Oeh er zijn dus al concrete plannen, ben zeeer benieuwd!!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
NICE zeg maar als ze er zijn dan ga ik er zeker 1 bestellen. 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
+1wrote:NICE zeg maar als ze er zijn dan ga ik er zeker 1 bestellen.
Ik heb net toch een idee gekregen.
Als jullie weer een interview hebben dat jullie dan een Hardtraxx shirt te signeren en dan met een prijsvraag weg geven.
Als jullie weer een interview hebben dat jullie dan een Hardtraxx shirt te signeren en dan met een prijsvraag weg geven.
cker goed idee.
maar dan moet het shirt wel naar iemand gaan die ook actief is op het forum.
maar dan moet het shirt wel naar iemand gaan die ook actief is op het forum.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Of gewoon laten signeren door de mods enzo van op Hardtraxx 
-
G
ziet er zeker goed uit!
het zou ook vet zijn als je die tshirts in allerlei verschillende kleuren zou kunnen krijgen, ipv alleen grijs
en dat daarbij de text dan ook zwart zou zijn, op lichte kleuren zegmaar

het zou ook vet zijn als je die tshirts in allerlei verschillende kleuren zou kunnen krijgen, ipv alleen grijs
en dat daarbij de text dan ook zwart zou zijn, op lichte kleuren zegmaar
ik vind zwart ook wel goed hoewel een gele ook wel vet is 
Vind zelf geel nou niet echt een hardstyle kleur!?wrote:ik vind zwart ook wel goed hoewel een gele ook wel vet is
nee maar als je een hardstyle kleur wilt zit je toch al snel bij zwart dus wat anders is ook wel een keer leuk.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Het is al moeilijk om te weten welke shirts er zowieso goed verkocht gaan worden. Wij verkiezen zwart/wit Misschien ook nog een grijs shirt dat hangt er ook alweer vanaf .. Een van deze dagen komen we af met een concept, fotos krijgen jullie natuurlijk ook nog te zienwrote:nee maar als je een hardstyle kleur wilt zit je toch al snel bij zwart dus wat anders is ook wel een keer leuk.
Hmm ben benieuwd hoe het er in het eggie uit gaat zien.
Mijn maat verkopen jullie vast niet

Mijn maat verkopen jullie vast niet
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Haha, welke maar heb jij dan?wrote:Hmm ben benieuwd hoe het er in het eggie uit gaat zien.
Mijn maat verkopen jullie vast niet![]()
Ik hoop wel dat het een beetje kwaliteit shirtjes zijn, want met al die goedkope t-shirtjes is XL te klein en XXL weer groot 
We proberen wel goede shirts te fixen. Daarom zijn ze ook geen 5 euro en doen we er eventjes over. We willen wel een shirtje wat niet na 2 maanden al uit elkaar valt van ellende, maar wat je gewoon een jaar of 2 (het liefste langer) aankan naar je Hardstyle feesten.wrote:Ik hoop wel dat het een beetje kwaliteit shirtjes zijn, want met al die goedkope t-shirtjes is XL te klein en XXL weer groot
jah of dat gaat krimpen naar 1 wasje waardoor hij bij de rug de kort word, dat haat ik.wrote:We proberen wel goede shirts te fixen. Daarom zijn ze ook geen 5 euro en doen we er eventjes over. We willen wel een shirtje wat niet na 2 maanden al uit elkaar valt van ellende, maar wat je gewoon een jaar of 2 (het liefste langer) aankan naar je Hardstyle feesten.wrote:Ik hoop wel dat het een beetje kwaliteit shirtjes zijn, want met al die goedkope t-shirtjes is XL te klein en XXL weer groot
Tja, krimpen van de stof zal hij altijd wel doen.. Dat is nou eenmaal een eigenschap van bepaalde stoffen.. Maar we verzinnen wel wat. Zolang we niets zeker hebben, heeft het ook weinig zin om te gaan speculeren.
als je niet wil dat ze krimpen moet je ze niet in de droger gooien maar dat is met alle shirts.
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
ik wordt een beetje ongeduldig
. wanneer komen die shirts nou!
wil er één kopen!!!
wil er één kopen!!!
Hehe, kan ook niet wachtten! Ik ga er zeker een bestellen, of misschien krijg ik hem bij mijn eerste donatie? 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
ik zou boven op de mouw aan alle bij de kanten nog http://www.hardtraxx.nl" target="_blank" rel="nofollow zetten. daar gaat het uit eindelijk toch om. en die noten weg halen en daar is van Hardtranche Hardstyle Hardcore ofz 
We zijn ermee bezig, rustig aan... :p
We willen wel gelijk een goed design hebben, gedrukt op goede kwaliteit shirtjes. Als we alles overhaast gaan doen, dan wordt het straks misschien niks :p
Dus, geduld
Wat ik al wel kan vertellen is dat donateurs (tenzij een groot bedrag gedoneerd) geen gratis shirt krijgen. Als we daar het geld in gaan steken, hebben we eigenlijk niks aan de donaties...
Want je kan al vanaf 1 euro doneren, tot oneindig...
Dus als iemand 1 euro doneert, hebben wij (bij een shirt van 20 euro) al 19 euro verlies...en dat is niet de bedoeling heh
Meer info over de donaties en shirts soon... (geen Scantraxx "soon"...)
We willen wel gelijk een goed design hebben, gedrukt op goede kwaliteit shirtjes. Als we alles overhaast gaan doen, dan wordt het straks misschien niks :p
Dus, geduld
Wat ik al wel kan vertellen is dat donateurs (tenzij een groot bedrag gedoneerd) geen gratis shirt krijgen. Als we daar het geld in gaan steken, hebben we eigenlijk niks aan de donaties...
Want je kan al vanaf 1 euro doneren, tot oneindig...
Dus als iemand 1 euro doneert, hebben wij (bij een shirt van 20 euro) al 19 euro verlies...en dat is niet de bedoeling heh
Meer info over de donaties en shirts soon... (geen Scantraxx "soon"...)