Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas heeft Farfetch'd zich vanwege privéredenen terug moeten trekken uit de competitie. Hij zal vervangen worden door Slowpoke die in zal stromen met 0 punten en dus een extra lastige uitdaging heeft om de volgende ronde te bereiken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2018 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toepasselijke naam in ieder geval.

Misschien handig om totaal aantal stemmen te delen door het aantal mensen dat in die ronde heeft gestemd, want in de eerste rondes werd er veel meer gestemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2018 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwah, die stemmen zijn niet zo belangrijk. Uiteindelijk gaan na ronde 1.3 de beste 16 door, en stel nummer 16/17/18 hebben een gelijk aantal punten dan zijn de stemmen alsnog niet doorslaggevend, maar zal er een nieuw topic + poll gemaakt worden met daarin alle drie de setjes van de personen met gelijk aantal punten. Het aantal stemmen telt dus niet mee, heb dat nu puur even gebruikt om bij gelijk aantal punten te bepalen wie er nu boven wie staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 12:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ennnn ronde 1.1 zit er op! Stemmen op poule A van ronde 1.2 kan nu via: hardstyle/ronde-1-2-hardtraxx-dj-battles-poule-a-t65599.html

De tussenstand:
Afbeelding


Was het lijstje toevallig aant bekijken, maar vgm heeft Psyduck 2 punten ipv 3 en Bellsprout 2 punten ipv 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed opgemerkt! Ik tel na ronde 1.3 sowieso nog effe alles een keer 100% goed na. Wil iedereen wel aanraden om je eigen score toch ook even in de gaten te houden, ik doe m'n best maar een foutje sluipt er zo in zien we zo wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe poule staat weer online!

viewtopic.php?f=4&t=65689&start&view=viewpoll
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2018 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben op zoek met iemand die nog in zou willen stromen in deze ronde. Heb een lastminute afhaker na 100x een reminder gestuurd te hebben :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2018 08:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ik ben op zoek met iemand die nog in zou willen stromen in deze ronde. Heb een lastminute afhaker na 100x een reminder gestuurd te hebben :thumbdown:


Ik kan even kijken of ik vanavond wat af kan hebben eventueel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2018 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou top zijn als dat lukt!

Nieuwe poule komt zsm online, even wat geschuif en gedoe nu er iemand is weggevallen en heb het verder ook redelijk druk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2018 14:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Zou top zijn als dat lukt!

Nieuwe poule komt zsm online, even wat geschuif en gedoe nu er iemand is weggevallen en heb het verder ook redelijk druk.


Als het lukt zie je vanavond wel een PB en een zippy verschijnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2018 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar nog pls
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2018 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wederom ben ik nog op zoek naar iemand die in zou willen stromen. Het gaat om twee rondes: de eerste set is voor komende donderdag. Mocht dat niet lukken maar wil je wel meedoen en heb je op korte termijn tijd laat het dan even weten. De andere set is voor ronde 3, meer dan kans genoeg dus om de knockout fase nog te bereiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de laatste poule van ronde 2 is online! Volgende week vrijdag gaat ronde 1.3 en daarmee de laatste pouleronde van start.

hardstyle/ronde-1-2-hardtraxx-dj-battles-poule-e-t65851.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2019 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inmiddels wel benieuwd naar de eerste opdracht, mits ik door ben natuurlijk. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De uitslag volgt morgen! Deelnemers krijgen dan ook een mail met daarin de eerste opdracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
De uitslag volgt morgen! Deelnemers krijgen dan ook een mail met daarin de eerste opdracht.

Excuus voor de vertraging, ga morgen voor de middag de stemmen tellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Einde groepsfase
De stemmen zijn geteld en de uitslag is bekend! De laatste vier vallen helaas af, maar Ekans heeft hierbij geluk: Onix heeft besloten om er na de groepsfase uit te stappen waardoor Ekans als nummer 17 door mag naar de knock out fase.

01. Tauros
02. Magnemite
03. Drowzee
04. Pinsir
05. Psyduck
06. Alakazam
07. Graveler
08. Vulpix
09. Haunter
10. Rapidash
11. Bulbasaur
12. Pidgey
13. Pikachu
14. Bellsprout
15. Zubat
16. Onix
17. Ekans
18. Meowph
19. Geodude
20. Machoke

De knock out fase
In tegenstelling tot wat ik eerder aangaf heb ik besloten om via een online generator te loten wie het tegen elkaar op nemen in de knock out fase. Dit omdat er meerdere mensen met hetzelfde aantal punten (en zelfs aantal stemmen) waren, en er vooral later tijdens de poulefase beduidend minder gestemd werd dan in het begin waardoor het beoordelen op stemmen dus niet een 100% realistisch beeld geeft.

Hieronder zien jullie wie het tegen elkaar op gaan nemen in de knock out fase. De eerste battle, Psyduck vs Magnemite, zal op woensdag 13 maart (over exact twee weken) online gaan en vanaf dan plaats ik elke woensdag een nieuwe battle. De volgende rondes zullen gaan verlopen als in het schema hieronder te zien is.

Afbeelding

Opdracht
En dan nu.... de eerste opdracht! Een aantal van jullie waren hier heel benieuwd naar en hebben me dit al meerdere keren gevraagd, maar nu krijgen jullie het echt te horen: jullie gaan per battle [h]een Hard With Style episode mixen[/b]. Ieder duo wat het tegen elkaar op gaat nemen krijgt dezelfde set dus het vraagt echt het uiterste van ieders mixkwaliteiten om een set met gewaagd en uniek mixwerk neer te zetten. Voor de luisteraar misschien wat eentonig om nu de setjes achter elkaar te luisteren, maar goed de polls blijven nog steeds een week lopen dus genoeg tijd om twee setjes te luisteren dacht ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 12:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ik als Geodude zijnde wil jullie danken voor het luisteren naar mijn sets en vooral Tom voor zijn engelengeduld.

Heel veel succes alle en zal proberen net zo'n uitgebreide toelichting te geven per kandidaat als in de voorrondes
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 12:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ben zelf ergens op het laatst begonnen met Meowph omdat de vorige persoon er mee stopte. Zodoende gehaast twee mixes in elkaar moeten zetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou, ook helaas niks geworden :P (Machoke). Nja, volgende keer beter.

Succes nog iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor jullie inzet mannen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 17:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Krijgen ze dan per game een andere tracklist of alle 16 dezelfde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Per twee, dus totaal 8 verschillende HWS’s :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onix hier.. vond het ook leuk om te doen alleen merk wel dat mijn inspiratie aardig op raakte na de 3e mix + dat het erg veel tijd in beslag nam.. vandaar dat ik eruit stap. Iedereen bedankt voor de feedback en ik hoop datjullie met plezier hebben geluisterd! :)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen