Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2019 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Fuzzylogic schreef:
Ik wou eigenlijk dit weekend een mailtje sturen maar ben nogal druk, dus die volgt morgen.


Het zal ook eens niet. Nu is het ondertussen al 26 dagen extra. :mad:

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2019 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Fuzzylogic schreef:
Ik wou eigenlijk dit weekend een mailtje sturen maar ben nogal druk, dus die volgt morgen.


Het zal ook eens niet. Nu is het ondertussen al 26 dagen extra. :mad:

Hahahaha wat een vuil mannetje ben je ook hè Hoff
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie hier het schema voor de halve finales!
Afbeelding

De eerste halve finale komt op dinsdag 13 augustus online, zodat de deelnemers voldoende tijd hebben om hun set voor te bereiden. De opdracht die de halve finalisten hebben gekregen is om in hun tracklist (op volgorde) het woord HTDJBATTLES te spellen. Waarvan de letters dan staan voor de eerste letter van de track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas heb ik de laatste ronde niet gehaald. Het was een erg pittige tegenstander en heeft niets anders dan eerlijk gewonnen. Wat een mix :drool:

Succes aan de 4 laatste :thumbsup: :)

Mocht niemand het nog ontrafeld hebben, ik ben Bulbassaur :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2019 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De finalisten zijn bekend! Pidgey en Tauros gaan uitvechten wie zich Hardtraxx Mixmeister van 2018/2019 mag noemen.
De opdracht die zij voor de finale hebben gekregen is wat uitgebreider om de uitdaging zo groot mogelijk te maken. Aan deze voorwaarden moet hun mix voldoen:

- Mix van 1,5 uur
- Thema: de perfecte Qlimax set (duister/mysterieus dus)
- Verwerk 3 non-harddance tracks in je set (mag elektronisch zijn, moet niet, wees creatief en verras ons!)
- Verwerk 5 hardcore platen in je set (ieder bpm toegestaan, hoeft niet per se op het einde te zijn)

De sets zullen de laatste week van september online komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2019 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
- Verwerk 5 hardcore platen in je set (ieder bpm toegestaan, hoeft niet per se op het einde te zijn)

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2019 09:57 
 
Hardtraxx Veteran

Heel vet, ga deze allebei grondig luisteren :thumbsup:

THArdstyler schreef:
Fuzzylogic schreef:
- Verwerk 5 hardcore platen in je set (ieder bpm toegestaan, hoeft niet per se op het einde te zijn)

:yawn:


Beetje millenium/early erdoorheen kan best vet worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2019 09:57 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Fuzzylogic schreef:
- Verwerk 5 hardcore platen in je set (ieder bpm toegestaan, hoeft niet per se op het einde te zijn)

:yawn:


Wat? Das juist origineel man, onwijs veel HC platen met een laag bpm en sfeer. Niet die tyfus pleuris Sefa etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2019 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
THArdstyler schreef:
Fuzzylogic schreef:
- Verwerk 5 hardcore platen in je set (ieder bpm toegestaan, hoeft niet per se op het einde te zijn)

:yawn:


Wat? Das juist origineel man, onwijs veel HC platen met een laag bpm en sfeer. Niet die tyfus pleuris Sefa etc

Vind het juist NIET origineel als er bepaald kaders gesteld worden. Vooral voor de finales zou je juist geen kaders moeten stellen en de creativiteit de vrije loop laten, dat moeten beide namen wel kunnen. Naar mijn mening moet je alleen de tijdsduur van de mix bepalen en verder de finalisten hun eigen invulling laten geven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2019 10:35 
 
Hardtraxx Veteran

Dus het kader van de 3 non-harddance is geen probleem maar het kader van HC wel :huh:

OT: Kijk uit naar de mixen! Heb de halve finales overgeslagen maar deze pak ik absoluut mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2019 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Dus het kader van de 3 non-harddance is geen probleem maar het kader van HC wel :huh:

Zie nu inderdaad dat de quote niet helemaal goed ging :D die hoorde er inderdaad nog bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2019 10:44 
 
Hardtraxx Veteran

Denk dat door kaders te stellen het makkelijker jureren is, stel:
- mix 1 is voornamelijk early/classic HS en dat is helemaal mijn ding
- mix 2 is Extra Raw x4 en dat is nou net mijn smaak niet

Dan heeft mix 1 een mega voorsprong tenzijn het mixtechnisch dikke prut is maar dat lijkt me sterk met deze finalisten. Door kaders te stellen zijn er herkenningspunten waarop te beoordelen valt ondanks smaak qua tracklist
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2019 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Vooral voor de finales zou je juist geen kaders moeten stellen en de creativiteit de vrije loop laten, dat moeten beide namen wel kunnen. Naar mijn mening moet je alleen de tijdsduur van de mix bepalen en verder de finalisten hun eigen invulling laten geven ;)

Niet mee eens. In de groepsfase krijgen de deelnemers hier de kans voor, dan is het ook nog prima eerlijk te houden qua jureren door ongeveer dezelfde muzikale stijlen bij elkaar in de poule te doen. Als je dat nu ook zou doen, gaat er niet meer helemaal eerlijk gejureerd worden zoals Erik ook aangeeft. Daarnaast, een goede dj kan zich ook goed aanpassen naar een bepaald feest of wensen van een organisator bijvoorbeeld, los van dat hij/zij goed kan mixen. Het is imo juist een extra uitdaging om er non-hardstyle tracks in te verwerken en dit ook nog goed bij het thema te laten passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste inzending vandaag ontvangen, tweede finalist doet zijn best om hem deze week af te krijgen! Zodra ik die ook binnen heb gaan ze direct online.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De finale is nu online!

hardstyle/finale-vulpix-vs-tauros-hardtraxx-dj-battles-2018-2019-t68068.html#p1901137
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen