Haha, idd
Be patient Hardtraxx city, shirts will be available soon
Be patient Hardtraxx city, shirts will be available soon
Noisecontrollers kwam vooral omdat ze nog tig andere sites gingen verbouwenwrote:wel goed dat je het erbij zet want alles wat met hardstyle en website te maken heeft is soon HEEEEL lang.
scantrax,noisecontrollers enz.
is het nu al bekend welke print er op de shirtjes gaat komen???wrote:Die noten op de achterkant vind ik helemaal niks.. +1000wrote:wrote:Als het goed is nu wel:
Dat was ook wat we van plan waren hoorwrote:Ik ook, kzou zeggen pik wat ontwerpjes uit, maak een polletje, en maak van de meeste populaire 1, 2, 3 oid. een proef/probeer versie. Daar fotootjes van online gooien, en dan shopje openen.
Waarom niet dan ?wrote:sorry guys, ik vind deze site top, en ook 1 of a kind. maar toch ga ik niet met een hardtraxx.nl t-shirt rondlopen, dan koop ik liever een NC of Fusion t-shirt.
dus ik ga er helaas geen 1 halen.
Precies, zij hebben ook een levenwrote:Dat was ook wat we van plan waren hoorwrote:Ik ook, kzou zeggen pik wat ontwerpjes uit, maak een polletje, en maak van de meeste populaire 1, 2, 3 oid. een proef/probeer versie. Daar fotootjes van online gooien, en dan shopje openen.. Maar we verzinnen wel wat.. We zijn allen best wel druk nu.
Ik snap het niet helemaal. Je bent toch geen kluizenaar die het hele jaar geen 20 euri over heeft voor een shirt van een site waar je elke dag op kijkt en hardstyle nummers/ livesets/ informatie vandaan haalt? Is toch vet.. Lijkt mij,wrote:sorry guys, ik vind deze site top, en ook 1 of a kind. maar toch ga ik niet met een hardtraxx.nl t-shirt rondlopen, dan koop ik liever een NC of Fusion t-shirt.
dus ik ga er helaas geen 1 halen.
Precies, en niet iedereen hoeft het leuk te vinden, kan ik helemaal begrijpen.wrote:ik ga hem zeker dragen op feestjes.
is toch lagge als iedereen dat doet dan kom je elkaar mischien nog is tegen op een feestje.
kans is klein 40.000 man en dan 20 met een hardtraxx shirt maar het blijft lagge
Precies. Succes drmee!wrote:Precies, en niet iedereen hoeft het leuk te vinden, kan ik helemaal begrijpen.wrote:ik ga hem zeker dragen op feestjes.
is toch lagge als iedereen dat doet dan kom je elkaar mischien nog is tegen op een feestje.
kans is klein 40.000 man en dan 20 met een hardtraxx shirt maar het blijft lagge
Het is gewoon een soort herkenning op feesten. Ik ga het niet naar school dragen ofzo
Maar we zijn allen druk bezig met school, laatste loodjes. Over 2 weekjes hebben we het allemaal wat rustiger, en zal er schot in de zaak komen...
Tevens komen er dan ook wat updates mbt de site.
Hier hetzelfde! Een t-shirt kopen vind ik chill idee, moet er alleen niet creapy uitzien.wrote:Ligt aan het design uiteraard
waarom niet, ik draag ook mijn hardstyle shirt's als ik uit ga of gewoon op een normale dagwrote: Het is gewoon een soort herkenning op feesten. Ik ga het niet naar school dragen ofzo![]()
+1wrote:waarom niet, ik draag ook mijn hardstyle shirt's als ik uit ga of gewoon op een normale dagwrote: Het is gewoon een soort herkenning op feesten. Ik ga het niet naar school dragen ofzo![]()
.