SAIN7 wrote:Vraag1: Hoe kijk jij tegen ghostproducers aan? Vind je het goed dat deze er zijn of vind jij het oneerlijk omdat het beeld voor veel mensen zo is dat de dj de tracks maakt en zo de producer geen 'eer' krijgt.
Vraag2: Heb je nog interesse om je studiosessies (een deel ervan) te livestreamen? Zo ja, wanneer zou je hiermee willen beginnen? & welke dingen wil je dan uitleggen of doen, zoals Frontliner sommige demo's laat horen en het meer interactiever maakt met de kijkers of zoals Degos & Re-Done en gewoon laten zien waar hun mee bezig zijn?
Vraag3: Wat is het meest interessante geluid in een hardstyle track, kwa het maken ervan of de oneindige variatie die je ermee kan maken?
Vraag4: Experimenteer jij ook met andere genres?
Vraag5: Welke DAW gebruik je?
Vraag6: Welke hardware en software ben jij mee begonnen?
Vraag7: Welke hardware is een must voor een beginner producer?
Vraag8: Hoe belangrijk vind jij artwork voor een release?
Vraag9: Sinds welke leeftijd ben jij begonnen om te produceren en met welke muziekgenre was je toen bezig?
Vraag10: Heb je ooit op een punt gestaan om te stoppen met produceren?
Vraag11: Hoe ziet jouw dag er uit als je gaat produceren?
Vraag12: Hoe ziet jouw dag er uit als je niet naar Theracords HQ gaat?
A1: Ik ben niet de grootste fan van ghost producties maar ik snap wel dat het gedaan wordt. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen de hele dag in een klein hokje voor een beeldscherm kan zitten of gewoon weg geen tijd heeft om te produceren.
A2: Ja dit ben ik nog wel van plan. Ik heb nog geen idee over het hoe, wat & wanneer dit zal zijn.
A3: Pff, alles is interessant haha. Als ik iets moet noemen dan is het toch wel de kick.
A4: Nog niet. Binnen de hardstyle valt er voor mij nog veel te leren en te maken. In de toekomst zou ik wel eens een house plaat of juist een industrial track voor de lol willen maken.
A5: Logic
A6: Het eerste software wat ik veel heb gebruikt was vooral Sylenth.1, Nexus & Quadrafuzz. Daarnaast nog wel wat kleine dingen maar dat weet ik zo niet meer. Mijn eerste hardware wat ik aan heb geschaft was een Acces Virus TI Snow.
A7: Geen. Hardware is geen must, je moet eerst zorgen voor een goede basis en dat kun je prima met software leren.
A8: Redelijk belangrijk. Ik wil vooral zelf dat het er tof uitziet en dat het bij de track past.
A9: 22/23, Hardstyle
A10: Wel momenten dat ik heb getwijfeld of me dit wel ging lukken maar niet om te stoppen nee.
A11: Opstaan, sporten, bezig met mijn paarden en vanaf 11:00/12:00 de studio in tot +/- 18:00. Dan eten en als ik midden in het project zit dan ga ik 's avonds weer de studio in. Als ik even geen zin heb of geen druk heb dan ga ik 's avonds lekker series kijken.
A12: Ik kom nooit op de TC HQ, ik heb mijn studio momenteel nog thuis.