RTM93 schreef:
Hey Diana, ten eerste, nog gefeliciteerd! Grappig dat we de zelfde verjaardag delen.
Q1. Hoe ziet de verjaardag er van een producer eigenlijk uit, ís er een bepaalde dag bijvoorbeeld dat je tijd maakt voor je familie. (op de dag zelf of kies je dan een zondag.
Q2. Als je familie dan op bezoek ís, praten jullie dan veel over jou huidige carrière, en wat vinden je verschillende familie leden en eventueel relatie van je stap in het diepe. Waren er bijvoorbeeld mensen in je kringen die bijvoorbeeld niet zo enthousiast waren als dat jij dat zelf was toen je de stap maakte naar het fulltime produceren.
Q3. Deze gaat over de track erratic. Met warface. Het ís een track die ik live nooit heb gehoord en ik ga nog best wel wat feesten af waar ik jou of warface in die tijd heb aanschouwd. Ik vraag me dus af, heb ik die track gewoon over het hoofd gehoord en verbeeld ik me het of Was dit ook een track waar je niet zo blij mee Was en het niet vind passen bij je huidige tracks.
Bonus vraag: neem je erratic mee op usb naar hard bass
Bedankt en tot zaterdag.
Dankjewel
, jij ook gefeliciteerd
.
A1: Producers zijn ook gewoon mensen en vieren dus ook gewoon hun verjaardag
Toevallig kwam het dit jaar beter uit als ik het op zondag deed, maar dat had verder niks met mijn werk te maken.
A2: Tijdens verjaardagen etc. zijn ze vaak erg geïnteresseerd. Ik moet toch altijd even over bepaalde boekingen vertellen of filmpjes laten zien. Het levert iig vaak veel gespreksstof op haha. Ze zijn verder ook altijd enthousiast geweest, ook nadat ik fulltime ben gaan produceren. Natuurlijk zijn er wel twijfels geweest maar ik ben inmiddels 29 en mijn familie vertrouwt me er dan ook op dat ik volwassen genoeg ben om mijn eigen keuzes te maken.
A3: Hier heeft iemand anders eigenlijk al antwoord op gegeven:
yowan schreef:
Die is begin 2014 echt grijsgedraaid, ruim voor Warface zijn eerste album.. Denk verder ook niet dat die plaat mee kan gaan in de sets van tegenwoordig.
En hier kan ik mij dan ook wel in vinden
. Daarnaast kwamen we na Erratic ook met Chaos Reign en die vond ik persoonlijk veel toffer en heeft voor mij Erratic een beetje onder gesneeuwd.
Ik heb Erratic altijd op mijn USB staan
Maar ik zou niet te veel gaan hopen dat je hem hoort zaterdag
Tot zaterdag!