Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 21:43 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Goed, omdat dit voor mij toch nog steeds onbegrijpelijk is.

De meeste mensen klagen dat hardstyle niet hard genoeg is en dat er hardere kicks etc. moeten komen.

Wanneer er een plaat als Stash wordt uitgebracht, klaagt er nog zat volk dat het weer te is?
En waarom vinden liefhebbers van platen als Stash Industrial nu weer niets?
Er zijn meer dan genoeg industrial platen die weinig distortion hebben, en hetzelfde als hardstyle overkomen

http://www.youtube.com/watch?v=cKmgbk2D_QY

Waarom is dit dan niets?

En voordat iedereen mij bashed dat ik van industrial hou, ik luister al een behoorlijke tijd hardstyle ;).

Prima track tog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:14 

Hardtraxx Veteran

Sorry voor het feit dat ik een oude reactie weer naar voren haal maar:

Nando schreef:
Hou ALSJEBLIEFT op met dat gezanik over industrial. Lekker belangrijk joh.

Vanwaar deze opmerking? Waarom mogen wij niet over Industrial Hardcore praten?
Aangezien we hier op HT zowel een Hardcore als een Hardstyle sectie hebben, en Industrial Hardcore een subgenre is binnen de Hardcore (zoals, althans zo zie ik het, Raw Hardstyle binnen de Hardstyle) is het toch niet verboden om over Industrial te praten?
Jouw reactie is in mijn ogen hetzelfde als dat ik zou zeggen bij een of ander topic over Raw Hardstyle zou reageren met Flikker op met je RAWSTYLE! (of iets dergelijks).. Beetje jammer dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:25 

Hardtraxx Veteran

Ik vind de distortion bij Industrial juist het vette ervan. Hardstyle is mij soms te pussy. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:29 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Ik vind de distortion bij Industrial juist het vette ervan. Hardstyle is mij soms te pussy. :cool:

:cool: Kijk deze jongen eens ruig doen, niets gaat te hard voor hem. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:32 

Hardtraxx Veteran

Dit ook niet?
http://viralconspiracyrecords.bandcamp. ... bony-spice
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:37 

Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:
Olijfboompje schreef:

:cool: Kijk deze jongen eens ruig doen, niets gaat te hard voor hem. :cool:

Sowieso man.

Helemaal banjo in het moeras. :cool:
Draidy schreef:

Zelfs dat niet, ook al heb ik het niet geluisterd. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:38 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij werkt je link niet ik hoor namelijk alleen maar wat ruis als ik op de playknop druk :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:40 

Hardtraxx Veteran

Noizefucker is gewoon troep :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:44 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:

Ieder zijn mening, maar daar ben ik het niet mee eens.

Het lijkt mij sowieso sterk dat eerder werk op vinyl is uitgebracht terwijl het dus ''slecht'' is. Want aan het maken van vinyl zitten toch nog wel wat kosten verbonden, veel meer dan bij WEBs, daar gooi je geen troep op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:46 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
STAN- schreef:

Het lijkt mij sowieso sterk dat eerder werk op vinyl is uitgebracht terwijl het dus ''slecht'' is. Want aan het maken van vinyl zitten toch nog wel wat kosten verbonden, veel meer dan bij WEBs, daar gooi je geen troep op.

Nja ik kan er echt niet naar luisteren, en heb het toch vaak zat geprobeert. Terror/speedcore heb ik 0,0 moeite mee, maar dat ter zijde.

On topic weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 23:06 

Hardtraxx Veteran

INDUCTIEPLATEN?!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 12:43 

Donateur

Project 141 schreef:
Houden jullie van Industrial?

Nee ik niet, en jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 13:20 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Er wordt ook veel gevraagd wat men van Theracords vind.

Ook is het zo dat het eigenlijk wel duidelijk is (tenzij in de openingspost vermeld) dat nieuwe members in het welkom topic van Hardstyle houden. En aangezien er ook Industrial liefhebbers hier zitten, zijn die benieuwd naar de mening van dat nieuwe lid hierover, net zoals velen bij Theracords.

En het wordt de laatste tijd ook vooral als grap gebruikt, zo erg is dat toch ook niet?

Ik zie mezelf of een andere Theracords fan toch niet snel een topic maken met de vraag waarom mensen het niet mooi vinden etc. Komt ook niet vaak voor dat Theracords liefhebbers in het welkomst topic mensen meteen dood spammen met de vraag of ze het vet vinden en zo.

Beetje irritant om de hele tijd overal te zien dat industrial zo aangedrongen wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 13:21 

Hardtraxx Veteran

Zie daar echt de grap niet van in Draidy, 9/10 welkomstopics staan volgespamd met onzin. Is gewoon kinderachtig gedra, niks grappigs aan.

Over het topic: ik word net als velen echt dood maar dan ook doodmoe over altijd maar weer dat gezeik over industrial.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 13:34 

Hardtraxx Veteran

Industrial staat zeker op mijn lijstje met genres waar ik me in wil verdiepen. Ik heb het alleen nog druk om me verder in (Early) Hardstyle te verdiepen. En ik wil ook nog bezig gaan met Hardtrance :P
De interesse in Industrial is er zeker wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 11:46 

Donateur

Jurheinen schreef:
ik word net als velen echt dood maar dan ook doodmoe over altijd maar weer dat gezeik over industrial.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 14:02 

Hardtraxx Veteran

Kaboem, ik kan je vraag zeker begrijpen en snap daarom ook niet waarom vele moe worden van je industrial...
Denk alleen dat dit net iets te veel van het goede is!

Anyway, om op je vraag te komen, ik ben geen fan van industrial en ga mij er ook niet in verdiepen. Af en toe een plaatje kan ik best waarderen. Denk ook dat er meer mensen zijn dan je denkt die een plaatje op z'n tijd niet erg vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 14:04 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Jurheinen schreef:
ik word net als velen echt dood maar dan ook doodmoe over altijd maar weer dat gezeik over industrial.

Maar is dat niet hetzelfde als lui die de hele tijd janken op Scantraxx releases en dergelijke dat het te zacht is? Dat weten we nu namelijk ook wel een keertje...bedoel ik niet jou specifiek mee, maar jezus zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 16:31 

teupie schreef:
Kaboem, ik kan je vraag zeker begrijpen en snap daarom ook niet waarom vele moe worden van je industrial...

Ik niet!

Volgens mij hebben weinig mensen door dat dit forum niet alleen over hardstyle gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 16:39 

Hardtraxx Veteran

Industrial is kut muziek!
Hardstyle is trage meuk!

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 16:40 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
teupie schreef:

Ik niet!

Volgens mij hebben weinig mensen door dat dit forum niet alleen over hardstyle gaat.

Daar heb je een punt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 17:07 

hardcoresjors schreef:
Hardstyle is trage meuk!

^^

Frans en terreur lief
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 17:15 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
hardcoresjors schreef:
Hardstyle is trage meuk!

^^

Frans en terreur lief

en mainstream en early :$
terror ook niet alles hoor, die herrie van Steven komt er bij mij niet in :lol:
maar SRB vind ik vaak wel goed! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 17:52 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
kaboem schreef:
hardcoresjors schreef:
Hardstyle is trage meuk!

^^

Frans en terreur lief

en mainstream en early :$
terror ook niet alles hoor, die herrie van Steven komt er bij mij niet in :lol:
maar SRB vind ik vaak wel goed! :P

Noob! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 18:15 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
En, wat vinden jullie dan van deze track?

Heerlijke sfeer met een laag BPM (140), redelijk cleane kick die dieper gaat dan de diepste oceaan op deze aardkloot.. Ik ben benieuwd :)

WTF is dit nou weer :woot:
EDIT: als reactie op de eerdere reacties op deze track. De distortion vind ik zelf ook heel vet hier, juist dat contract tussen het mooie en het 'lelijke' als het waren vind ik goed werken.

Draidy schreef:
STAN- schreef:

Mwa, dat iets populair is/gekocht wordt, wil niet zeggen dat het van kwalitatief hoogstaand niveau is. Ik kan me best voorstellen dat er 500+ man een plaat kopen om er stoer mee te lopen doen. Dat gezegd, weet ik helemaal niks van Noizefucker af. Die link zou ik gauw als troep bestempelen, maar ik weet helemaal niks van die muziek af, dus om het ook te doen vind ik niet zo'n goed idee. Ik kan er iig niks mee.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen