Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 17:43 
 
Hardtraxx Elite

Hey Bob! :)
Niet echt een vraag over jou, maar wat vind jij van het hele Blutonium Boy gebeuren? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 17:44 
 
Artiest

mrbubble456 schreef:
Supervet dat je deze Q&A doet en je fans op een andere manier te woord wilt staan dan gebruikelijk.

Ook ik heb een aantal vragen voor je.

1. Draai jij in een set enkel tracks die je zelf wilt horen/vet vind (uitgezonderd feesten met een bepaald thema zoals de Tijdmachine) of tracks waarvan je verwacht dat het publiek deze wilt horen, of wellicht zijn er wel eisen vanuit een organisatie/label/boekingskantoor. Ik begrijp dat je geen tracks kunt draaien van andere artiesten die op hetzelfde feest draaien. :P

2. Bereid jij je op ieder event hetzelfde voor of heb je verschillende benaderingen naar een feest toe? En op welke manier bereid jij je op een event voor?

3. Headhunterz zei in zijn Q&A dat de EDM gegroeid is doordat (veel) mensen harddrugs gebruiken op feesten. Hoe kijk jij hier tegenaan en wat is volgens jou de invloed van harddrugs op feesten?


1: Ik draai wat ik zelf vet vind. Wel moet je als dj inspelen op het publiek wat voor je staat. daarom draai ik soms iets minder hard in een discotheek dan als op bijv. loudness omdat je weet dat daar ook mensen staan die een lekkere avond uit willen :)

2: meestal in de auto bepaal ik me eerste 2/3 platen daarna improviseer ik! :)

3: Iedereen heeft zijn eigen keuze daarin! of de muziek nu beter of de scene nu groter daardoor is geworden weet ik niet! vaak word het geassoicieerd met feesten maar volgens mij wordt het overal gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 17:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Bedankt voor je eerste antwoorden! Blijft altijd interessant om van grote artiesten te horen hoe ze over bepaalde dingen denken! :) Had er ondertussen nog een paar meer bedacht:

Je draait af en toe ook tracks van upcoming producers (bijvoorbeeld Exit Mind). Ik kan me voorstellen dat je te veel tracks toegestuurd krijgt om ze allemaal te beluisteren, wat bepaalt voor jou of jij een track van een nieuwkomer die jou toegestuurd wordt gaat beluisteren? Is dat de naam van een label, de naam die een artiest opgebouwd heeft, of nog iets anders?

Daarnaast, hoe denk je dat talent, connecties en geluk zich tot elkaar verhouden als het op de kans tot doorbreken aankomt voor een nieuwe artiest? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 17:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hé Bob! Leuk dat je ook eens een Q&A doet! :)



Op navolging van iemand anders die opmerkte dat de energie en passie altijd van je afstraalt tijdens je preformances: in hoeverre ben je op dit soort momenten bezig met hoe je je gedraagt achter de spelers, of je ervan bewust dat dit naast het muzikale ook een aardige rol speelt in de manier waarop mensen je preformance beoordelen. Ik kwam hierop doordat ik je destijds op Qlimax een kwartslag zag draaien om de melodie uit te kunnen beelden, en dat detail gaf mij echt overal kippenvel.

Veel succes de komende tijd, en alvast gefeliciteerd met de TOTY 2013 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 18:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Yes, toch nog een vraag kunnen verzinnen. :P

Je hebt in meerdere landen gestaan waar hardstyle nog vrij klein is, terwijl het publiek in Nederland vaak al op meerdere feesten kennis gemaakt heeft met hardstyle in het algemeen en wellicht zelfs specifiek met jouw stijl. Zijn er verschillen om voor deze publieken te draaien? Zijn Nederlanders, zoals wel eens wordt gezegd, verwend geraakt en daarom moeilijker tevreden te krijgen, of valt dit mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 19:16 
 
Hardtraxxer

Allereerst heel erg leuk en gezellig dat je hier de tijd voor neemt! Wellicht iets minder gewaagd dan HHZ (die heeft in bepaalde periodes vanaf hier toch wat meer haat en disrespect gehad denk ik) maar alsnog erg veel respect voor dat je je hier zo open opstelt over je persoon en je dj-carriere!

Verder heb ik een totaal hardstyle ongerelateerd vraagje:

Heb je de serie Homeland gezien? En zo ja: had je het gevoel alsof je in de spiegel keek wanneer je de hoofdrolspeler zag (ik vind hem bizar veel op jou lijken :P)? (En zo nee: ga hem kijken, afgezien van het feit dat de hoofdrolspeler op jou lijkt is het ook gewoon een goede serie :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 19:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Snor schreef:

Heb je de serie Homeland gezien? En zo ja: had je het gevoel alsof je in de spiegel keek wanneer je de hoofdrolspeler zag (ik vind hem bizar veel op jou lijken :P)? (En zo nee: ga hem kijken, afgezien van het feit dat de hoofdrolspeler op jou lijkt is het ook gewoon een goede serie :P)


Kun je hem beter Band of Brothers aanraden, daar speelt ie ook in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Respect dat je dit doet Bob!
Mijn vraag, zoals elke producer/dj/mens heeft men zijn goeie- maar ook slechte periodes. Welke optreden of track heeft er voor gezorgt dat je uit deze periode kwam? Om het anders te formuleren, wat was de grootste ommekeer in je carriëre?

Keep up the good work!
And remember our motto... CURRAHEE!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 21:49 
 
Hardtraxx Addict

Yo B-Front,

Ten eerste, heel erg tof dat je tijd hebt vrijgemaakt voor een Q&A op Hardtraxx! Daarnaast wil ik je nog bedanken voor je set op Riverdance 2012. Ik heb er nog steeds geweldige herinneringen aan!

Q1: Tegenwoordig zie je veel dat 'producers' doorbreken en dat aan hen ook de kans wordt gegeven om hun ambitie, visie en sound de delen met een groter publiek door middel van optredens op bekende feesten. Het komt , naar mijn weten, minder vaak tot zelden voor dat DJ's doorbreken en hun dezelfde kans wordt aangeboden door evenementen organisaties. Wat vind jij hiervan? En waarom is dit denk je?

Q2: Vandaag de dag heeft bijna elk event zijn eigen anthem en maken bepaalde artiesten meerdere anthems per jaar, zelf vind ik dit erg jammer want naar mijn mening is een anthem niet meer zo speciaal en uniek als je het vergelijkt met een aantal jaren terug. Hoe kijk jij hier tegen aan en wat heeft jou voorkeur het oude of het nieuwe 'beleid'.

Q3: De hardstyle scene is vrij innovatief, naar mijn mening, in grofweg tien jaar zijn de sounds erg veranderd en is het ook veel professioneler geworden (sounddesign/events etc). Alleen vind ik het jammer dat er in de wereld bekende top en door de opkomende artiesten weinig wordt gekeken naar het 'oude werk'. Zelf vind ik dat erg jammer, ik volg de hardstyle sinds 2010 actief en heb met veel hulp van hardtraxx een deel kunnen 'inhalen'. Wat vind jij hiervan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hey B-front,

Q:Wat vind jij de mooiste/leukste serie?
Q:Wat is voor jou de mooiste/leukste film?
Of heb je geen tijd om ze te kijken? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 22:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hey B-front,

Zin in een potje fifa op de PS4? :P

Groet,

Kettingzaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 22:42 
 
Hardtraxxer

Hee naamgenoot!

Ik vroeg me af, heb je ooit een optreden gehad waar je niet tevreden over was?
Waar lag dat dan aan en wat gebeurde er?

Bedankt voor alle geweldige sets, geniet er altijd van als je draait!
Gr Bob
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 22:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hey B-Front, tof dat je de tijd neemt om hier wat vragen te beantwoorden! :)

1. Prefereer je hard synths of soft synths voor je producties?
2. Wat zijn je DJ plannen voor de komende jaren (album, andere muziek, pensioen?)
3. Wat is er gebeurt met de track; space frog ft grim reaper - follow me (b-front bootleg)?

Ps: Het is al een aantal keren gezegd maar je moves en energie achter de draaitafels zijn echt geweldig om te zien :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 22:55 
 
Hardtraxx Elite

Heyy, Kwam nog een vraag in me op:

Wat gebruik je qua :
Synths? VST's? Plugins?

Gr,
Tim
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 22:57 
 
Hardtraxx Veteran

B-Front schreef:

vroeger best hoog gevoetbald bij Fc eindhoven tot de A1.

Playstation FiFA (niemand verslaat mij),


Haha lachen! Heb hierop ook nog een aantal vragen.

1: Waarom ben je gestopt na de A1?
2: Had je als voetballer een idool? En heb je nu ook nog een favoriete speler?
3: Van welke club ben je fan? Al verwacht ik dat als je als Eindhovenaar voor PSV bent natuurlijk :D
4: En dan nog een vraag die niet erg relevant is, maar toch wel benieuwd naar ben. :P Welke team heeft jouw voorkeur op Fifa? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
El Mare schreef:
Heel gaaf dat je dit voor ons wilt doen en daar tijd voor vrij kunt maken :D

Welke artiest in de hardstylescene een groot voorbeeld is (geweest) voor je en waarom? En mocht je niet echt een groot voorbeeld hebben, hoe ben je dan begonnen met hardstyle producen?


Zany! gewoon hoe hij als dj, is welke style hij heeft, welke platen hij op zijn naam heeft staan en hoe raoul in het echt is.

toen ik begon met muziek maken kende ik raoul nog niet dus dat was puur uit eigen intresse :)


Ben je in de nabije toekomst nog van plan om weer met Zany de studio in te duiken?

En dan heb ik nog een wat algemenere vraag wat betreft collabs met artiesten, dus niet speciaal jij en iemand anders, maar in het algemeen :) Is er nog een reden voor waarom jij bijvoorbeeld als eerste artiest staat en de andere artiest als tweede of andersom (om het dan weer wat helderder te krijgen), of is dat meer zoals het uitkomt?
Ik zou mij namelijk kunnen voorstellen dat een collab op een bepaald label van een artiest uitkomt en daardoor die artiest als eerste de (zeg maar) vermelding krijgt bij die collab. Dan gaat het mij om artiesten van 2 verschillende labels.
En dan is deze vraag eigenlijk een best logisch vervolg, als er collabs gemaakt worden door 2 artiesten van hetzelfde label, is daar dan toch ook nog een reden voor om hier een bepaalde volgorde in aan te houden? Bijvoorbeeld het alfabet oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 00:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou je ooit een collab willen maken met een Theracords/Spoontech artiest, zoals Thera/Vazard/Delete/Degos & Re-Done?
Zo ja, is dat te realiseren? :cool:
Wat voor verwachting zou je hebben van de track(s) die daar uit rolt/rollen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 03:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hey Bob, leuk dat je hiervoor de tijd neemt. Ik heb een aantal vragen voor je.

1. Ik was op Q-Base erg verbaasd dat niet jij maar the Beholder met High Voltage stond te draaien. Later hoorde ik dat je door ziekte afwezig was (en een operatie moest ondergaan als ik mij niet vergis?). Wat was er precies aan de hand, en ben je er volledig van hersteld of zou het in de toekomst nog problemen kunnen opleveren?

2. Van welk van je eigen oudere tracks zou je graag ooit nog een keer een remix willen zien, gewoon om hem in een nieuw jasje te horen?

3. Iedere artiest loopt wel eens tegen een gebrek aan inspiratie aan. Heb je zelf wel eens een lange periode gehad dat je echt in een dip zat en er helemaal niks uit je mouw te schudden was? En hoe ga je daar dan mee om, wat doe je op zo'n moment?

4. Ik geniet iedere keer van de passie en de energie waarmee je staat te draaien. Misschien een stomme vraag, maar waar haal je de inspiratie voor die bazenmoves toch vandaan? xd Of is het echt puur een kwestie van jezelf helemaal laten gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 06:02 
 
Hardtraxxer

hey b-front
wil graag weten wat je grootste hoogtepunt is en je grootste blunder in je carrière;P
en kan je aub die eerste versie van the message releasen dat is echt zo'n track waar ik gelijk heel mijn salaris voor zou leegtrekke :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 09:12 
 

Ik heb geen vragen maar wilde even zeggen dat je goed bezig bent (hier nu op hardtraxx bedoel ik dan) en daarover natuurlijk alleen maar lof.

B-Front schreef:
maar ik wordt deze maand 26 en als ik zie wat ik allemaal al heb mogen doen kan ik daar alleen maar trots op zijn!

Precies dit! Hopelijk voor jou komen er nog meer hoogtepunten, echter zal daar niemand hier aan twijfelen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 10:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goedemorgen Bob! Leuk dat je de moeite neemt om zoiets als dit te doen. Dit wordt zeer zeker gewaardeert door je fans.
Ik heb een paar vragen voor je.

Q; Je begint alweer een beetje een ouwe lul te worden ondertussen met je bijna 26 jaar. Zie jij jezelf tot je 65 als dj door het leven gaan of heb je nog andere dromen/doelen voor je toekomst?

Q; Heb je ooit je haar een andere kleur geverft of ben je dit ooit van plan?

Q; Waar haal jij voornamelijk je inspiratie vandaan waardoor mensen door je tracks kippevel krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 11:17 
 
Hardtraxx Addict

Hey Bob! Erg tof dat je dit wilt doen :D
Bestaat de kans er dat de 2-sidez platen (Sound Of Just Noise, Nomansland etc.) ooit nog vrijgegeven worden? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Hey Bob! Erg tof dat je dit wilt doen :D
Bestaat de kans er dat de 2-sidez platen (Sound Of Just Noise, Nomansland etc.) ooit nog vrijgegeven worden? ^^

Lees het topic even door. Deze vraag is al een aantal keer gesteld. ^^ Misschien kun je je vraag nog veranderen als je wat anders wil weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 11:47 
 
Hardtraxxer

Hey Mister B-front,

Aller eerst vind ik het geweldig om te zien waar je nu staat! ik weet nog dat ik je voor het eerst zag draaien als 2-sidez en B-front in een discotheek in breda (2008), Ran-d draaide daar ook! kort daarna werd bekend dat jullie beide op Qountdown stonden samen met Alpha2. we spraken je toen nog regelmatig op feesten, wat helaas nu niet meer gaat door je ontzettend populair bent geworden. we zijn nog een keer komen karten bij je ook trouwens haha. ik vergeet je eerste set op Q-base nooit meer van me leven, wat was dat fucking vet(top 3 vetste sets ooit gehoord)! vanaf toen ben je als een sneltrein gegaan. verder hoop ik dat het super met je blijf gaan en dat er nog vele leuke setjes en tracks komen! succes Bob

1e Q- Gebruik jij ook logic clip distortion voor jouw kicks te maken? of produceer jij alles met cubase.
2e Q- wat vind jij het vetste wat je in je studio hebt? virus ti snow? :love:
3e Q- wat is het laatste wat je hebt aangeschaft voor in je studio?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 12:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ha Bob!

1. Het moment dat je Symphonic Sound op Hard Bass 2011 draaide geeft me altijd weer kippenvel. Heb echter daarna, behalve in je live act van Loudness 2011, nooit meer wat van die plaat gehoord. Heb je deze nog liggen en zo ja, zou je die nog een free release kunnen/willen geven?



2. Verder is Virus voor mij een van de meest geniale hardstyle platen ooit, alles in dat nummer klopt. Kan hem niet vaak genoeg horen, verveelt nooit! Draai je hem eigenlijk nog wel eens in je sets? Volgens mij niet echt, of loop ik hem steeds mis?

Rest mij nog te zeggen dat ik uiteraard erg veel respect heb voor je als producer maar zeker ook als DJ! Sets zijn altijd genieten en zoals al vaker gezegd is het altijd weer mooi om te zien hoe je opgaat in de muziek.

En ik wacht al een tijdje op de release van One Of A Kind :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen