pecola-tje schreef:
Leuk dat je dit wil doen Deetox!
Vraag 1:Hoe ga je tegenwoordig om met mensen die steeds blijven volhouden dat je niet veel zelf doet? Neem het Freakz at Night project, waar veel mensen ervan overtuigd waren dat E-Force bijna al het werk deed, en jij er maar "een beetje bij stond" op Hard Bass, of dat ze steeds maar blijven zeggen dat je niet zelf produceert?
Ik kan me voorstellen dat je er moe van wordt en er niks meer op wil zeggen, maar het wel in je hoofd blijft spoken. Hoe ging je hier destijds mee om en hoe gaat dat nu? Wil(de) je je tegenover die mensen bewijzen aan de hand van bijv. studio previews, of ga je er niet meer op in?
Vraag 2:Welke Deetox plaat tot nu toe ben je nu echt het meest trots op?
Vraag 3:Wat is in jouw ogen de typische Deetox-sound? Wat zijn elementen die je het liefst in je tracks verwerkt?
(buiten het standaard "gevoel/emotie uitdrukken"-verhaal)
Vraag 4:Hoe kijk jij naar artiesten zoals Audiofreq? Iemand die zelf alle vrijheid durft te nemen om te experimenteren met zijn tracks en minder aandacht besteedt aan wat de grote massa van zijn tracks zou vinden?
Zie jij jezelf in de toekomst een collab maken zo iemand als een Audiofreq?
Vraag 5:Het leven van een artiest kan behoorlijk stressvol zijn, helemaal voor "grote" boekingen op Qlimax of XQ Holland..Heb je ook wel eens nachtmerries gehad van de zenuwen voor bepaalde boekingen? Zo ja, welke boekingen waren dat en hoe zag je nachtmerrie eruit?
Vraag 6:Zonvakantie of wintersport?
Kerstmis of Sinterklaas?
Pizza of sushi?
Vraag 7:Ik kan me nog herinneren dat jij en Titan op de Decibel Pre-Party op vrijdag in het publiek stonden te feesten. Als bekende artiest krijg je hier natuurlijk veel minder de kans voor omdat iedereen een praatje wil maken of met je op de foto wil.
Mis je dat nog wel eens of vind je de vele aandacht over het algemeen toch wel erg fijn?
Vraag 8:Wat is de meest gekke ervaring die je tot nu toe hebt meegemaakt met 1 van je fans?
En de meest gekke ervaring tijdens 1 van je boekingen?
Vraag 9:Meer wetende dat jij regelmatig optrekt met Delete, hoe staat het intussen met zijn verblijfsvergunning in Nederland?
Is alles intussen geregeld of is het nog steeds maar de vraag of het gaat lukken?
Vraag 10:Hoe denk jij persoonlijk over Hardtraxx? Jij bent namelijk naast B-Front en Villain 1 van de weinige artiesten die hier langere tijd actief blijft en ook graag wil reageren op bepaalde topics (waarvoor hulde!).
En merk je binnen het artiestenwereldje zelf ook dat sommige artiesten echt een pesthekel hebben aan deze site, of dat sommigen hier juist veel nuttige informatie uit halen (zoals een Villain voor zijn podcast)?
A1: Het zijn eigenlijk 2 vragen. Qua FAN vond ik de reacties wel meevallen. Het zag er op de beelden een beetje lullig uit maar we hadden van te voren afgesproken dat E-Force het mix werk zou doen en ik het live gedeelte. Achteraf hadden we dit beter af kunnen wisselen
Qua produceren heb ik altijd gevonden dat de reacties wel meevallen. Er zit af en toe iemand tussen die het niet geloofd en dat was in het begin heel frustrerend maar dat kan ik tegenwoordig makkelijk naast me neerleggen. Ik wil dit jaar nog wel een livestream doen om gewoon voor eens en altijd de monden te snoeren
A2: Misschien een afgezaagd antwoord maar eigenlijk alle tracks die ik heb gemaakt omdat ik het zelf heb gedaan. Bring the riot was wel veruit mijn grootste succes qua producties.
A3. Kan ik niet echt een antwoord op geven aangezien ik (nog) niet echt een signature sound heb . Wat voor mij op 1 staat en wat ik in elke track weer terug wil laten komen is drive & energie.
A4: Ik vind het helemaal geweldig wat Audiofreq, maar ook Geck-O of Phrantic doen. Die jongens zijn zo ver dat ze gewoon kunnen maken wat ze willen maken en dat ook gewoon doen. De kwaliteit wat uit Audiofreq zijn studio komt is zo waanzinnig hoog.. dus ja een collab zou ik niet erg vinden
A5: Nachtmerries heb mezelf nog niet op betrapt maar ik heb wel gehad bij bijv. Qlimax dat ik wakker op bed lag en alle slechte scenario’s door mijn hoofd heen gaan zoals verkeerde CUE knop indrukken of struikelen waardoor alles uitvalt enz.
A6: Zonvakantie / Kerstmis / Pizza
A7: Ik mis het niet zozeer want ik vind het ook erg leuk als ik op een feest ben en mensen willen een praatje of een foto maken. Ik vermaak me hoe dan ook wel, alleen de beleving is hierdoor wel wat veranderd maar niet in negatieve zin.
A8: - Gekke ervaring qua fans : Midden in het publiek op de knieën gaan en mij ten huwelijk vragen. Groot Deetox getatoeëerd op de onderarm. Een NL Vlag met Deetox erop op Defqon.1 Australië, en ja zo kan ik wel even doorgaan over momenten die voor mij bijzonder waren. Geen hele bijzondere dingen dus
- Gekke ervaring qua boeking: Pff geen idee eigenlijk. Misschien dan toch dat ik op mijn eerste Decibel, waar ik bijna opgelucht was dat ik klaar was met draaien, weer terug werd geroepen om nog een keer te gaan draaien en zonder voorbereiding nog even voor een volle Loudness tent wat moest gaan bedenken. (Ik hoef er niet bij te zeggen waarom dit was want dat weet iedereen wel
)
A9: Zover ik weet laten de instanties erg lang op zich wachten maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt.
A10: Ik was al actief op Hardtraxx toen ik nog draaide voor fear.fm en nog niet eens produceerde. Ik ben er als artiest dus een beetje groot mee geworden. Ik moet wel eerlijk zeggen dat mijn interesse in hardtraxx wel minder is geworden de laatste tijd en dat komt vooral door het het steeds meer voorkomende respectloze/kinderachtig gedoe die je van sommigen ziet. Zo ver ik weet wordt er niet echt over HT gepraat binnen de scene.