Ik denk dat het het beste is als je gewoon goed laat merken dat het een site is.. Simpel, duidelijk. Gewoon logo met sitenaam oid (.nl is wel makkelijk). Maar het kan een idee zijn idd.wrote:Heb nog bijna geen mensen gehoord over mijn voorstel over dat jumplogo, maar dan dus met een soort van "stamphouding".
Wat vinden jullie daar dan van?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
wrote:Als het goed is nu wel:
Ziet er wel netjes uit hoor Fred !
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ik vind die T-Shirt mooi hoor
Lekker simpel, ik zou hem kopen 
Site naam er bij op, 50 shirts bestellen en verkopen die shit, niet zo moeilijk doen 
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Alles staat erop. Typ maar eens hardtraxx op google inwrote:Site naam er bij op, 50 shirts bestellen en verkopen die shit, niet zo moeilijk doen
cker een mooi shirt.
ik vind dat je ze zo simpel mogelijk moet houden.
als dit hem word ga ik er wel 1 bestellen en dragen op de betere feestjes.
kan je meteen zien welke mensen er lid zijn.
ik vind dat je ze zo simpel mogelijk moet houden.
als dit hem word ga ik er wel 1 bestellen en dragen op de betere feestjes.
kan je meteen zien welke mensen er lid zijn.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Iedereen zou zo een T-Shirt moeten kopen hier op HT 
een tijdje terug hadden we het toch over donaties en wat er tegen over zou staan.
ik denk dat zo'n shirtje perfect is.
ben het helemaal eens ieder HT lid moet een shirtje kopen
ik denk dat zo'n shirtje perfect is.
ben het helemaal eens ieder HT lid moet een shirtje kopen
Ik vind het ook een goed idee die shirtjes! Leuk voor op feestjes!
als ik er een zou hebben zou ik oostzaner op de achterkant zetten. 
Dat zou ook vet zijn, dat je je eigen naam erachterop zou kunnen zetten!
Dat betekent dat we ieder shirt los moeten bestellen en dan het shirt gewoon minimaal 5 euro duurder word he.. Goed rekening mee houden!wrote:Dat zou ook vet zijn, dat je je eigen naam erachterop zou kunnen zetten!
Als iemand doneert een shirt geven.. en dan bij een minimale donatie van bijvoorbeeld 5 euro oid.
Lijkt mij het beste.
Lijkt mij het beste.
denk dat een 10tje beter is. denk niet dar je voor 5 euro eem shirt laat drukken.
voor 10 laat je ze ook niet drukken hoorwrote:denk dat een 10tje beter is. denk niet dar je voor 5 euro eem shirt laat drukken.
Die noten op de achterkant vind ik helemaal niks..wrote:wrote:Als het goed is nu wel:
prijs zal toch rond de 20 euro worden hoor...en dat is redelijk normaal voor een t-shirt...wrote:voor 10 laat je ze ook niet drukken hoorwrote:denk dat een 10tje beter is. denk niet dar je voor 5 euro eem shirt laat drukken.. We moeten nog even kijken hoe het loopt.
We zijn geen Zeeman
ook goed als ik er maar 1tje kan halenwrote:prijs zal toch rond de 20 euro worden hoor...en dat is redelijk normaal voor een t-shirt...wrote:voor 10 laat je ze ook niet drukken hoorwrote:denk dat een 10tje beter is. denk niet dar je voor 5 euro eem shirt laat drukken.. We moeten nog even kijken hoe het loopt.
We zijn geen Zeeman
mischien moet je een draaitafel of een vinyl plaatsen op de plek van die noten
Als je namen op de achterkant laat zetten worden ze zo ''groepachtig'' terwijl het gewoon reclame is en nice is voor de site.. we zijn geen standaard groep waar niemand zich aan kan melden dus gewoon een standaard shirt die kan worden aangeschaft lijkt mij het beste.
Die noten moeten wat mij betreft ook weg, gewoon niet te moeilijk doen en iets kiezen en bestellen, mensen reageren toch wel, het gaat om Hardtraxx!
TOCH!?!?!?
Als het representatief is en er prima uitziet lijkt het mij goed!

Die noten moeten wat mij betreft ook weg, gewoon niet te moeilijk doen en iets kiezen en bestellen, mensen reageren toch wel, het gaat om Hardtraxx!
TOCH!?!?!?
Als het representatief is en er prima uitziet lijkt het mij goed!
Maak je geen zorgen, we zijn er echt wel mee bezig
. En ik heb wat gezien wat er gewoon verdomd goed uitziet.
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Iddwrote:Maak je geen zorgen, we zijn er echt wel mee bezig. En ik heb wat gezien wat er gewoon verdomd goed uitziet.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
maak je niet druk over de noten, die zijn er al af hoorwrote:Vet shirt, zonder die noten koop ik m wel