Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 00:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
Hee Diana :)

1. Met welke andere dj's trek jij het meeste op?

2. Al je samenwerkingen met Delete leveren geweldige tracks op, kunnen we het komende jaar weer op collabs rekenen?

3. Is het al bekend wanneer Alone gereleased wordt (ongeveer)? Zo ja, wanneer? :woot:

Tot slot wil ik zeggen dat ik het afgelopen jaar enorm van je setjes heb genoten. Ga zo door!

Hi!

A1: Ik heb met veel wel contact, maar jongens zoals Delete, Titan, Break Zero, Deepack, Bass Chaserz en vast nog wel meer, heb ik regelmatig contact mee en zijn meer vrienden dan collega's.

A2: We hebben natuurlijk net Alone afgerond. Daarnaast verwacht ik vast wel weer een collab alleen weet ik niet of dat dit jaar nog gebeurt.

A3: We zijn momenteel met Theracords aan het kijken wanneer we Alone gaan releasen, meer info heb ik dus helaas nog niet.

Thanks! Goed om te horen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 00:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Q1: In 2014 (vrij recent dus) heb je Delete - Eden geremixt, maar voor zover ik weet heb je deze vrijwel nooit gedraaid op een feest. Was je uiteindelijk niet tevreden hierover of is hier een andere reden voor? Ik vond het namelijk erg tof om een Delete plaat in een Deetox jasje te horen thuis alleen heb hem helaas nooit live mogen horen.

Q2: Deze gaat over een recente facebook reactie van je.
Citaat:
Citaat:
Really waitin' for this one smile-emoticon will you prepare a track with delete and warface for the event?

Citaat:
Probably not.. No time atm

Ik ben persoonlijk erg benieuwd waar je tijd dan aan opgaat als je 10 uur per dag bezig bent in de studio en gedurende 3 weken geen tijd hebt voor een collab (even er van uitgaande dat Warface en Delete sowieso genoeg tijd zouden hebben). Kunnen we de komende maanden iets speciaals van je verwachten, zoals meer live-acts of wellicht een album in je nieuw-gevonden stijl waar je momenteel veel tijd aan kwijt bent?

Q3: Waar haal jij je inspiratie vandaan om tracks te maken?

Q4: Ik heb op Q-Base erg genoten van je set in de Theracords bunker. Het was erg vet om je oude tracks te horen. Ze doen, voor zover ik als niet-producer kan horen, niet onder voor de tracks van tegenwoordig en er gingen een hoop mensen los. Hoe kan het dan toch dat je deze niet meer in je sets draait? Als ik zo om me heen kijk geldt voor het overgrote deel van het raw hardstyle-publiek dat 'harder = beter', en deze tracks gaan mijn inziens toch wel wat harder dan een hoop tracks van tegenwoordig.

Erg tof dat je dit wil doen Diana en ik ben erg benieuwd naar je antwoorden op deze en andere gestelde vragen. :) Ook ben ik erg benieuwd naar wat we in 2016 van je kunnen verwachten, ga zo door want het gaat volgens mij heel goed!

A1: Ik heb hem rond die tijd regelmatig gedraaid alleen was ik er al gauw flauw van :P Dat was ook een periode waarin ik veel leerde qua produceerde en snel groeide en dus snel uitgekeken raakte op mijn oudere platen.

A2: Ik heb net een break van een maand gehad en zit sinds vorige maandag pas weer in de studio. Ben nu met de collab bezig met Rebelion en heb nog wat solo projecten die ik in de tijd van Loudness LIVE mee was begonnen en daar wil ik graag mee verder. Daarnaast heb ik ook nog wat cursussen die ik zo snel mogelijk wil volgen en dat samen opgeteld zorgt ervoor dat ik nu even geen tijd heb :)
Ik heb verder nog geen plannen voor een album (zou het wel willen). En qua liveact, dat ligt meer bij organisaties. Aan hun de keus of ze Deetox of Deetox LIVE willen.

A3: Dat kan overal wel van komen. Zo kan ik ideeën krijgen door een vocal, maar het kan ook zijn dat ik gewoon random sounds ga maken op een brakke zondag en van daaruit inspiratie krijg. Films of andere muziek kunnen ook erg inspireren.

A4: De echt oudere tracks van mij zijn altijd door een bepaalde groep goed ontvangen maar vanuit de DJbooth zag ik dan ook altijd dat mensen vooraan los stonden te gaan maar daarachter stond het vrij stil. (Geldt niet voor de TC Bunker want daar kwamen de meeste om juist dit soort tracks te horen). Op technisch gebied zijn de tracks gewoonweg niet goed genoeg voor mij om nog te draaien. Ook ben ik in de loop der jaren iets veranderd qua stijl.

Bedankt! Ik hoop dat je wat kan met mijn antwoorden :thumbsup: ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 01:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Vraag1: Hoe kijk jij tegen ghostproducers aan? Vind je het goed dat deze er zijn of vind jij het oneerlijk omdat het beeld voor veel mensen zo is dat de dj de tracks maakt en zo de producer geen 'eer' krijgt.
Vraag2: Heb je nog interesse om je studiosessies (een deel ervan) te livestreamen? Zo ja, wanneer zou je hiermee willen beginnen? & welke dingen wil je dan uitleggen of doen, zoals Frontliner sommige demo's laat horen en het meer interactiever maakt met de kijkers of zoals Degos & Re-Done en gewoon laten zien waar hun mee bezig zijn?
Vraag3: Wat is het meest interessante geluid in een hardstyle track, kwa het maken ervan of de oneindige variatie die je ermee kan maken?
Vraag4: Experimenteer jij ook met andere genres?
Vraag5: Welke DAW gebruik je?
Vraag6: Welke hardware en software ben jij mee begonnen?
Vraag7: Welke hardware is een must voor een beginner producer?
Vraag8: Hoe belangrijk vind jij artwork voor een release?
Vraag9: Sinds welke leeftijd ben jij begonnen om te produceren en met welke muziekgenre was je toen bezig?
Vraag10: Heb je ooit op een punt gestaan om te stoppen met produceren?
Vraag11: Hoe ziet jouw dag er uit als je gaat produceren?
Vraag12: Hoe ziet jouw dag er uit als je niet naar Theracords HQ gaat?

A1: Ik ben niet de grootste fan van ghost producties maar ik snap wel dat het gedaan wordt. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen de hele dag in een klein hokje voor een beeldscherm kan zitten of gewoon weg geen tijd heeft om te produceren.

A2: Ja dit ben ik nog wel van plan. Ik heb nog geen idee over het hoe, wat & wanneer dit zal zijn.

A3: Pff, alles is interessant haha. Als ik iets moet noemen dan is het toch wel de kick.

A4: Nog niet. Binnen de hardstyle valt er voor mij nog veel te leren en te maken. In de toekomst zou ik wel eens een house plaat of juist een industrial track voor de lol willen maken.

A5: Logic

A6: Het eerste software wat ik veel heb gebruikt was vooral Sylenth.1, Nexus & Quadrafuzz. Daarnaast nog wel wat kleine dingen maar dat weet ik zo niet meer. Mijn eerste hardware wat ik aan heb geschaft was een Acces Virus TI Snow.

A7: Geen. Hardware is geen must, je moet eerst zorgen voor een goede basis en dat kun je prima met software leren.

A8: Redelijk belangrijk. Ik wil vooral zelf dat het er tof uitziet en dat het bij de track past.

A9: 22/23, Hardstyle

A10: Wel momenten dat ik heb getwijfeld of me dit wel ging lukken maar niet om te stoppen nee.

A11: Opstaan, sporten, bezig met mijn paarden en vanaf 11:00/12:00 de studio in tot +/- 18:00. Dan eten en als ik midden in het project zit dan ga ik 's avonds weer de studio in. Als ik even geen zin heb of geen druk heb dan ga ik 's avonds lekker series kijken.

A12: Ik kom nooit op de TC HQ, ik heb mijn studio momenteel nog thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 01:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Niekert schreef:
Hee Deetox! :)

Ik heb eigenlijk 'maar' 3 vragen voor je, aangezien er al een hoop gesteld zijn. :P

1. Is het misschien een idee om een keer wat tutorials te doen? Ik vind jouw stijl ( En de Theracords stijl in het algemeen natuurlijk ) supervet dus het zou super zijn om te zien hoe jij bepaalde dingen nou aanpakt. :D

2. De 23e draai je op hard bass. Hoeveel voorbereiding gaat er nou eigenlijk in zo'n groot evenement voor jou? En wat voor voorbereiding?

3. Als je een top 3 van jouw eigen tracks moest maken, welke zijn dat dan? :)

Alvast bedankt en tot de 23e! :D

Hi!

A1: Zoals ik eerder heb vermeld wil ik in de toekomst wel eens een livestream gaan doen. Kijk dan vooral mee :) Tutorials maken vind ik nogal zonde van mijn tijd haha.

A2: Ligt er een beetje aan hoe en op welk feest je staat. Komende Hardbass sta ik b2b met 2 anderen en heb ik uiteindelijk maar een half uur te vullen qua muziek. Enige voorbereiding is dan tracks uitzoeken en gewoon lekker gaan produceren en hopen dat je tracks op tijd af krijgt.

A3:
1. Lower Level
2. Bring The Riot
3. Het Land Van

See you at Hardbass :woot: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 01:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Hoi Diana,

1. Leuk dat je hier actief bent op het forum (ook buiten deze Q&A). Wat is de reden dat je hier vaker aanwezig bent dan veel van je collega's?

2. Koop je wel eens muziek om te draaien, of krijg je tracks altijd gratis opgestuurd door je collega's?

Hi!

A1: Komt denk ik omdat ik als beginnende DJ al actief was op Hardtraxx en dit is er altijd een beetje ingebleven :P

A2: Ik krijg de meeste tracks wel opgestuurd. Soms wil ik wel eens een plaatje draaien die ik niet heb en dan koop ik hem netjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 16:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Hoi Diana,

Vraag: In 2015 heb je een heleboel gave boekingen gehad, waaronder Hard Bass als Freakz At Night zijnde, X-Qlusive en natuurlijk Qlimax. Volgens velen te snel en niet terecht. Hoe kijk jij hier zelf tegenaan? Doet de kritiek iets met je, of kan jij je mentaal afsluiten van dat?

Vraag: Heb je nog artiesten waar je in de (nabije) toekomst een collab mee ambieert?

Vraag: Hoe kijk jij tegen de huidige hardstyle scene aan? In mijn ogen heb je inmiddels wel een duidelijke rolverdeling in de scene. Natuurlijk de euforische kant, met artiesten als Cyber, Wildstylez of Noisecontrollers. De wat toegankelijkere rauwe kant, met artiesten als B-Front, Ran-D of Frequencerz. En dan ook nog de ietwat industriële kant, zoals een Vazard, Main Concern of Malice. In welk rijtje zou jij je scharen en hoe denk jij hierover?

Dank voor je tijd en moeite!

Hoi!

A1: Qlimax was eigenlijk het enige feest waar ik het e.e.a aan kritiek heb gekregen maar dat had ik van te voren wel verwacht natuurlijk :) Ik denk dat ik in het verleden mij er veel van aan zou trekken maar nu niet meer zo. Of het nou terecht of onterecht is, ik sta er, dus ik moet er het beste van maken ^^

A2: Deze vraag is inmiddels meerdere keren beantwoord.

