Ik heb zojuist een paar dj's die op het forum actief zijn een pb'tje gestuurd :
Welke dj's er verder nog bij komen zien we vanzelf wel
Voorlopige Dj's die deel lijken te nemen:
- DJ Thera
- The Vision
- Blackburn
DJ Thera reageerde direct al terug en die wil meedoenGoedemiddag *betreffende dj* ,
Laatst zat ik eens te denken en heb ik een ideetje bedacht waarbij ik graag om de medewerking zou willen vragen van een aantal actieve dj's op het forum.
Het idee is als volgt:
Het leek mij leuk als jullie bijvoorbeeld een edit van een van jullie tracks zouden willen maken (kick edit, vocal edit etc) of eventueel een oude plaat die je zelf al langere tijd op de planken hebt liggen en waar je verder toch niks meer mee van plan was die je hier wel geschikt voor lijkt. Als jullie (de dj's) de tracks af hebben zal ik een topic aanmaken waar deze in komen te staan. Het gaat hier wel om een free EP
(Tracks kunnen naar mij verzonden worden op *mijn* @gmail.com )
Als je dit een leuk idee lijkt, je er aan mee zou willen werken en hier een stukje van je tijd in zou willen stoppen zou echt super super tof zijn en ook niks meer dan lof daarvoor!
Het leek mij wel handig om een datum af te spreken wanneer de tracks uiterlijk afzijn omdat de ene anders zijn track al na 2 dagen af heeft en de ander over 5 maanden pas .
Een mooie datum hiervoor leek mij 1 december. Dit geeft jullie ruim 2 maanden de tijd om eventueel een gaatje te vinden hiervoor in jullie drukken schema's.
Nogmaals voor de dj's die mee zouden willen werken echt ontzettend bedankt want ik weet dat ik hier best wat van jullie vraag.
Nog een fijne dag verder en zeer vriendelijke groeten,
Sander van Bruggen
Welke dj's er verder nog bij komen zien we vanzelf wel
Voorlopige Dj's die deel lijken te nemen:
- DJ Thera
- The Vision
- Blackburn
Last edited by SVB on 27 Sep 2016 13:14, edited 2 times in total.