Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 28 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago

Ik zou een Hardtraxx.nl T-shirt kopen

Ja
43
57%
Nee
32
43%

Total votes: 75

Hardtraxxer
981 posts member since 2009
last seen Feb 2014
Haha, idd ;)

Be patient Hardtraxx city, shirts will be available soon :whistle:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
TheNabster wrote:wel goed dat je het erbij zet want alles wat met hardstyle en website te maken heeft is soon HEEEEL lang.
scantrax,noisecontrollers enz. :thumbdown:
Noisecontrollers kwam vooral omdat ze nog tig andere sites gingen verbouwen ;).
Scantraxx moet vooral veel licensies kopen en dat kost tijd en geld.. Dus dat kan (helaas) ook nog wel even duren..
Donateur
627 posts member since 2009
last seen Mar 2020
t was ook maar ffe snel een voorbeeld.
als er geen reden achter zou zitten dan waren ze er al lang dus.
achter elk uitstel zit namelijk een rede xd
T
Donateur
3777 posts member since 2009
Dennis Aka Mash wrote:
bRt_ wrote:
freddyadu8 wrote:Als het goed is nu wel:

Image
Die noten op de achterkant vind ik helemaal niks.. +1000
is het nu al bekend welke print er op de shirtjes gaat komen??? :cool:
Hardtraxxer
904 posts member since 2009
last seen Nov 2012
ik hoop dat ze snel komen
Donateur
last seen Mar 2020
ben ondertussen ook wel benieuwd welke print het gaat worden.
denk bovenstaande alleen dan zonder muziek noten
Donateur
184 posts member since 2009
last seen Jan 2012
Ik ook, kzou zeggen pik wat ontwerpjes uit, maak een polletje, en maak van de meeste populaire 1, 2, 3 oid. een proef/probeer versie. Daar fotootjes van online gooien, en dan shopje openen.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
SndR wrote:Ik ook, kzou zeggen pik wat ontwerpjes uit, maak een polletje, en maak van de meeste populaire 1, 2, 3 oid. een proef/probeer versie. Daar fotootjes van online gooien, en dan shopje openen.
Dat was ook wat we van plan waren hoor :). Maar we verzinnen wel wat.. We zijn allen best wel druk nu.
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
sorry guys, ik vind deze site top, en ook 1 of a kind. maar toch ga ik niet met een hardtraxx.nl t-shirt rondlopen, dan koop ik liever een NC of Fusion t-shirt.
dus ik ga er helaas geen 1 halen.
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Ravenwood wrote:sorry guys, ik vind deze site top, en ook 1 of a kind. maar toch ga ik niet met een hardtraxx.nl t-shirt rondlopen, dan koop ik liever een NC of Fusion t-shirt.
Waarom niet dan ?
Hardtraxxer
last seen Feb 2014
Khadber wrote:
SndR wrote:Ik ook, kzou zeggen pik wat ontwerpjes uit, maak een polletje, en maak van de meeste populaire 1, 2, 3 oid. een proef/probeer versie. Daar fotootjes van online gooien, en dan shopje openen.
Dat was ook wat we van plan waren hoor :). Maar we verzinnen wel wat.. We zijn allen best wel druk nu.
Precies, zij hebben ook een leven ;) Die shirts komen wel, en ze worden ook heus wel vet, gewoon ff afwachten :)
Ravenwood wrote:sorry guys, ik vind deze site top, en ook 1 of a kind. maar toch ga ik niet met een hardtraxx.nl t-shirt rondlopen, dan koop ik liever een NC of Fusion t-shirt.
Ik snap het niet helemaal. Je bent toch geen kluizenaar die het hele jaar geen 20 euri over heeft voor een shirt van een site waar je elke dag op kijkt en hardstyle nummers/ livesets/ informatie vandaan haalt? Is toch vet.. Lijkt mij,
Donateur
last seen Mar 2020
ik ga hem zeker dragen op feestjes.
is toch lagge als iedereen dat doet dan kom je elkaar mischien nog is tegen op een feestje.
kans is klein 40.000 man en dan 20 met een hardtraxx shirt maar het blijft lagge
Hardtraxx Beheerder
6140 posts member since 2008
last seen 12 minutes ago
TheNabster wrote:ik ga hem zeker dragen op feestjes.
is toch lagge als iedereen dat doet dan kom je elkaar mischien nog is tegen op een feestje.
kans is klein 40.000 man en dan 20 met een hardtraxx shirt maar het blijft lagge
Precies, en niet iedereen hoeft het leuk te vinden, kan ik helemaal begrijpen.

Het is gewoon een soort herkenning op feesten. Ik ga het niet naar school dragen ofzo :P

Maar we zijn allen druk bezig met school, laatste loodjes. Over 2 weekjes hebben we het allemaal wat rustiger, en zal er schot in de zaak komen...
Tevens komen er dan ook wat updates mbt de site.
Hardtraxxer
last seen Feb 2014
Jor-D wrote:
TheNabster wrote:ik ga hem zeker dragen op feestjes.
Precies, en niet iedereen hoeft het leuk te vinden, kan ik helemaal begrijpen.

Het is gewoon een soort herkenning op feesten. Ik ga het niet naar school dragen ofzo :P

Maar we zijn allen druk bezig met school, laatste loodjes. Over 2 weekjes hebben we het allemaal wat rustiger, en zal er schot in de zaak komen...
Tevens komen er dan ook wat updates mbt de site.
Precies. Succes drmee! :worship:
E
Hardtraxx Newbie
11 posts member since 2008
last seen Jul 2011
Ligt aan het design uiteraard :)
B
Hardtraxx Newbie
45 posts member since 2008
last seen Aug 2009
ik wil wel zon shirt waarom niet
Hardtraxx Newbie
16 posts member since 2009
last seen Mar 2010
waarom wordt er niet gwoon een webshop gemaakt op spreadshirt?
zover ik het weet is het gratis en het enigste wat je hoeft te doen is het logo uploaden en kijken of het wat is. Mensen kunnen daarna zelf beslissen of ze er 1 kopen of niet.
+ ze kunnen nog aanpassen of ze normal fit of slim fit etc willen
kost rond de 20 rupee en max 30 als je uber kwaliteit wilt
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
EvoViper7 wrote:Ligt aan het design uiteraard :)
Hier hetzelfde! Een t-shirt kopen vind ik chill idee, moet er alleen niet creapy uitzien.
Hardtraxxer
337 posts member since 2009
last seen Aug 2012
Jor-D wrote: Het is gewoon een soort herkenning op feesten. Ik ga het niet naar school dragen ofzo :P
waarom niet, ik draag ook mijn hardstyle shirt's als ik uit ga of gewoon op een normale dag :).
Hardtraxxer
last seen Feb 2014
GreenX wrote:
Jor-D wrote: Het is gewoon een soort herkenning op feesten. Ik ga het niet naar school dragen ofzo :P
waarom niet, ik draag ook mijn hardstyle shirt's als ik uit ga of gewoon op een normale dag :).
+1
Proud to be a hardstyler
Donateur
last seen Mar 2020
meeste die ik ken lopen alleen op feesten rond in dat soort shirts.
denk dat de meeste dat doen. maar dr is natuurlijk helemaal niks mis mee om het ook ergens anders te dragen :thumbsup:
T
Donateur
3777 posts member since 2009
als dit hem mag worden, zou ik toch de tekst, Hardstyle, Hardtrance en Hardcore recht neer zetten
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
De achterkant van de t-shirt hierboven is misschien iets te druk, ik zou dat Qlimax ding wat verkleinen ofzo ;)
Hardtraxxer
last seen Feb 2014
+1 voor Yannick

En Hardstyle in het midden!!
G
ik zou sowieso die tekst op de achterkant weghalen, die valt een beetje buiten de stijl van de rest...