Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2020 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Naar mijn weten heeft er ooit maar 1 keer een sample van online gestaan, op de website van XXellerator, alle andere versies waren knip en plakwerk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2020 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Youtube staan er ook een paar met intro's e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2020 19:37 
 
Hardtraxxer

Noisecontrollers schreef:
Mystic schreef:

1. Hoe ben je op de naam Williams Syndrome gekomen?
Mijn toenmalige buurmeisje heeft het Williams syndroom. Een verstandelijke handicap waarbij kenmerkend is dat dit vaak gepaard gaat met extra veel gevoel voor muziek. Ik vond dat iets moois.


Bijzonder!
Zo krijg je nog eens weetjes los. :D

Vond het wel verfrissende antwoorden dit keer! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2020 09:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Leuke/boeiende antwoorden vooralsnog :D Nog wat vragen die ik volgens mij nog niet voorbij heb zien komen:

1) Heb/had jij zelf voorbeelden op muzikaal gebied, zowel binnen de hardstyle scene als daarbuiten?
2) Ik zie veel artiesten edit's maken van oudere tracks zodat ze qua sounddesign beter passen tussen hun nieuwe werk. Correct me if i'm wrong, maar volgens mij heb jij dit niet tot amper gedaan. Is daar een reden voor en sta je er voor open om dat wel te doen? Ik zou namelijk graag platen als Interview, Aliens, Venom etc eens tijdens één van je (niet classics) setjes horen :whistle:
3) Het is alweer even geleden, maar wat was de reden om op XQ NC niet namen als Zany, Donkey Rollers of andere collega's uit de Fusion tijd uit te nodigen? Ik weet nog dat ik dat destijds wel opvallend en ook erg jammer vond.
4) De laatste jaren komt er vooral euforisch werk uit je studio, kunnen we ooit nog platen als Samara en E=NC2 verwachten of heb je die stijl definitief los gelaten?
5) Favoriete film of serie?

Bedankt alvast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2020 21:45 
 
Artiest

Mystic schreef:
Noisecontrollers schreef:
Mystic schreef:

1. Hoe ben je op de naam Williams Syndrome gekomen?
Mijn toenmalige buurmeisje heeft het Williams syndroom. Een verstandelijke handicap waarbij kenmerkend is dat dit vaak gepaard gaat met extra veel gevoel voor muziek. Ik vond dat iets moois.


Bijzonder!
Zo krijg je nog eens weetjes los. :D

Vond het wel verfrissende antwoorden dit keer! :)



Hoi allen! Ik reageer zsm om de nog openstaande vragen te beantwoorden. Bedankt voor de leuke reacties!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2020 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kon geen vragen bedenken die nog niet al gesteld werden, maar wil je toch even bedanken, Noisecontrollers! :)
Leuk dat je dit doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke en uitgebreide antwoorden. Toffe Q&A dit! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2020 21:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuke eerlijke antwoorden!
Erg tof om te lezen. :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen