Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 10:44 
 
Hardtraxx Newbie

Dagelijks met veel plezier naar de mixen aan t luisteren. Vind vooral de creativiteit een stuk hoger dan veel van de reguliere setjes van feesten. Benieuwd naar het vervolg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ivm privéomstandigheden van een van de deelnemers van vandaag wordt de knock out fase een weekje uitgesteld! Zelfde volgorde wordt gewoon aangehouden, dus Pikachu vs Magnemite gaat gewoon volgende week als eerste van start.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijgt iedere deelnemer pas een mail wanneer het zijn ronde is? Kunnen de mails met TL al niet verzonden worden zodat iedereen langer de tijd heeft? Een week is misschien voor meer mensen wat kort, waardoor wellicht meer rondes uitgesteld moeten worden, wat resulteert in nog langere wachttijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2019 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die mails heb ik al verstuurd, naar iedere deelnemer apart. Heb jij hem niet ontvangen dan? In je spambox misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2019 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Die mails heb ik al verstuurd, naar iedere deelnemer apart. Heb jij hem niet ontvangen dan? In je spambox misschien?

Zat inderdaad in de spambox. Goed dat ik het even vroeg dan. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2019 16:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Die mails heb ik al verstuurd, naar iedere deelnemer apart. Heb jij hem niet ontvangen dan? In je spambox misschien?


Ik heb helemaal niets ontvangen, ook niet in mijn spam folder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2019 16:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Fuzzylogic schreef:
Die mails heb ik al verstuurd, naar iedere deelnemer apart. Heb jij hem niet ontvangen dan? In je spambox misschien?


Ik heb helemaal niets ontvangen, ook niet in mijn spam folder.

ik ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2019 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm vreemd.. kunnen jullie nog eens dubbel checken? Ze zijn allemaal verzonden staat er. Heeft me minstens een half uur werk gekost dus zou me die moeite graag opnieuw besparen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2019 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Hmm vreemd.. kunnen jullie nog eens dubbel checken? Ze zijn allemaal verzonden staat er. Heeft me minstens een half uur werk gekost dus zou me die moeite graag opnieuw besparen :lol:

Ze staan anders toch onder je verzonden items :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ze zijn allemaal verzonden staat er.

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2019 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey Tom ik heb ook niks ontvangen graag zsm antwoord xx
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2019 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De knock out fase is van start gegaan! Nu gaat het er echt om. Magnemite en Psyduck trappen de knock out fase af, hun setjes check je hier:

hardstyle/laatste-16-magnemite-vs-psyduck-hardtraxx-dj-battles-t66398.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2019 10:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waar zijn de volgende sets? Misschien is het handig om dit wat gestructureerder aan te pakken. Ene keer staan de sets op dinsdag erop , de andere keer donderdag, nu nog helemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2019 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Waar zijn de volgende sets? Misschien is het handig om dit wat gestructureerder aan te pakken. Ene keer staan de sets op dinsdag erop , de andere keer donderdag, nu nog helemaal niet.

Had helaas de downloadlinks gemist dus daar ben ik effe achteraan! Ben ook erg druk met school en werk dus ik vergeet soms simpelweg te uploaden. Als ik ze online heb staan maak ik wel effe een herinnering in m'n telefoon aan wekelijks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 19:47 
 
Hardtraxx Newbie

Pete schreef:
Waar zijn de volgende sets? Misschien is het handig om dit wat gestructureerder aan te pakken. Ene keer staan de sets op dinsdag erop , de andere keer donderdag, nu nog helemaal niet.

De setjes staan wel op mixcloud, heb echter geen idee waar de polls staan. Kan iemand die hier linken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In het liveset gedeelte. De huidige ronde staat als sticky bovenaan. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met dank aan Delt-A!

Afbeelding

Daarnaast staat de nieuwe poule online:
hardstyle/laatste-16-bellsprout-vs-vulpix-hardtraxx-dj-battles-2018-t66777.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas heeft Alakazam moeten afhaken, waardoor Bulbasaur geen tegenstander heeft deze ronde.

Ik heb nu een aantal opties:

- Bulbasaur automatisch door naar de volgende ronde
- Degene die deze ronde uitgeschakeld is maar wel het hoogste aantal stemmen heeft gehaald het tegen Bulbasaur op laten nemen
- Iemand die deze ronde is uitgeschakeld, maar waarin het verschil in stemmen met zijn opponent het kleinste is van alle andere battles het tegen Bulbasaur laten opnemen
- Loten tussen alle uitgeschakelde Pokémon wie het tegen Bulbasaur gaat openemen.

Wat vinden jullie de beste oplossing?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 18:18 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Helaas heeft Alakazam moeten afhaken, waardoor Bulbasaur geen tegenstander heeft deze ronde.

Ik heb nu een aantal opties:

- Bulbasaur automatisch door naar de volgende ronde
- Degene die deze ronde uitgeschakeld is maar wel het hoogste aantal stemmen heeft gehaald het tegen Bulbasaur op laten nemen
- Iemand die deze ronde is uitgeschakeld, maar waarin het verschil in stemmen met zijn opponent het kleinste is van alle andere battles het tegen Bulbasaur laten opnemen
- Loten tussen alle uitgeschakelde Pokémon wie het tegen Bulbasaur gaat openemen.

Wat vinden jullie de beste oplossing?


Deze lijkt mij wel het eerlijkste
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitgeschakelde personen hebben zich soms bekend gemaakt dus het anonieme is er al vanaf. Van mij mag Bulbasaur rechtstreeks door naar de volgende ronde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2019 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Helaas heeft Alakazam moeten afhaken, waardoor Bulbasaur geen tegenstander heeft deze ronde.

Ik heb nu een aantal opties:

- Bulbasaur automatisch door naar de volgende ronde
- Degene die deze ronde uitgeschakeld is maar wel het hoogste aantal stemmen heeft gehaald het tegen Bulbasaur op laten nemen
- Iemand die deze ronde is uitgeschakeld, maar waarin het verschil in stemmen met zijn opponent het kleinste is van alle andere battles het tegen Bulbasaur laten opnemen
- Loten tussen alle uitgeschakelde Pokémon wie het tegen Bulbasaur gaat openemen.

Wat vinden jullie de beste oplossing?


Dit zou wel netjes zijn al worden er zo wel veel tweede kansen gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2019 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou gewoon Bulbasaur doorsturen naar de volgende ronde. Het gaat er toch om dat de beste wint? Dat bereik je niet door afvallers weer terug te halen. Bulbasaur heeft deze ronde geluk, als hij het niet zou verdienen vliegt ie de volgende ronde wel eruit.
Plus de aandachtsboog is al een tijdje wat laag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2019 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk inderdaad dat het het beste is om Bulbasaur gewoon door te laten gaan! Dus bij deze Bulbasaur, gefeliciteerd met een mooi gelukje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2019 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In het schema hieronder (dank Delt-A) de battles voor de kwartfinales!
Ik wou eigenlijk dit weekend een mailtje sturen maar ben nogal druk, dus die volgt morgen. Hou jullie inbox in de gaten! Er zal twee weken pauze zijn om ook de deelnemers van de eerste battle de tijd te geven hun set voor te bereiden.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2019 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ik wou eigenlijk dit weekend een mailtje sturen maar ben nogal druk, dus die volgt morgen.


Het zal ook eens niet. Nu is het ondertussen al 26 dagen extra. :mad:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen