wootum schreef:
Allereerst heel gaaf dat je dit doet, kan dit altijd erg waarderen. En alvast gefeliciteerd met (zeer waarschijnlijk) je 4e Track Of The Year award op een rij hier! Daarnaast wil ik even vermelden dat je voor mij al vele jaren een van de meest constante (maar vooral m'n favoriete) artiesten bent op het gebied van produceren en draaien. Bedankt daarvoor
1. Waarom hebben jullie er destijds voor gekozen om een hoop 2-Sidez platen niet uit te brengen/weg te geven? Tracks als God en Nomansland staan nog steeds erg hoog in m'n favoriete tracks aller tijden.
2. Hoe kijk jij tegen het feit aan dat er tegenwoordig zo voorspelbaar gedraaid wordt, sets bestaan voornamelijk nog maar uit de meest recente tracks? Jij bent een van de weinige artiesten die er nog eens een ouder plaatje doorheen durft te gooien. Als ik zelf naar een feest ga wil ik niet al 9 van de 10 tracks kunnen voorspellen. Ik vind het gaaf dat als ik op een feest sta en je een track ingemixt hoort worden en denkt van: jaaa gaaf dat ie die draait, dat is lang geleden!! Dat houdt je setjes ook spannend en verrassend, maar lijkt me als DJ zijnde ook veel fijner en leuker werken.
3. Hoe gaat een label als Fusion om met het feit dat er op een forum als bijvoorbeeld Hardtraxx steeds meer kritiek komt op het label vergeleken met een aantal jaar geleden. Wordt dit intern besproken, praten artiesten daar onderling over of wordt er toch voornamelijk naar verkoopcijfers, likes/reacties op facebook etc gekeken?
4. En wat vind je zelf van Hardtraxx? Kijk je er zelf vaak op?
haha thanks ik hoop dat ik hem dit jaar weer mag binnenslepen. waardering voor je muziek is super!
ik heb net deze vraag ook proberen te beantwoorden.
maar we wilden gewoon exclusief blijven. dit ivm de vele boekingen en het succes van toen.
Thanks maar ik vind dat iedere dj vooral moet doen wat hij wilt doen. Ik kies ervoor om niet elke week de zelfde set te doen en ook niet eens elke set me nieuwste tracks te draaien.
Beetje varieren mag toch? als je zelf weet welke djs dat doen ga je daar gewoon kijken toch?
bedoel als ik naar een concert van u2 ga weet ik ook wat ik kan verwachten toch?
Tuurlijk wordt er onderling wel over gesproken maar ik hou me vooral bezig met b-front en fusion doet hun ding.
Tijden zijn idd een beetje veranderd tov het vinyl tijdperk. Maar ze doen nog steeds hun best om zo goed mogelijke producten uit te brengen. Fusion is gewoon wat breder geworden.
Ik kijk wel eens op hardtraxx. Aan goede feedback heb ik altijd wel iets