Wat ongelofelijk vet dat je meedoet aan de Q&A.
Na in 2008, samen met een van mn beste vrienden, verliefd te zijn geworden op trance was in 2009 hardstyle aan de beurt. Hij kwam aan met de plaat Attack Again en na mij deze te laten ontdekken was Yellow Minute snel gevonden en werd dit mijn eerste echte hardstyle liefde. 11 jaar later, vele feesten en herinneringen is deze liefde nog steeds aanwezig.
3 jaar geleden hebben we met zijn afscheid als laatste eerbetoon Attack Again nog door de zaal laten galmen. Kortom jouw muziek is diepgeworteld in mijn leven en ik kan me zeker voorstellen dat dit voor vele anderen ook het geval is.
Dankjewel voor je geweldige muziek en keep up the good work
1. De naam Noisecontrollers is al een langere tijd een gevestigd begrip in de scene, maar je was niet altijd alleen. Wat mis je het meeste aan het samenwerken met Arjan?
2. Je hebt onder verschillende namen en aliassen tracks geproduceerd waaronder Williams Syndrome. Thunder, Limbo en nog een paar andere klappers zijn hieruit ontstaan. Wat is de reden dat je deze nooit in classicsetjes voorbij laat komen?
3. Wat vind jij als maker van de welbekende, innovatieve en grensverleggende CTRL ALT DELETE kick van de kicks die tegenwoordig in hardstyle steeds meer de norm worden? (denk hierbij aan Sub Sonik en deze dergelijke)?
4. Je bent ooit met Frontliner een collab gestart, alleen lijkt dit na een aantal jaar redelijk stil te zijn gevallen. Zijn er nog plannen om dit weer een keer op te pakken?
5. Fusion is voor jou enorm belangrijk geweest in het begin van je carrière. De laatste jaren is de status van het label redelijk afgevlakt en verre van wat het ooit is geweest. Wat doet dit met jou als je dit ziet?