Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi B-Front :)
Om iets op de vraag van Destination aan te vullen: welke plaat van jezelf (solo of collab) betekent het meeste voor je (kan zijn vanwege een gevoel, herinnering of omdat je hem simpelweg suuuuper gaaf vindt)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 00:06 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hey Bob, heel vet dat je dit wil doen! Toevallig zat ik vandaag wat oudere tracks van je te luisteren, ik vroeg me af of er ooit nog iets onder de naam 2-Sidez geproduceerd ging worden?
Daarnaast, wat vind je de vetste ontwikkeling in de hedendaagse hardstyle scene en zijn er ook dingen van vroeger die je graag eens terug zou zien komen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 00:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

B-Front
Citaat:
@Hardtraxx ga morgen de vragen beantwoorden
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt gaaf dat je dit gaat doen :)

Q: Wat was de meest geweldige booking voor jou ooit?
Q: Op welk feest heb jij nog nooit gedraaid, of zou jij nog een keer heel graag willen draaien?
Q: Wat is voor jou buiten jezelf de beste Hardstyle artiest aller tijden?

Verder heb ik jou live nog nooit gezien, wat ik heel jammer vind, aangezien jij op plek 2 staat voor beste DJ en ook minstens in de top 5 als beste Producer voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 00:26 
 
Hardtraxx Veteran

Hey man!

Vet dat je een Q&A hier doet, erg tof!

1. Ben je ook van mening dat de anti climax zijn hoogtepunt gehad heeft in de scene? Ze worden tegenwoordig zo vaak gebruikt dat het namelijk niet heel erg een anti climax meer is naar mijn mening.
2. Hoe zit het nou met Alpha²? Hoe gaat dat er aan toe tijdens collabs zoals met die van jou? Geven ze hun mening hoe ze iets willen laten klinken en mag jij het invoeren of maken ze wel degelijk hun eigen producties? Ik vind Senses namelijk heel erg op jouw stijl lijken.
3. Hoe denk jij over hardstyle in Amerika? Denk je dat het gaat slagen of is het (grote) publiek daar niet gemaakt voor hardstyle tracks die jij en de andere 'raw' artiesten maken.
4. Hoe denk jij dat een Qlimax anthem gemaakt moet worden? Ben jij van mening dat jij de aangewezen persoon daar voor bent of vind je dat je daarvoor eerst een paar keer gedraaid moet hebben op Qlimax?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 01:16 
 
Hardtraxx Addict

Hee Bob, welkom op Hardtraxx :thumbsup:

Eigenlijk een rare vraag maar ons mam vroeg het na het zien van een aftermovie met jou erop:

Is/was jouw vader docent Engels? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 01:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hey Bob,

Q: Ben je nog van plan om een paar oude tracks een free release te geven?
Dan denk ik oa. aan Thorn, tba (track van Qountdown) 2-Sidez spul
en misschien eerste versie van The Message.
Misschien een leuke FREE pack :)

Q: Gebeurd er nog iets met 'Elements' wat op je website staat, en wat houdt het in?

Q: Staan er voor de komende tijd nieuwe collab's of releases op de planning?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 02:07 
 
Hardtraxxer

Supervet dat je deze Q&A doet en je fans op een andere manier te woord wilt staan dan gebruikelijk.

Ook ik heb een aantal vragen voor je.

1. Draai jij in een set enkel tracks die je zelf wilt horen/vet vind (uitgezonderd feesten met een bepaald thema zoals de Tijdmachine) of tracks waarvan je verwacht dat het publiek deze wilt horen, of wellicht zijn er wel eisen vanuit een organisatie/label/boekingskantoor. Ik begrijp dat je geen tracks kunt draaien van andere artiesten die op hetzelfde feest draaien. :P

2. Bereid jij je op ieder event hetzelfde voor of heb je verschillende benaderingen naar een feest toe? En op welke manier bereid jij je op een event voor?

