Hey Bob!
Niet echt een vraag over jou, maar wat vind jij van het hele Blutonium Boy gebeuren?
Niet echt een vraag over jou, maar wat vind jij van het hele Blutonium Boy gebeuren?
1: Ik draai wat ik zelf vet vind. Wel moet je als dj inspelen op het publiek wat voor je staat. daarom draai ik soms iets minder hard in een discotheek dan als op bijv. loudness omdat je weet dat daar ook mensen staan die een lekkere avond uit willenwrote:Supervet dat je deze Q&A doet en je fans op een andere manier te woord wilt staan dan gebruikelijk.
Ook ik heb een aantal vragen voor je.
1. Draai jij in een set enkel tracks die je zelf wilt horen/vet vind (uitgezonderd feesten met een bepaald thema zoals de Tijdmachine) of tracks waarvan je verwacht dat het publiek deze wilt horen, of wellicht zijn er wel eisen vanuit een organisatie/label/boekingskantoor. Ik begrijp dat je geen tracks kunt draaien van andere artiesten die op hetzelfde feest draaien.
2. Bereid jij je op ieder event hetzelfde voor of heb je verschillende benaderingen naar een feest toe? En op welke manier bereid jij je op een event voor?
3. Headhunterz zei in zijn Q&A dat de EDM gegroeid is doordat (veel) mensen harddrugs gebruiken op feesten. Hoe kijk jij hier tegenaan en wat is volgens jou de invloed van harddrugs op feesten?
Kun je hem beter Band of Brothers aanraden, daar speelt ie ook inwrote:
Heb je de serie Homeland gezien? En zo ja: had je het gevoel alsof je in de spiegel keek wanneer je de hoofdrolspeler zag (ik vind hem bizar veel op jou lijken)? (En zo nee: ga hem kijken, afgezien van het feit dat de hoofdrolspeler op jou lijkt is het ook gewoon een goede serie
)
Haha lachen! Heb hierop ook nog een aantal vragen.wrote:
vroeger best hoog gevoetbald bij Fc eindhoven tot de A1.
Playstation FiFA (niemand verslaat mij),
Ben je in de nabije toekomst nog van plan om weer met Zany de studio in te duiken?wrote:Zany! gewoon hoe hij als dj, is welke style hij heeft, welke platen hij op zijn naam heeft staan en hoe raoul in het echt is.wrote:Heel gaaf dat je dit voor ons wilt doen en daar tijd voor vrij kunt maken
Welke artiest in de hardstylescene een groot voorbeeld is (geweest) voor je en waarom? En mocht je niet echt een groot voorbeeld hebben, hoe ben je dan begonnen met hardstyle producen?
toen ik begon met muziek maken kende ik raoul nog niet dus dat was puur uit eigen intresse
Precies dit! Hopelijk voor jou komen er nog meer hoogtepunten, echter zal daar niemand hier aan twijfelenwrote:maar ik wordt deze maand 26 en als ik zie wat ik allemaal al heb mogen doen kan ik daar alleen maar trots op zijn!
Lees het topic even door. Deze vraag is al een aantal keer gesteld.wrote:Hey Bob! Erg tof dat je dit wilt doen![]()
Bestaat de kans er dat de 2-sidez platen (Sound Of Just Noise, Nomansland etc.) ooit nog vrijgegeven worden?