A3: Ik vind persoonlijk mooi dat hardstyle zo breed is tegenwoordig, op deze manier is er voor ieder wat wils en heb je meer ruimte om buiten je comfort zone te stappen.
Ik denk dat ik zelf qua tracks tegenwoordig meer richting de rauwe kant ga ipv de industriële. Maar met mijn setjes bouw ik meestal wel een brug tussen die twee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 16:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hurrikane schreef:
Hoi,

Ten eerste: dank voor je tijd. Ik heb eigenlijk niet zoveel vragen:

1. Waar haal je je inspiratie vandaan? (zowel van andere muziekgenres als in totaal andere dingen buiten de muziekwereld)

2. Ik las ooit ergens dat de kick in de track Fatal is ontstaan uit een scratch. Ik ben een leek als het aankomt op produceren, maar is deze methode 'eenvoudiger/effectiever' of zelfs beter t.o.v. de andere methodes voor het produceren van een kick?

Hi!

A1: Ik begin meestal in een track met bijv. een vocal, dan komt bij mij de inspiratie vanzelf. Maar het kan ook zijn dat ik ideeën krijg tijdens een film of een vocal hoor in een game en dan al gelijk een idee krijg voor een track.

A2: Dit heb je denk ik van mijn FB? Zo ja, dan heb je dat denk ik verkeerd geïnterpreteerd :P. Ik zei namelijk 'We have build this kick from scratch' of beter gezegd, we hebben een compleet nieuwe kick gemaakt voor Fatal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 17:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Casp schreef:
Beste Diana,

Vraag
Hoe ben je bij Theracords terecht gekomen?

Vraag
Hoelang produceerde je al voordat je besefte dat je er iets mee ging doen? (of voordat het werd opgepikt)

Vraag
Hoe is je remix van Sick MF tot stand gekomen? Vond het origineel altijd al erg vet maar je remix nog vetter met die pitchkicks en die hele "modernere" sfeer

Vraag
Zijn er nog bepaalde trucjes die je gebruikt naast EQen en panning, om meerdere elementen tegelijk in je track te mixen? of moet ik gewoon beter mn oren gebruiken :$
m.a.w. heb je nog mixtips

Vraag
Uit hoeveel layers bestaan jouw kicks over t algemeen? en watvoor layers zijn dit dan?

Vraag
Hoeveel uur werk zit er gemiddeld in een project, voordat ie gereleased wordt?

Vraag
Wat vind je ervan dat het publiek toch een bepaalde soort stijl van je verwacht? Heb je niet af en toe zin in om bijvoorbeeld een zwaar euforische set/track te draaien/produceren?

Vraag
Wat vind je van het grote drugsgebruik op feesten? Heb je niet af en toe het gevoel dat het grootste gedeelte voor wie je staat te draaien eigenlijk niet echt doorheeft wat je nou staat te draaien, of wie er eigenlijk staat te draaien? En dat veel mensen toch niet dezelfde "waardering" voor de muziek hebben als jij?


Bedankt voor je tijd!

A1: Ik ben destijds begonnen met lessen bij Pieter. Na een tijdje wouden zij mij graag bij Theracords en voor mij was dat ook een geweldige kans.

A2: Niet. Ik ben begonnen met draaien en na een tijdje besefte ik me dat ik ook wou gaan produceren en dat ben ik dan ook gaan doen. Zoals ik hierboven al zeg, ben ik bij Pieter gaan lessen en zo is het balletje gaan rollen.

A3: Goed om te horen ^^ Ik wou daar toen graag een remix van maken en dus heb ik de A2 broers benaderd en zij gingen meteen akkoord.

A4: Ik zelf gebruik niet veel meer dan eq en panning eigenlijk. Verder is afmixen is een hele kunst op zich, waarin ik zelf ook nog veel aan het leren ben. Belangrijkste is in ieder geval dat je uit alle sounds de frequenties weghaalt die je niet nodig bent zodat sounds de ruimte krijgen en elkaar niet in de weg zitten. Verder werk ik veel met analyzers om meer inzicht in mijn geluiden te krijgen. Om echt meer tips te kunnen geven zou je iets specifieker moeten zijn :)

A5: Mijn kicks bestaan over het algemeen uit 3 lagen/onderdelen: 1 voor de punch, 1 voor de body van de kick (het karakter) en 1 voor de tail. Het komt wel eens voor dat ik er nog een of meerdere lagen aan toevoeg voor bijvoorbeeld wat extra distortion, maar dit is niet altijd het geval.
Op deze manier kun je je kick per onderdeel aanpassen zonder daarbij de andere onderdelen van je kick aan te tasten.

