Tip doe de volgende x geen kauwgom in
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
AHardtraxxer
- 395 posts member since 2010
- last seen Apr 2018
Ik heb koken met olijven op mijn Youtube kanaal
Toevallig meegekeken?
Maak je oven is schoon joh dit kan natuurlijk niet.. Andere vlees moet meteen weer terug in de koelkast!
Zijn er nog plannen voor een volgende episode? 
Digital punk interview en hard nationwrote:Zijn er nog plannen voor een volgende episode?
Dan weet jij meer dan ikwrote:Digital punk interview en hard nationwrote:Zijn er nog plannen voor een volgende episode?
Is er al iets bekend over die prijsvraag?
Kreeg net een mailtje dat ik dat shirt had gewonnen.wrote:Is er al iets bekend over die prijsvraag?
Winnaars zijn inderdaad net bekend geworden. Nieuwe aflevering komt zsm 
Ben benieuwd, die filmpjes werken erg tijddodend!wrote:Winnaars zijn inderdaad net bekend geworden. Nieuwe aflevering komt zsm
me2, jeeej!wrote:Kreeg net een mailtje dat ik dat shirt had gewonnen.wrote:Is er al iets bekend over die prijsvraag?
Ah, wanneer shirt-meet?wrote: me2, jeeej!
Ik doe hem aan op Hard Bass als ik hem voor die tijd heb.. ze hebben mijn adresgegevens dus ik verwacht 'm eigenlijk wel deze weekwrote:Ah, wanneer shirt-meet?wrote: me2, jeeej!
-
D
Wanneer komt er weer een nieuwe aflevering online? Ben wel benieuwd. 
gisteren nog niet.. vandaag de post nog niet gezien. duurt wel lang!wrote:Jij je shirt al binnen Djenz?
Er werd toen toch ook door HT gefilmd op Hard Nation in Eindhoven? Daar heb ik niks meer van gezien?
Ep was pas een aantal weekjes geleden af, alleen is dat een beetje te laat. De interviews waren hierdoor out-dated en niet meer actueel. Dus die Ep hebben we geschrapt helaas.wrote:Er werd toen toch ook door HT gefilmd op Hard Nation in Eindhoven? Daar heb ik niks meer van gezien?