Dat is spijtig.wrote:Ep was pas een aantal weekjes geleden af, alleen is dat een beetje te laat. De interviews waren hierdoor out-dated en niet meer actueel. Dus die Ep hebben we geschrapt helaas.wrote:Er werd toen toch ook door HT gefilmd op Hard Nation in Eindhoven? Daar heb ik niks meer van gezien?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ditwrote:Dat is spijtig.wrote:Ep was pas een aantal weekjes geleden af, alleen is dat een beetje te laat. De interviews waren hierdoor out-dated en niet meer actueel. Dus die Ep hebben we geschrapt helaas.wrote:Er werd toen toch ook door HT gefilmd op Hard Nation in Eindhoven? Daar heb ik niks meer van gezien?Ik was wel benieuwd naar de beelden.
Wees gerust, we zijn druk bezig met nieuwe afleveringen 
-
D
Gaan jullie eerst een hele reeks maken en dan pas uploaden o.i.d.? Want dit zei je een maand geleden ook al. 
We zijn bezig met voorbereidingen, hebben nog geen materiaal. Zodra we weer wat interessants te melden hebben zal dat hier komen te staan. Voorlopig hebben we dat nog nietwrote:Gaan jullie eerst een hele reeks maken en dan pas uploaden o.i.d.? Want dit zei je een maand geleden ook al.
Kak , werd nog lekker gefilmd bij hard nation
. Kan ik niet van mezelf genieten 
http://www.hardtraxx.nl/videos/hardtrax ... eck-o.html
Meest. Waanzinnige. Interview. Ooit.
Dat was moeilijk om daar nog wat moois uit te krijgen haha.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Die gelaatsuitdrukkingen ook! Schitterend! 
genoten van het interview, en ook echt hard gelachten zegwrote:http://www.hardtraxx.nl/videos/hardtraxx-tv-the-lost-interviews-thera-geck-o.html
Ik was ook flink in gelachten verzonken jawrote:
genoten van het interview, en ook echt hard gelachten zeg
hahahawrote:Ik was ook flink in gelachten verzonken jawrote:
genoten van het interview, en ook echt hard gelachten zeg
Nice dat dit interview nog boven is komen drijven. Had ik inderdaad niet willen missen. 
Geniaal ook die opmerking van Pieter. Eerst Hhz een complimentje geven met die Q&A en dan tussen neus en lippen door zeggen dat dat voor hemzelf de normaalste zaak van de wereld is.
Geniaal ook die opmerking van Pieter. Eerst Hhz een complimentje geven met die Q&A en dan tussen neus en lippen door zeggen dat dat voor hemzelf de normaalste zaak van de wereld is.
Zijn de opnamen van afgelopen zaterdag gelukt? 
We hebben zaterdag niet gefilmt.. Weet niet hoe je daarbij komt?wrote:Zijn de opnamen van afgelopen zaterdag gelukt?
Dat gerucht ging. Daarom waren jij en Khadber ook samen aanwezig, ook om een artiest te interviewen daar. Maar is dus niet waar?wrote:We hebben zaterdag niet gefilmt.. Weet niet hoe je daarbij komt?wrote:Zijn de opnamen van afgelopen zaterdag gelukt?
Geruchtenwrote:Dat gerucht ging. Daarom waren jij en Khadber ook samen aanwezig, ook om een artiest te interviewen daar. Maar is dus niet waar?wrote:We hebben zaterdag niet gefilmt.. Weet niet hoe je daarbij komt?wrote:Zijn de opnamen van afgelopen zaterdag gelukt?
Nee is niks van waar
We waren er wel samen inderdaad. Gecarpoold naar de locatie etcetera. Maar zoals je zag hadden we geen camera of iets dergelijks mee.wrote:Dat gerucht ging. Daarom waren jij en Khadber ook samen aanwezig, ook om een artiest te interviewen daar. Maar is dus niet waar?wrote:We hebben zaterdag niet gefilmt.. Weet niet hoe je daarbij komt?wrote:Zijn de opnamen van afgelopen zaterdag gelukt?
Het gerucht ging ook dat Timothy de filmer waswrote:We waren er wel samen inderdaad. Gecarpoold naar de locatie etcetera. Maar zoals je zag hadden we geen camera of iets dergelijks mee.
Plaatje klopte dus helemaal, zonde dat het niet waar blijkt te zijn. Ik had het echter wel 5 sterren gegeven voor In De Wandelgangen
En alles filmen met een telefoon zeker 
Nee, Timothy had z'n eigen (professionele) camera mee. Vandaar dat 2+1 3 leekwrote:En alles filmen met een telefoon zeker
-
KHardtraxxer
- 186 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Dat interview met Thera en Geck-O
Geweldige gasten!
Met wat voor camera worden de Hardtraxx TV episodes gefilmd?
Met wat voor camera worden de Hardtraxx TV episodes gefilmd?
Een Canon 550Dwrote:Met wat voor camera worden de Hardtraxx TV episodes gefilmd?