A6: Pff dat varieert heel erg want ik ben (nog) niet zo'n snelle producer. Ik heb al wel eens een track in 2 weken gemaakt maar heb ook tracks gehad waar ik 3 maand aan zat te sleutelen.

A7: Ik draai wat ik zelf het meest tof vindt dus ik heb er niet zo'n last van. Maar het lijkt me wel tof om eens een euforische set te draaien. 'Het Land Van' was voor mijn doen al redelijk euforisch qua produceren.

A8: Ik heb niet het idee dat iedereen die drugs gebruik ook gelijk niet meekrijgt wat er gebeurt en wat een DJ draait. Voor mijn gevoel (gebaseerd op reacties tijdens en na een feest) krijgen mensen nog genoeg mee. Over drugs gebruik zelf: Heb er zelf niks mee, maar als mensen willen gebruiken moeten ze dat lekker doen, ik kan me er niet druk om maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 17:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Hey Diana, supergaaf dat je dit doet!

Ik wil eigenlijk weten of je een tip hebt voor producers die willen gaan draaien? Waar kun je het best beginnen?

Hoi Tim,

Zou je iets specifieker kunnen zijn? Wil je bijvoorbeeld weten hoe je leert draaien, of welk apparatuur je nodig bent etc.?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 17:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Hey Diana! Tof dat je dit wilt doen :)

Q: Stel dat jij je eigen stage mocht hosten op een festival van 12:00 tot 00:00, hoe zou je de line-up dan invullen? Geen beperkingen qua kosten o.i.d. door de organisatie, alles mag.

Q: Als je zelf niet hoeft te draaien, bezoek je dan ook weleens grote (of kleine) feestjes? Hoe ga je dan om met de aandacht als je herkent wordt?

Q: Wat is jouw grote droom die nog niet is uitgekomen binnen de muziekwereld?

Q: Heb jij nog een (parttime?) baan naast je werk als dj/producer, en wat dan? Zo nee, wat deed je voordat je je volledig op je muziekcarrière bent gaan richten?

Q: Welk nummer zou je altijd nog eens live willen draaien (maar heb je nog niet gedaan om welke reden dan ook)?

Hi,

A1: Om ervoor te zorgen dat ik niemand vergeet of te kort doe antwoord ik hier liever niet op :) Daarnaast zou ik het ook eerlijk gezegd niet weten. Het zou in ieder geval een opbouwende line up zijn a la Qlimax.

A2: Momenteel bezoek ik zelf niet veel feesten meer. Mocht ik geen boeking hebben dan ben ik vaak blij dat ik even een zaterdag avond thuis ben. Heel enkel bezoek ik nog een groot feest of festival en de aandacht die ik dan krijg hoort er nou eenmaal bij en vind ik ook niet zo erg (Dit heb ik eerder in de Q&A ook iets meer uitgebreid uitgelegd).

A3: Mainstage van een groot festival, een anthem maken voor een groot feest, er zijn nog veel landen waar ik graag zou willen draaien en ooit een eigen X-Qlusive zou het ultieme hoogtepunt zijn denk ik.

A4: Ik ben inmiddels alweer 2 jaar fulltime aan het produceren. Daarvoor was ik paardrij Instructrice op mijn vader zijn manege.

A5: Dat zijn er heelveel maar de track die meteen in me op komt is The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 18:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Crippled schreef:
Hey Deetox, leuk dat je zo interactief met je fanbase omgaat!

Ik ben benieuwd wat je zou kiezen als dit zich voordoet:

- Je mag optreden voor 50.000 man, maar wel op een knoertlelijke stage.
- Je mag optreden voor 20.000 man, maar op de vetste stage die je ooit hebt gezien.

Welke van de 2 zou je kiezen? :innocent:

Lastige vraag haha, maar ik zou dan kiezen voor de 20.000 man met vette stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 18:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Ik gooi er ook nog een paar vraagjes bij! :)

1. Hoe gebruik jij Hardtraxx? Lees je alleen bepaalde topics (zo ja: welke?), scan je de hele site of zoek je je eigen naam via de zoekfunctie?

2. Diverse artiesten zijn in het verleden doorgebroken via bepaalde sites en fora. Een bekend voorbeeld daarvan is Noisecontrollers, die via Synthforum opgepikt is door Fusion. Denk je dat Hardtraxx in theorie ook gezien kan worden als zon voedingsbodem of is het internet wat dat betreft meer richting social media verschoven?

3. De laatste jaren komen steeds meer artiesten met een album. Zie je jezelf dit ook nog eens doen in de toekomst?

A1: Ik check vaak even het 'Wist je dat' topic. Soms als ik even niks te doen heb blader ik door het hele forum heen, ga ik tracks luisteren of gewoon reacties op feesten lezen. Zoekfunctie gebruik ik ook regelmatig idd om te kijken wat er zoal over mij gezegd wordt :P

A2: Ik denk wel dat op een site als hardtraxx artiesten ontdekt kunnen worden, maar ik denk ook dat dat vroeger wel meer het geval was dan tegenwoordig. Het is tegenwoordig veel makkelijker om in contact te komen met een label via bijv. social media oid.

A3: Ik heb er wel eens over nagedacht en ik zou het wel willen doen, alleen zal dit niet op korte termijn gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 18:19 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hi Iedereen!

Bedankt voor de leuke vragen ^^ Volgens mij heb ik ze allemaal beantwoord nu.
Het topic is dus weer open voor eventuele nieuwe vragen/discussies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 19:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Q1: De laatste jaren komen er enorm veel 'raw' producers uit de grond schieten die eigenlijk allemaal een soortgelijk principe in hun tracks hanteren, wat bij een groot deel van het publiek wel goed aan slaat. Hoe kijk jij hier tegen aan? Vind je het leuk om te zien dat er zoveel aanwas is, of denk je in je achterhoofd ook aan de vele concurrentie die het oplevert?

Q2: Voel je jezelf geneigd om mee te gaan met de trend/hype van het moment, al dan niet om populair te blijven bij de massa? We zien de laatste jaren enorm veel producers die dezelfde type tracks maken en qua originaliteit laat het in mijn ogen toch erg te wensen over.

Q3: Wat is je favoriete hardstyle plaat aller tijden?

Q4: Wat is je favoriete niet-hardstyle plaat aller tijden?

Alvast bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q1: Meest ondergewaardeerde VST?

Q2: Hoe vet is Kontakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aansluitend op mijn vorige vraag (heb je denk ik overheen gelezen :$ ): aangezien je bent begonnen als DJ... Wat vind je leuker: draaien of produceren? En waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Wat is in jouw ogen het hoogst haalbare voor een raw artiest? (Bijvoorbeeld het hosten van een eigen xqlusive acht ik je toch net iets te hard voor op dit moment)

2. Welke track (van jezelf of iemand anders) ligt het meest in de buurt van je eigen sound waar je aan probeert te werken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 19:34 
 
Hardtraxx Elite

Leuk dat je dit doet Diana!

Mijn vraag:
Krijgt een artiest wat extra's als hij/zij een anthem maakt voor een feest of verschilt dat per organisatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 20:01 
 
Hardtraxx Newbie

V1: Hoe lang denk je nog dat Hardstyle als muziekgenre blijft bestaan? Zal het ten onder gaan aan de te weinig originele platen, de producers die massaal de hardstyle de rug keren of zal het altijd wel langzaam blijven bewegen?

V2: Wat vind je van de nieuwe CDJ-2000NXS2 met DJM-900NSX2, heeft het toegevoegde waarde aan een dj set volgens jou dat er een upgrade is van de CDJ-2000?

V3: Hoeveel invloed heeft Theracords in jouw sets? Zeggen ze wel eens dat je een track van een talent moet draaien of een track 'uittesten' van een andere artiest.. of laten ze je hier helemaal vrij in?

V4: Lekkerste soort alcoholische drank?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 20:54 
 
Hardtraxxer

Hoi Diana!

1.
Hoe is het ermee? :)

2.
Ben je komende tijd nog ergens op een feestje in Groningen te vinden? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 22:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Q1: De laatste jaren komen er enorm veel 'raw' producers uit de grond schieten die eigenlijk allemaal een soortgelijk principe in hun tracks hanteren, wat bij een groot deel van het publiek wel goed aan slaat. Hoe kijk jij hier tegen aan? Vind je het leuk om te zien dat er zoveel aanwas is, of denk je in je achterhoofd ook aan de vele concurrentie die het oplevert?

Q2: Voel je jezelf geneigd om mee te gaan met de trend/hype van het moment, al dan niet om populair te blijven bij de massa? We zien de laatste jaren enorm veel producers die dezelfde type tracks maken en qua originaliteit laat het in mijn ogen toch erg te wensen over.

Q3: Wat is je favoriete hardstyle plaat aller tijden?

Q4: Wat is je favoriete niet-hardstyle plaat aller tijden?

Alvast bedankt :)

A1: Zoals ik eerder tijdens de Q&A aangaf heb ik geen probleem met de formule maar vooral met het kwaliteit waarmee sommigen het uitvoeren. En natuurlijk is het een soort concurrentie want er is niet voor iedereen plek op een podium, maar uiteindelijk triggert het je ook om beter te worden en ervoor te zorgen dat je erboven komt te staan.

A2: Nee eigenlijk niet, ik maak vooral wat ik zelf tof vindt.

A3: Ik vind het erg lastig om echt 1 plaat te noemen maar ik denk dat het dan wel The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut) is.

A4: Durf ik echt niet te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 22:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Q1: Meest ondergewaardeerde VST?

Q2: Hoe vet is Kontakt?

A1: Ik heb geen flauw idee om eerlijk te zijn. Ik gebruik alleen maar gewaardeerde vst's als ik er zo over na denk :P

A2: Vet duur :lol: Nee maar Kontact is ideaal, je hebt er zo onwijs veel mogelijkheden mee en ik zou nu ook niet meer zonder kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 22:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Aansluitend op mijn vorige vraag (heb je denk ik overheen gelezen :$ ): aangezien je bent begonnen als DJ... Wat vind je leuker: draaien of produceren? En waarom?
Oeps sorry :$.. Ik vind draaien veruit het leukste om te doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 22:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
1. Wat is in jouw ogen het hoogst haalbare voor een raw artiest? (Bijvoorbeeld het hosten van een eigen xqlusive acht ik je toch net iets te hard voor op dit moment)

2. Welke track (van jezelf of iemand anders) ligt het meest in de buurt van je eigen sound waar je aan probeert te werken?

A1: Sowieso wil ik in de toekomst meer gevarieerd gaan produceren maar daarnaast denk ik niet dat hardheid een rol gaat spelen in het wel of geen eigen X-Qlusive. Je kan er niet omheen dat raw(om het even een naam te geven) een (belangrijk) onderdeel binnen de hardstyle is geworden. Ik denk dat RR een tijdje terug heeft bewezen een HmH vol te krijgen met een eigen feest. En als ik al ooit een eigen feest zou krijgen, dan ben je wel wat jaren verder.. wie weet hoe de scene er dan uitziet :)

A2: Lower Level & Lose Control voor dit moment. Maar ik ben momenteel bezig met een track met meer melodie dus dat zal weer heel wat anders zijn. Ik hoef ook niet zozeer een vaste sound.. ik wil gewoon vette tracks maken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 22:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
Leuk dat je dit doet Diana!

Mijn vraag:
Krijgt een artiest wat extra's als hij/zij een anthem maakt voor een feest of verschilt dat per organisatie?

Ik zou het niet weten, ik heb nog nooit een anthem gedaan :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen