien Jor-D er geen tijd voor heeft/wil maken, zie ik hier ook geen oplossing voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 13:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat gaan we hier nu mee doen dan precies? Primefire wel? Sub Sonik niet? Laatstgenoemde krijgt zelfs wat meer support. Of allebei open, of allebei dicht. Terwijl ik het eigenlijk onzin vind als platen als The Owlman of To Hell nergens centraal besproken kunnen worden terwijl deze in genoeg setjes terugkomen.. Verder schieten de kutlabels als paddestoelen uit de grond dus over een jaartje hebben we helemaal niets meer aan dit beleid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wat gaan we hier nu mee doen dan precies? Primefire wel? Sub Sonik niet? Laatstgenoemde krijgt zelfs wat meer support. Of allebei open, of allebei dicht. Terwijl ik het eigenlijk onzin vind als platen als The Owlman of To Hell nergens centraal besproken kunnen worden terwijl deze in genoeg setjes terugkomen.. Verder schieten de kutlabels als paddestoelen uit de grond dus over een jaartje hebben we helemaal niets meer aan dit beleid.


Primefire bestaat oa uit DJ Cyber, die wel degelijk releases heeft gehad. Geen enkele reden dus om daar geen topics voor aan te maken.

Wil het best met je eens zijn dat de huidige vorm niet meer werkt, maar noem eens een betere objectieve maatstaf dan? Ilmarretje moet maar eens een track eruit kakken als het zo belangrijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 13:17 
 
Hardtraxx Veteran

50% van Primefire heeft toch gewoon een release gehad. Dus dan mag hij toch open? Of gaan we straks bij een Freakz at night track ook zeggen nee mag niet open omdat geen release. Sub Sonik moet gewoon bekend maken dat ie naar WE R Raw gaat en dan is er niks aan de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 13:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Wil het best met je eens zijn dat de huidige vorm niet meer werkt, maar noem eens een betere objectieve maatstaf dan? Ilmarretje moet maar eens een track eruit kakken als het zo belangrijk is.

Ik wil eerst eens horen of er überhaupt wat met een dergelijke suggestie gedaan wordt voor ik erover nadenk. Het zou namelijk niet het eerste (goede) idee zijn dat maandenlang op de stapel beland, of gewoon totaal genegeerd wordt.

Bij dezen trouwens de bevestiging van wat Lenny zegt.

Releasen moet ie inderdaad, maar nu kan er nergens over zijn platen worden gesproken terwijl ze vaak genoeg gedraaid worden. Dit terwijl er wel gelegenheid is om platen van SKO en van Wicked Soundz te beoordelen (maar totaal geen animo). Beleid treft doel dus niet meer. En dan kun je het omdraaien door te stellen dat een artiest moet releasen maar je zou ook eens kritisch naar je eigen beleid kunnen kijken natuurlijk i.p.v. dat rare regels zijn regels gezwets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 17:16 
 
Hardtraxxer

Moderators op dit forum zijn als security op feesten.

Het is de gemeenschappelijke vijand en ze zijn vervelend, maar uiteindelijk moeten we blij zijn dat ze er zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 17:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Blij wezen*

En hoezo is het de vijand. De enige rede waarom je het als vijand zou zien is omdat je drugs meeneemt, en het is niet de schuld van de security dat ze daar iets tegen moeten doen.
Als jij in elkaar getrapt wordt of als er irritante kneusjes op een feest zijn moedig ik juist de beveiliging aan als ze hun weghalen.

En ja er zitten wat rotte appels tussen maar die overleven het niet lang. Ik geloof dat er destijds veel geklaag was over een security bedrijf op grotere feesten, wat allemaal aso's waren, die is nu ook failliet (hoor ik van een maat die ook bewaker was).

De enige rede dat security een vijand is, is omdat jij iets verkeerd doet of omdat het toevallig een rotte appel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 17:34 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Blij wezen*

En hoezo is het de vijand. De enige rede waarom je het als vijand zou zien is omdat je drugs meeneemt, en het is niet de schuld van de security dat ze daar iets tegen moeten doen.
Als jij in elkaar getrapt wordt of als er irritante kneusjes op een feest zijn moedig ik juist de beveiliging aan als ze hun weghalen.

En ja er zitten wat rotte appels tussen maar die overleven het niet lang. Ik geloof dat er destijds veel geklaag was over een security bedrijf op grotere feesten, wat allemaal aso's waren, die is nu ook failliet (hoor ik van een maat die ook bewaker was).

De enige rede dat security een vijand is, is omdat jij iets verkeerd doet of omdat het toevallig een rotte appel is.


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 17:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Precies of in ieder geval is er waarschijnlijk genoeg animo voor een topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 02:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Daarvoor moet wat ontwikkeld worden. Derhalve een no-go.


Lijkt me niet zo'n ingrijpende ontwikkeling :thumbsup:


Ik zou best voor Hardtraxx nieuwe dingen willen ontwikkelen hoor. Lijkt me leuk om zo'n platform als dit nieuw leven in te blazen. Alleen ik heb geen geld om hardtraxx te kopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 11:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

bobvdvalk schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Daarvoor moet wat ontwikkeld worden. Derhalve een no-go.


Lijkt me niet zo'n ingrijpende ontwikkeling :thumbsup:


Ik zou best voor Hardtraxx nieuwe dingen willen ontwikkelen hoor. Lijkt me leuk om zo'n platform als dit nieuw leven in te blazen. Alleen ik heb geen geld om hardtraxx te kopen..


Opgelost dus :thumbsup: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 03:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
bobvdvalk schreef:
SkiggyRapz18 schreef:

Lijkt me niet zo'n ingrijpende ontwikkeling :thumbsup:


Ik zou best voor Hardtraxx nieuwe dingen willen ontwikkelen hoor. Lijkt me leuk om zo'n platform als dit nieuw leven in te blazen. Alleen ik heb geen geld om hardtraxx te kopen..


Opgelost dus :thumbsup: :P


Misschien zelf maar een platform bouwen in me vrije uurtjes :P

Niet om hardtraxx te bashen ofzo. Maar een mobiel vriendelijke layout en van deze tijd zou geen kwaad kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 09:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

bobvdvalk schreef:
Niet om hardtraxx te bashen ofzo. Maar een mobiel vriendelijke layout en van deze tijd zou geen kwaad kunnen.


Ik kan me niet voorstellen dat de eigenaar het daar niet mee eens is. Draagt uiteindelijk alleen maar bij aan de waarde en als iemand dat als hobbyproject op wil pakken, ideale combi toch? :)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen