Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 11:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Episode #8 - MC Villain: http://www.hardtraxx.nl/videos/hardtrax ... llain.html
Special - WiSH Outdoor The Dungeon Aftermovie: http://www.hardtraxx.nl/videos/aftermov ... -2012.html
Episode #7 - The Geminizers: http://www.hardtraxx.nl/videos/hardtrax ... -2012.html
Episode #6 - Adaro: http://www.hardtraxx.nl/videos/hardtrax ... -2012.html
Episode #5 - Degos & Re-done: http://www.hardtraxx.nl/videos/hardtrax ... -2012.html
Episode #4 - Tartaros & Juized: http://www.hardtraxx.nl/videos/hardtrax ... -2012.html
Episode #3 - Digital Punk: http://www.hardtraxx.nl/nieuws/hardtrax ... -2012.html
Episode #2 - Jack of Sound: http://www.hardtraxx.nl/videos/hardtrax ... sound.html
Episode #1 - The Qontinent 2011: http://www.hardtraxx.nl/videos/hardtrax ... -2011.html


Episodes: http://www.youtube.com/Hardtraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 11:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nog best leuk eigenlijk om naar te kijken, had dit in elk geval niet verwacht. Lijkt me ook vet als HT een keer met een producer de studio in duikt ofzo, of een dagje meeloopt met. Dat vond ik bij HSmagazines altijd het leukste, die beelden van feesten kom je toch wel tegen in aftermovies en dergelijke.

Verder; Sam is net Hhz twee als die een beetje opgefokt is wat zijn die druuuukk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 11:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Lijkt me ook vet als HT een keer met een producer de studio in duikt ofzo, of een dagje meeloopt met.


Dat is ook een beetje de kant die wij op willen gaan :)

Deze eerste ep was voor ons echt iets om te kijken hoe het allemaal in z'n werking gaat, hoe het loopt, en of zoiets (bijv. de artiesten interviews) wel aan gaat slaan. We hebben al wat leuke dingen in de planning staan ^^

Moet wel zeggen: de interviews zijn min of meer pure improvisatie. Er is heeeel weinig voorbereidend werk gedaan. We zijn er gewoon naartoe gegaan en we zien wel wat voor beelden we kunnen schieten en met wie we interviews kunnen en willen doen :)

Om de feedback over de camera focus en schokkerige beelden voor te zijn: we weten dat. Volgende ep wordt in ieder geval in dat opzicht beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 11:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Had verwacht dat het eerst allemaal wat moeilijk op gang zou komen, vooral qua interviews wil dat nog wel eens gebeuren maar het komt inderdaad aardig ongedwongen over. Ik denk dat dat ook wel de manier is waarop je die gasten aan wilt spreken, zo krijg je er wel het meest(e) (leuke) uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best leuk, vind de vragen alleen niet zo heel erg interessant en het ziet er soms een beetje simpel uit. Vind ook dat te veel de jongens van Hardtraxx worden gefilmd als ze "los" gaan (vooral tussen de interviews door). Verder wel leuk filmpje, maarja al het begin is lastig natuurlijk.
Lijkt soms ook dat de mic te dicht bij de mond is omdat het een beetje kraakt oid.

Maar goed bezig, leuk initiatief
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het spijt me zeer, maar er mag in het vervolg best wel wat aan het camerawerk gedaan worden. Het doet gewoon pijn aan m'n ogen xd

Ga nu verder kijken, ben pas bij minuut 2 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 13:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Leuke filmpjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette shit, echt mooi gedaan! Dat filmpje van de zaterdag vind ik nog het mooist, die klopt gewoon helemaal! :D

Trouwens Khadber... In het vervolg moet je iets minder hard schreeuwen in de microfoon haha :P
En over het camerawerk is al wat gezegd. Nog één aanmerking daarover: niet zoveel met de zoom spelen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk gedaan, altijd leuk om te zien zulke interviews en alles :P
Benieuwd wat het volgende word
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 13:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Interview op zaterdag is al stukken beter Daniel :)
Zoals ik al eerder zei, goed werk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Dat is ook een beetje de kant die wij op willen gaan :)

Mooi :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 14:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De pilot was echt puur om te testen of we er zelf lol in hadden, en of het natuurlijk gaat aanslaan. Zoals Jor-D al zei; We hebben al genoeg leuke dingen op de planning staan, dus hou het zeker in de gaten! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 14:44 
 

KHADBER, CAPSLOCK UIT :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
De pilot was echt puur om te testen of we er zelf lol in hadden, en of het natuurlijk gaat aanslaan. Zoals Jor-D al zei; We hebben al genoeg leuke dingen op de planning staan, dus hou het zeker in de gaten! ;)

Je moet er dan wel rekening mee houden dat die lol ook over moet komen op je kijker. Anders wordt het zo'n binnenpret en insidersgrappen show en dan is het kijkplezier er snel af. Maar dat is in deze EP nog goed gelukt.

Jor-D schreef:
Moet wel zeggen: de interviews zijn min of meer pure improvisatie. Er is heeeel weinig voorbereidend werk gedaan. We zijn er gewoon naartoe gegaan en we zien wel wat voor beelden we kunnen schieten en met wie we interviews kunnen en willen doen :)

Interviews zijn altijd improvisatie... Als je je standaard vragen gaat lezen van een blaadje is alle dynamiek er zo uit! Dus bedenk wel een aantal vragen waarmee je kunt beginnen en als back-up maar alles wat je tussendoor zegt moet je on-the-spot kunnen bedenken. Moeilijk, maar dat leer je vanzelf.

Ben benieuwd naar EP2 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

leuke fimpjes!

Hier opbouwende (niet technische) puntjes:

- Af en toe bij de interviews lijkt het of de interesse voor het antwoord van de artiest weg is en de interviewer al met de volgende vraag in zijn hoofd zit.. begrijpelijk, maar voor de geïnterviewde niet zo netjes

- Probeer het wat dynamischer te maken, misschien interviews filmen vanuit verschillende perspectieven/camerapunten.. Zo blijft het wat interessanter om naar te kijken!

- Aangezien het een show is van een online community kan je er bijna niet onderuit om ook vragen van de leden mee te nemen in interviews.. maar dit kan natuurlijk al in de planning liggen :P zo niet, is het iets om over na te denken!

in ieder geval jullie zijn al goed bezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 16:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Haha echt vet gedaan! Dat er nog vele mogen volgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht dat Khadber er een hekel aan als mensen hun shirt uit hadden, heeft ie em op het eind van het filmpje zelf uit! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Ik dacht dat Khadber er een hekel aan als mensen hun shirt uit hadden, heeft ie em op het eind van het filmpje zelf uit! :P

Chris One had hem op het podium liggen, vandaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 17:47 
 
Hardtraxx Addict

Lol, bij autopech van oververhitte carbarateur moet je geen drinkwater erin gieten, daar gaat ie van oxideren, maar gedemineraliseerd water mag er wel in, daar zitten geen zouten in snappie ??
Of je kapt er gewoon koelvloeistof in, dat is nog het beste. -.-

Anyway, wel leuk gedaan, maar je moet die microfoon niet te dicht tegen je mond houden, dat maakt het toch alleen maar onzuiverder :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 17:54 
 
Hardtraxx Addict

Erg vet en leuk om te kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk idee, nu de uitvoering nog verbeteren :P
Interviews vond ik nog verrassend goed gaan voor 'n 1ste keer! De rest is maar matig...Camera werk is onvoldoende. Op het eerste filmpje staat de autofocus aan die hele tijd compleet op hol gaat. Volgende keer dus alles met manual focus doen (en ook zorgen dat alles echt scherp is!). En dan inzoomen/uitzoomen is echt not done. Montage kan ook beter. Dit had niet in 3 youtube filmpjes gehoeven natuurlijk...
Maargoed 1ste keer, dus voordeel van de twijfel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 19:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Dit had niet in 3 youtube filmpjes gehoeven natuurlijk...


We kunnen blijkbaar maar 15 minuten per filmpje uploaden, dus ja, we konden niet alles in 15 minuten proppen. Dan krijg je een filmpje wat puur uit interview bestaat. Het 3de filmpje (Deleted Scenes) is gewoon een grappig iets waarvan wij vonden dat het ook wel online kon.

We horen natuurlijk ook graag wat er wel sterk aan is, dan weten we welke richting we op kunnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
We horen natuurlijk ook graag wat er wel sterk aan is, dan weten we welke richting we op kunnen :D

Ik vind het idee er goed aan, dat Hardtraxx dit wil doen. Maar er zijn, zoals iedereen nu wel gezegd heeft, echt een heleboel verbeter punten. Sommige punten zijn makkelijk op te pakken voor de volgende keer maar er zijn ook punten zoals het niveau van de montage en de vragen die meer tijd vragen.

Iets anders wat ik wel leuk vond zit in de vrijdag video. Leuke plek om de interviews te doen, met het licht van onder en de stage op de achtergrond. Jammer dan wel dat het geluid moeilijk te regelen is omdat je te veel achtergrond geluid hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de interviewers wel droog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 22:23 
 

NaarDeQlote gespot in het Zaterdag filmpje, @2:56 :P
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen