Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:42 

Aan het typen...

Dus je gaat aan mensen hier op hardtraxx vragen waarom mensen buiten hardtraxx dit roepen? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:50 

Nando schreef:
Hou ALSJEBLIEFT op met dat gezanik over industrial. Lekker belangrijk joh.

Niemand heeft ook gezegd dat je bij je pattern 2 weg moet knulletje :thumbup: . Nutteloze post.

Moet je me elke keer weer aanvallen? :')

@Lyst, Er zijn volgens mij hier meer dan zat mensen die ook zo denken.

En in de OP staat ook wel dat ik daar benieuwd naar ben :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:55 

Aan het typen...

Laat ik het zo stellen, waarom zouden mensen die zelfs de hardste hardstyle niet hard genoeg vinden, uberhaupt naar hardstyle luisteren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 18:59 

Lyst schreef:
Laat ik het zo stellen, waarom zouden mensen die zelfs de hardste hardstyle niet hard genoeg vinden, uberhaupt naar hardstyle luisteren...

Ik luister ook wel hardstyle en ik vind dat de "hardste hardstyle" niet hard genoeg is voor mij, en toch vind ik allebij leuk? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:01 

Hardtraxx Veteran

ik vind hardcore soms ook niet hard genoeg
maar luister het nog steeds

heb je wel is
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:05 

Hardtraxx Addict

waarom een nieuw topic als dit gewoon in het discussie topic had gekund >.< en kap eens met dat aanprijzen van industrial, wordt daar wel een beetje moe van :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:06 

Aan het typen...

AniThing schreef:
ik vind hardcore soms ook niet hard genoeg
maar luister het nog steeds

heb je wel is

Jij vindt de hardste hardcore niet hard genoeg en toch luister je hardcore?
Wel lezen wat er staat he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:07 

Hardtraxx Veteran

WZY schreef:
waarom een nieuw topic als dit gewoon in het discussie topic had gekund >.< en kap eens met dat aanprijzen van industrial, wordt daar wel een beetje moe van :yawn:

INDUSTRIALLLL!
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:07 

WZY schreef:

Er wordt hier niets aangeprijst, er wordt hier gevraagd naar meningen !

Ik zeg toch niet

HEY JOGNENS DEZE MOET JE EN DEZE ARTIEST IS LAUWWW

Je kunt ook gewoon lezen wat er in de OP staat voor je reageert. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:11 

Aan het typen...

Het probleem is dat je vraagt naar meningen van mensen die hier helemaal niet zijn. En dat je dingen door elkaar heen haalt.
Als iemand zegt dat de kicks niet hard genoeg zijn voor raw hardstyle, betekent dat niet dat diegene de kicks in raw hardstyle niet hard genoeg vind. Dat raw hardstyle niet hard genoeg is heb ik, nogmaals, nog nooit hier iemand horen zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:14 

Hardtraxx Veteran

Ben het wel met WZY eens dat sommige mensen gewoon een beetje propaganda voor industrial maken :P
Niets mis mee om je er in te verdiepen, maar om nou in elk welkoms topic meteen te vragen of men ook van industrial houdt gaat toch wel een beetje ver.

Ik vind het zelf op z'n tijd wel fijn mits er niet teveel distortion op de kicks zit. Dat nummer van Body Harvest (?) heeft wel fijne kicks (gated kicks :loving: ), alleen mis ik dan een bepaald vast patroon en ook gaat me dat eigenlijk iets te traag. Het onregelmatige dat wel veel voorkomt in industrial hardcore trekt me niet zo. Dit geldt eigenlijk denk ik nog meer voor Crossbreed en DnB, waar je vaak in tracks totaal geen vast patroon herkent (qua bassline). Hier moet je denk ik van houden en dat doe ik niet echt.
Bij industrial hardcore is het meestal het BPM waardoor het m'n aandacht verliest. Giet me gewoon allemaal veels te rap :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:15 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Het probleem is dat je vraagt naar meningen van mensen die hier helemaal niet zijn. En dat je dingen door elkaar heen haalt.
Als iemand zegt dat de kicks niet hard genoeg zijn voor raw hardstyle, betekent dat niet dat diegene de kicks in raw hardstyle niet hard genoeg vind. Dat raw hardstyle niet hard genoeg is heb ik, nogmaals, nog nooit hier iemand horen zeggen.

dus je mag je mening niet geven over iets waar je niet in thuis bent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:16 

Aan het typen...

Houd toch eens op met reacties plaatsen die helemaal geen betrekking hebben op mijn posts.
Leer eerst eens lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:19 

Henk-Jan schreef:
Ben het wel met WZY eens dat sommige mensen gewoon een beetje propaganda voor industrial maken :P
Niets mis mee om je er in te verdiepen, maar om nou in elk welkoms topic meteen te vragen of men ook van industrial houdt gaat toch wel een beetje ver.

En waarom gaat dat te ver dan?

Het valt gewoon onder hardcore, net als iedereen altijd vraagt om theracords :).

Lyst schreef:
Het probleem is dat je vraagt naar meningen van mensen die hier helemaal niet zijn.

Er zijn hier zat mensen die geilen op rawhardstyle en het zo hard mogelijk willen hebben(bijv. therafans) Dus waarom zouden die hier geen eigen mening over hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:20 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:

Het valt gewoon onder hardcore, net als iedereen altijd vraagt om theracords :).

Dat klopt, maar dat vind ik eigenlijk ook een beetje debiel :P
Net alsof je iedereen die hier komt gelijk moet opvoeden ofzo >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:22 

Aan het typen...

Formuleer je stelling dan anders, zo van:
Ik zie dat hier veel raw hardstyle liefhebbers zijn; ik denk dat industrial in het verlengde ligt van dit subgenre, dus hoe denken jullie over industrial.

En niet:
De meeste mensen klagen dat hardstyle niet hard genoeg is en dat er hardere kicks etc. moeten komen.

Wanneer er een plaat als Stash wordt uitgebracht, klaagt er nog zat volk dat het weer te is?
En waarom vinden liefhebbers van platen als Stash Industrial nu weer niets?

Want dat zijn alle 3 foute conclusies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:24 

Henk-Jan schreef:
kaboem schreef:

Voor mij is het meer vragen naar de interesse van die persoon, en of die persoon er uberhaupt interesse in heeft !
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:29 

Hardtraxx Addict

kaboem schreef:
Henk-Jan schreef:
kaboem schreef:

Voor mij is het meer vragen naar de interesse van die persoon, en of die persoon er uberhaupt interesse in heeft !

zou je dan niet voor elk genre een topic kunnen maken?

Hardstyle vs. Klassiek
'Hardstyle bevat vaak klassieke muziekstukken in een break, hoe sta je hier tegenover etc etc?'
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:37 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Nando schreef:
Hou ALSJEBLIEFT op met dat gezanik over industrial. Lekker belangrijk joh.

Niemand heeft ook gezegd dat je bij je pattern 2 weg moet knulletje :thumbup: . Nutteloze post.

Moet je me elke keer weer aanvallen? :')

Wat heeft Pattern 2 ermee te maken? Nutteloze post.

Het gaat me niet om jou hoor gast. Het is gewoon irritant om iedere keer dat gezeik over industrial te lezen, ga ergens anders janken of meld je aan op een industrial forum. Daarbij komt dat het best vervelend is om in niet industrial gerelateerde topics steeds posts te zien die daarover gaan, of bij het welkomst topic gelijk vragen te lezen die ermee te maken hebben.

Jij wilt industrial echt bij mensen aandringen of zo, is nergens voor nodig.

WZY schreef:

Eigenlijk precies dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:38 

WZY schreef:
zou je dan niet voor elk genre een topic kunnen maken?
Hardstyle vs. Klassiek
'Hardstyle bevat vaak klassieke muziekstukken in een break, hoe sta je hier tegenover etc etc?'

Leer lezen.

Nando schreef:
Het gaat me niet om jou hoor gast. Het is gewoon irritant om iedere keer dat gezeik over industrial te lezen, ga ergens anders janken of meld je aan op een industrial forum. Daarbij komt dat het best vervelend is om in niet industrial gerelateerde topics steeds posts te zien die daarover gaan, of bij het welkomst topic gelijk vragen te lezen die ermee te maken hebben.

Industrial is gewoon een subgenre van hardcore, dus het hoort hier gewoon bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:43 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Nando schreef:

Industrial is gewoon een subgenre van hardcore, dus het hoort hier gewoon bij.

Dus omdat industrial een subgenre van hardcore is, is het normaal dat veel topics ermee volgespamd worden?

Logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:45 

Nando schreef:

Dus omdat industrial een subgenre van hardcore is, is het normaal dat veel topics ermee volgespamd worden?

Logisch.

Jij zegt dat ik voor industrial naar een ander forum moet zoeken ;).

Dat volspammen gebeurt volgens mij zelfs meer door mensen die het puur als grap gebruiken ( inductieplaten etc.)

Als ik in een welkomtopic vraag of iemand het mooi vindt, doe ik dat niet om te spammen maar uit interesse.

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 20:35 

Hardtraxx Veteran

Industrial is fux vet.

Punt, komma!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 20:48 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Met een nog schonere kick, dus niet zoveel distortion op de tail was het echt een ziek nummer. Nu heb ik er helaas weinig mee want ik hou niet van die overdreven distortion. Past ook niet bij de rest.

Ben het er totaal niet mee eens, maar ik kan niet beargumenteren waarom niet :/ maar vind de distortion in ieder geval een groot pluspunt.

Henk-Jan schreef:
Bij industrial hardcore is het meestal het BPM waardoor het m'n aandacht verliest. Giet me gewoon allemaal veels te rap :P

BPM went wel. Daar groei je naartoe. Toen ik een jaar of 2 voor het eerst een Terror plaat hoorde vond ik het ook te snel en niet bij te houden. Nu luister ik soms nog snellere muziek. (Ik weet dat Terror heel iets anders is dan Industrial Hardcore en Hardstyle maar gebruik het als voorbeeld bij BPM)

Nando schreef:

Logisch.

Er wordt ook veel gevraagd wat men van Theracords vind.

Ook is het zo dat het eigenlijk wel duidelijk is (tenzij in de openingspost vermeld) dat nieuwe members in het welkom topic van Hardstyle houden. En aangezien er ook Industrial liefhebbers hier zitten, zijn die benieuwd naar de mening van dat nieuwe lid hierover, net zoals velen bij Theracords.

En het wordt de laatste tijd ook vooral als grap gebruikt, zo erg is dat toch ook niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 21:10 

Hardtraxx Addict

Industrial zoals het vroeger klonk was geniaal, die van tegenwoordig weet mij niet echt meer te boeien :/
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen