Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 12:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Misschien handig om wel de tracklists er bij te zetten direct? Iets overzichtelijker denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Misschien handig om wel de tracklists er bij te zetten direct? Iets overzichtelijker denk ik.


Eens ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 12:57 
 
Hardtraxx Veteran

Mee oneens in eerste instantie, merk nu namelijk dat ik heel aandachtig luister naar de setjes in plaats van Tracklist voorkeur te geven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Mee oneens in eerste instantie, merk nu namelijk dat ik heel aandachtig luister naar de setjes in plaats van Tracklist voorkeur te geven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is ook exact de reden waarom ik het op deze manier gedaan heb :) Minder aandacht naar de trackkeuze, meer naar de setjes op zich. Tracklist moet niet teveel de doorslag gaan geven bij je keuze, en denk dat dat onbewust toch iets meer invloed gaat hebben als ze wel al meteen overduidelijk zijn. Plus de topics raken wel erg vol dan en dit is eerlijker voor iedereen. Ik plaats ze op alfabetische volgorde, en als er drie tracklists tussen staan dan valt de onderste al minder op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Dat is ook exact de reden waarom ik het op deze manier gedaan heb :) Minder aandacht naar de trackkeuze, meer naar de setjes op zich. Tracklist moet niet teveel de doorslag gaan geven bij je keuze, en denk dat dat onbewust toch iets meer invloed gaat hebben als ze wel al meteen overduidelijk zijn. Plus de topics raken wel erg vol dan en dit is eerlijker voor iedereen. Ik plaats ze op alfabetische volgorde, en als er drie tracklists tussen staan dan valt de onderste al minder op.


Logisch!! Goeie keuze dan inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 17:45 
 
Hardtraxx Veteran

Over ronde 2, er zit in mijn hoofd dat we met thema's ging werken

Is dit geschrapt, komt het later of is het een mindtrick van mijzelf :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ronde 1 = drie poulefases, dus eigenlijk drie aparte rondes binnen ronde 1.

Ronde 2 = knockout fase waarin de nummers 1 t/m 8 van de eerste ronde het tegen elkaar op zullen nemen. Mochten er meerdere mensen met dezelfde punten zijn op de achtste plek, gaat er gekeken worden naar wie de meeste stemmen heeft gehad van alle drie de rondes bij elkaar opgeteld. Vanaf hier gaat er met thema's gewerkt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er kan vanaf nu gestemd worden op poule B van ronde 1.1!

hardstyle/ronde-1-1-hardtraxx-dj-battles-poule-b-t65367.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Er kan vanaf nu gestemd worden op poule B van ronde 1.1!

hardstyle/ronde-1-1-hardtraxx-dj-battles-poule-b-t65367.html


:thumbsup: straks maar eens een kijkje nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En poule C is online!

hardstyle/ronde-1-1-hardtraxx-dj-battles-poule-c-t65437.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Update omtrent de volgende rondes
Ik had even niet goed nagedacht over de knock out fases, maar weet nu hoe er bepaald gaat worden wie er door gaan dus voor de duidelijkheid laat ik dat hier nog even achter:

Groepsfase, er komt een uiteindelijk top 20 op basis van puntenaantal. De laatste vier zullen afvallen, dus er gaan zestien mensen door naar de volgende ronde. Indien bijvoorbeeld de nummers vijftien, zestien en zeventien een gelijk aantal punten hebben zal er een nieuwe poll gemaakt worden met daarin de personen met een gelijk aantal punten (en nogmaals hun setjes in dat topic).

De laatste zestien, vanaf hier gaan de battles 1 vs 1 uitgevochten worden. Er gaat nu ook met een opdracht gewerkt worden, wat deze opdracht is horen jullie na de groepsfase. De nummer 1 van de eerste ronde gaat tegen nummer 16, 2 vs 15, 3 vs 14 et cetera.

De kwartfinales, met wederom een opdracht.

Halve finale.

Finale! De twee die uiteindelijk het sterkste bleken te zijn gaan dan uitvechten wie de winnaar gaat worden van de Hardtraxx DJ Battles. Voor de winnaar valt er een speciale prijs te winnen...

Een plek op de line-up van Hard Village 2020.

Deze prijs is mede mogelijk gemaakt door Hardtraxxer _theon_ waarvoor dank!
Hard Village 2020 is natuurlijk nog ver weg, maar voordat de winnaar bekend is zijn we ook weer 30 weken verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd wie er als winnaar uit de bus komt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Extra motivatie om te winnen lijkt me zo :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 19:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel erg nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben nog met spoed op zoek naar één persoon die graag mee wil doen! Voorwaarde is wel dat ik in ieder geval binnen een week de set voor ronde 1.1 ontvang en het liefst ook zo snel mogelijk die voor de tweede ronde. Wie het eerst pb't mag meedoen.

Edit: Plek is vergeven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice geregeld!

Ben hem zelf nu echt aan het zweten om een goede mix neer te zetten xd
Alles aan het uitvogelen, drive, variatie, overgangen... Ik voel toch enigsinds wat druk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij mij viel het mee, maar nu blijkt ie dus 1,5 minuut te lang te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 10:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Bij mij viel het mee, maar nu blijkt ie dus 1,5 minuut te lang te zijn.


31,5 minuten kan toch wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de nieuwe poule is online!

hardstyle/ronde-1-1-hardtraxx-dj-battles-poule-d-t65483.html


@Delt-A: ik zie nu net dat de mix van Alakazam ook ruim een minuut te lang is, eerlijk gezegd niet op gelet. De mix van Blastoise is zelfs 2-3 minuten te kort. Stuur maar gewoon door voor deze keer :thumbup:

Voor iedereen: vanaf nu graag aan de 28-32 minuten regel houden, wil niet mierenneuken maar ik moet ergens een grens trekken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inmiddels een nieuwe gemaakt zonder de laatste track, viel er toch een beetje buiten dus niet zo'n ramp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Inmiddels een nieuwe gemaakt zonder de laatste track, viel er toch een beetje buiten dus niet zo'n ramp.


Ik pas 2 platen aan want die killen de drive een beetje dus kan weer lekker opnieuw mixen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de laatste poule van ronde 1.1 staat ook online!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 11:55 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
En de laatste poule van ronde 1.1 staat ook online!


Zet de 1e mix aan en denk meteen: Jezus wat kunnen een hoop DJ's veel van ons leren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ennnn ronde 1.1 zit er op! Stemmen op poule A van ronde 1.2 kan nu via: hardstyle/ronde-1-2-hardtraxx-dj-battles-poule-a-t65599.html

De tussenstand:
Afbeelding
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen