Rickzel schreef:
Heel leuk dat je dit wil doen, vooral omdat er toch wel vaak kritiek is hier, kan er alleen maar respect voor hebben dat je hier de tijd voor neemt.
Q1:Aangezien je waarschijnlijk enorm veel nieuwe tracks toegestuurd krijgt voor de podcast? Wat vind je op dit moment het meest veelbelovende talent, en moeten we volgens jou goed in de gaten houden?
Q2: Hoe kijk je op dit moment terug op je eerste album? Zitten daar nog tracks bij die je nog zou kunnen draaien in je huidige sets, of vind je dat je daar tegenwoordig te ver van af staat? Heb hem laatst weer eens van voor tot achter aangezet en was meteen weer onder de indruk, heb dat album toen echt helemaal grijs gedraaid!
Q3: Je loopt al een tijdje mee, maar wie is jouw voorbeeld geweest?
Q4: Hoe ben je op het thema gekomen van je album? "Adapt or Die", ik vind het als ik eerlijk ben een beetje een aparte keuze voor een titel van een album. Ben dus wel heel benieuwd wat de gedachte er achter is.
Q5: Welke doelen heb je op dit moment nog voor jezelf? Waar kun je nog van dromen?
Hey Rickzel,
Geen probleem, ik loop nooit weg van kritiek. Ik denk daarnaast altijd dat kritiek opzich goed is, dus doe daar graag iets mee.
Clockartz vind ik echt geweldig.
Bedankt voor het compliment. Ik vind het zelf nog steeds een goed album. Check mijn eerdere antwoorden op je vraag.
Toen ik begon waren dit zeker weten Beholder en Max Enforcer. Ik was echt helemaal weg van de Seismic sound. Ik heb deze mannen nog steeds heel hoog staan.
Het heeft 2 redenen. Reden 1: Ik mijn leven heb ik veel dingen meegemaakt en er zijn bijv dingen die gebeuren met je gezondheid en dan moet je jezelf er op aanpassen en verder gaan. Ik moet bijv geopereerd worden aan mijn Galblaas en ik heb geen keuze, dus is het letterlijk Adapt or Die
Die quote helpt mij in mijn denkwijzen.
Reden 2: Stiekem is het ook een antwoord op mensen die alleen maar haten, niet per se op mij maar in het algemeen. Als je bepaalde muziek of een bepaalde artiest niet tof vindt, kan je je beter verdiepen in andere muziek of artiest
Ik heb nog zoveel doelen. Ik wil bijv zolang mogelijk blijven draaien.