hardcoresjors schreef:
Draidy schreef:
hardcoresjors schreef:
en mainstream en early
terror ook niet alles hoor, die herrie van Steven komt er bij mij niet in
maar SRB vind ik vaak wel goed!

Noob!

Hoe kun je daar nou een fucking noob in zijn?

Jij vind angerfist goed

Mijn samengevatte kijk hier op.
Hardstyle ligt op een veel en veel lager pitje dan Industrial als het om ruigheid gaat.
De Genre's zijn ook bijna niet met elkaar te vergelijken omdat 3/4 van de industrial erg underground is.
en 3/4 van de hardstyle juist niet.
Melodieen van soort die voorkomen in industrial vind ik ook 100x beter dan die van hardstyle omdat ze vaak enorm ambient en atmosferisch zijn en niet zo overdreven happy. (Anger remix, Inanimate, The Arrival, I Never Want To See You Again)
Dat mensen klagen over de distortion is gewoon een gewen. Ik vond het eerst ook net als sjors nergens naar klinken, en ben het ook later pas gaan waarderen.
Maar de cleane industrial vond ik vroeger al vet (Life Runs Red, Ophidian (deels), The Outside Agency, Het oude Enzyme Records e.d) Zelfs de allereerste industrial van Wedlock & Comababy e.d. rond 1995.
In die zin is Industrial ook 10x zo gevarieerd als hardstyle.
Dat zijn allemaal redenen waarom ik veel liever industrial heb.
Ruiger, atmosferischer, gevarieerder, origineel en boven alles : "Niemand bitcht de ander af omdat de kick net niet goed is bijvoorbeeld of melo net niet" wat een heel bekend fenomeen in hardstyle is tegenwoordig.