3. Headhunterz zei in zijn Q&A dat de EDM gegroeid is doordat (veel) mensen harddrugs gebruiken op feesten. Hoe kijk jij hier tegenaan en wat is volgens jou de invloed van harddrugs op feesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 02:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hallo Bob,

Zou je alsjeblieft nog een keer willen overwegen om de eerste versie van The Message te releases?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 02:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi B-Front,

Waar de meesten hier vragen naar je positieve ervaringen, ben ik ook wel benieuwd naar een negatieve ervaring.

Is er een boeking geweest waarbij echt alles niet ging zoals je wilde? (mixfouten, slechte trackkeuze etc)
Zo ja, welke boeking was het? En hoe heb je die avond beleefd en hoe kijk je erop terug?

Is er wel eens iets gebeurd in je carriere waar je vandaag de dag nog steeds echt spijt van hebt? (denk hierbij aan boekingen, omgang met collega's/fans etc)

En ook ik ben benieuwd naar Elements! Dus please, vertel ons erover! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 03:09 
 
Hardtraxx Veteran

Hoi B-Front.

Leuk dat je dit doet :D

Q. Wat denk jij te bereiken in de hardstyle, wat is jouw droom of je doel?
Q. Met welke artiest(en) binnen en buiten de scene heb je goed contact?
Q. Bepaal je zelf je eigen studio tijden? Dus als je een dag geen zin hebt dan kom ga je niet of worden daar wel eisen voor gesteld?

Groetjes Linnar mede haargenoot :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 03:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Welk nummer van jezelf vind je het allervetst? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 05:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor alle leden: het lijkt me handig dat iedereen wel even de vragen doorneemt, zodat er niet allemaal dubbele vragen in komen. Dat is voor Bob niet echt handig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 11:02 
 
Hardtraxx Veteran

Q: Waarom heeft het zolang geduurd met het releasen van Frequencerz & B-Front - Fatality ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hee B-Front, toffe actie van je deze Q&A sessie! Je bent al tijden m'n favoriete hardstyle-producer en stelt me bijna nooit teleur op feesten met je sets. Wil je hier allereerst ontzettend voor bedanken!

Veel vragen die ik ook had zijn al gesteld, maar heb er nog een paar:

Q: Laatst heeft Caine z'n nieuwe track Requital gereleased. Deze lijkt ontzettend veel op Inner Creativity (soort remix zou ik zeggen) en heeft sowieso wel wat weg van jouw style. Heeft Caine je eerst laten weten dat ie zo'n track aan het maken was of voelt het toch niet een beetje als een rip-off. Hij lift zo toch wel een beetje mee op jouw succes zou je zeggen.

Q: Draai je liever op een groot event (mainstage) met veel publiek of op een kleinschalig feest met grotendeels liefhebbers? (politiek correct is natuurlijk beide zeggen :P )

Q: Wat wordt voor jou de volgende stap als artiest? Gewoon doorgaan aan de raw-kant van de hardstyle? Andere genres verkennen? Nieuwe projectjes opzetten? Zorgen voor een vernieuwing in de hardstyle (qua sounds)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 11:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hey Bob
Ten eerste natuurlijk heel vet dat je dit wilt doen!

Q: Waar haal jij, je inspiratie vandaan voor het maken van nieuwe platen?
Q: Wat vind je het grootste verschil tussen de scene van 5 jaar geleden en nu?
Q: Als je niet was doorgebroken in de hardstyle scene, wat zou je dan waarschijnlijk voor werk doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 11:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dag B-Front!

(Heel erg benieuwd naar de laatste vraag van Wootum!)

Q: Komen er nog samenwerkingen aan met Zany? En waarom worden er tussen sommige artiesten toch redelijk 'weinig' collabs gemaakt? Ik had er bijvoorbeeld meer van jou en Zany verwacht na al die jaren bij Fusion!

Cheers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 12:42 
 
Hardtraxx Newbie

jow B-front

Q: Ga je zelf soms naar feesjes gewoon om te feeste en niet om te draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hee Bob,

Ontzettend gaaf dat je hier de tijd voor neemt, je bent al jaren lang mijn favoriete producer en ik beschouw Mysterias en Inner Creativity echt als een van de gaafste nummers die ooit gemaakt zijn!

1 van de dingen die ik altijd weet te bewonderen, is dat het niet uit maakt of je op Hardbass staat of op een discotheek avond, het ziet er altijd uit alsof je het ontzettend naar je zin hebt als je staat te draaien.

nou is mijn vraag: is het na al die jaren nog steeds zo leuk om te draaien, of zie je het inmiddels echt als werk? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey B-Front!

Sinds jij je eigenlijk tussen de meest bekende DJ's van de scene bent gaan nestelen is de rauwe kant van de hardstyle erg in populariteit toegenomen. Denk je dat je zelf mede verantwoordelijk voor bent? Hoe kijk jij eigenlijk tegen die "hokjesvorming" aan?

Door je haarkleur etcetera ben je relatief makkelijk te herkennen in een publiek. Ik kan me voorstellen dat je af en toe helemaal geen trek hebt in alle aandacht. Hoe pak je dat dan aan als er toch een horde fans staan te wachten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 14:41 
 
Hardtraxxer

Hey bob,

Ik vroeg me af of er ooit nog wat gaat gebeuren met de 2-sidez tracks (zoals god etc)
Ook ben ik erg benieuwd of jij ook plannen hebt voor een album? :woot:

Verder wil ik zeggen ga vooral zo door met jouw producties,want die sfeer die jij steeds weet neer te zetten is echt ongekend :drool: en het erg gaaf is om te zien hoe jij los gaat en geniet achter de draaitafels echt respect daarvoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jo rooin

Joun muziek heeft me in veel tijden echt geholpen.

Wat vind je er van dat je mensen zo kan raken met joun muziek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 15:27 
 
Hardtraxx Addict

B-Front,

De meeste DJ's draaien redelijk "egoïstisch" door veelal eigen muziek te draaien.
Een jaar of 5 geleden werd er nog veel van andere DJ's gedraaid en ook van andere labels.
Wat vindt je ervan hoe sets vandaag de dag worden ingericht binnen de hardstyle scène?

Veel succes nog in de toekomst met draaien/ produceren, ga zo door!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste Bob, :)

Denk jij dat jouw sets worden beperkt door de verwachtingen van het publiek of de eisen van de organisatie en zo ja, in hoeverre? Komt het bijvoorbeeld wel eens voor dat je een track super vet vindt, maar niet kunt/wil draaien omdat het niet verwacht wordt in een 'B-Front set' of niet is waarvoor je geboekt wordt? En wat voor tracks zijn dat dan? Zou je ook tracks uit andere genres in je set willen verwerken als dat meer 'geaccepteerd' zou worden? Ik weet dat je in ieder geval vroeger wel eens tracks als Discorecord "misplaatst" laat draaide en dat vond ik altijd alleen maar vet. Zou je dan wel eens op een ander tijdstip willen staan om wat anders te kunnen draaien dan normaal? Op welke podia heb je bijvoorbeeld de beste gelegenheid om te experimenteren of breed te draaien? En wat voor concept zou jou het meeste trekken als DJ? Als jij zelf een feest zou kunnen 'ontwerpen' om als bezoeker heen te gaan en evt. ook te draaien, hoe zou dat er uitzien qua muziekgenres, stijlen, en opbouw gedurende de avond?

Veel vragen, maar het ligt allemaal wel een beetje in dezelfde lijn. Hoef dus geen individuele antwoorden op elke vraag, maar een verhaaltje over dit onderwerp zou leuk zijn. Voor veel hier denk ik interessant omdat er erg veel over variatie, vrijheid, commercialiteit wordt gepraat hier (niet altijd op een redeijke manier). Natuurlijk zijn limitaties onvermijdelijk, maar ik vroeg me af hoe jij het ervaart. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoi Bob, hoestie?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen