Dakpan schreef:
Met een nog schonere kick, dus niet zoveel distortion op de tail was het echt een ziek nummer. Nu heb ik er helaas weinig mee want ik hou niet van die overdreven distortion. Past ook niet bij de rest.
Ben het er totaal niet mee eens, maar ik kan niet beargumenteren waarom niet

maar vind de distortion in ieder geval een groot pluspunt.
Henk-Jan schreef:
Bij industrial hardcore is het meestal het BPM waardoor het m'n aandacht verliest. Giet me gewoon allemaal veels te rap

BPM went wel. Daar groei je naartoe. Toen ik een jaar of 2 voor het eerst een Terror plaat hoorde vond ik het ook te snel en niet bij te houden. Nu luister ik soms nog snellere muziek. (Ik weet dat Terror heel iets anders is dan Industrial Hardcore en Hardstyle maar gebruik het als voorbeeld bij BPM)
Nando schreef:
Dus omdat industrial een subgenre van hardcore is, is het normaal dat veel topics ermee volgespamd worden?
Logisch.
Er wordt ook veel gevraagd wat men van Theracords vind.
Ook is het zo dat het eigenlijk wel duidelijk is (tenzij in de openingspost vermeld) dat nieuwe members in het welkom topic van Hardstyle houden. En aangezien er ook Industrial liefhebbers hier zitten, zijn die benieuwd naar de mening van dat nieuwe lid hierover, net zoals velen bij Theracords.
En het wordt de laatste tijd ook vooral als grap gebruikt, zo erg is dat toch ook niet?