patrickjeb schreef:
Heel vet dat je dit doet!
Q: Hoe zit het met het 2-Sidez project? Hoe is dit tot stand gekomen en waarom is dit geëindigd? Gaat er ook ooit nog iets gebeuren met deze platen? Er is vaker gezegd dat de mastering van deze platen minder is dan de kwaliteit van nu, maar er zijn nog zoveel mensen die deze platen heel graag zouden willen
Q: Hoe komt het dat je rond State of Perfection steeds vaker de pitchkick ben gaan gebruiken? Daarvoor waren ze weinig te vinden in je platen, maar sindsdien in heel wat platen. Ik ben er niet zozeer op tegen, tenzij ze veel te hoog gaan, maar ik ben benieuwd wat jou deze keuze heeft laten maken

Q: Je staat op De Tijdmachine. Een heel vet concept waar nu de line-up is aangekondigd. Wat zijn je plannen zoal voor die dag of is het nog te vroeg om daar over na te denken?

Q: Zijn er ook nog mogelijke plannen voor Save The Day Bootleg met de Frequencerz? Een jaartje terug werd hij enkele keren gedraaid door enkele artiesten, maar helaas al een tijd niks meer van vernomen.
Verder natuurlijk alleen maar lof voor wat je doet

Keep up the good work!
Edit: Oh, Davey had al dezelfde vraag over de Tijdmachine

2-sidez is ontstaan toen jaimy en ik elkaar ontmoeten en het erg klikte. zo zijn we dit project gestart.
Zakelijk gezien liep het niet helemaal lekker meer waardoor ik heb gekozen om me te gaan richten op B-Front.
De platen gaan we nog een keer kijken wat we er mee doen. Zelf heb ik zoiets van ze zijn te horen op internet dus dat is prima toch?
Pitch kicks gebruikte ik daarvoor ook al (sleepwalker, neophobia, resimulated etc etc etc). Zelf vind ik het vaak logischer klinken dan een bass rechtdoor. het geeft mij juist dat gevoel.
Maar in elke muziek style gaan bassen mee. Het is misschien een kwestie van smaak. maar vroeger hadden de kicks geen toon dus daardoor ging alles rechtdoor.
Save the day bootleg mag wel een keer een free release krijgen he? haha

ik moet hem alleen nog een keer editten want ik had een kick te veel erin zitten